Gjest Dolphina Skrevet 7. juli 2003 #1 Del Skrevet 7. juli 2003 Hadde et lite uhell i helga. Sølte rødvin på hvit t-skjorte og hvit bukse! *KRISE* Men i samarbeid fant jeg og min kjære ut hvordan vi skulle løse det! Først sprutet vi på flekkfjerner og så tok vi på Zalo som vi gned litt utover. Inn i vaskemaskinen med klærne og *BORTE*! Ikke en eneste flekk igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har også et lite tips å komme med... Jeg fikk nemlig rødvin på min lysegule (og helt nye duk) for noen uker siden. Først hadde jeg salt på (men i ettertid har jeg lest at man faktisk ikke skal ha på salt, for dette kan sette mer flekker.... :o ) Men jeg kjøpte en flaske med Biotex flekkspray og sprayet på. Dette lot jeg ligge i 30-60 minutter før jeg vasket duken som vanlig i vaskemaskinen. Og flekken ble faktisk helt borte!! Nå sprayer jeg Biotex på alle skumle flekker, og de forsvinner like greit hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Zalo er suverent, er fjernet masse rødvin og andre flekker med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Det var Biotex flekkfjerner jeg brukte også. *teflonhjerne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. juli 2003 #5 Del Skrevet 11. juli 2003 Det var Biotex flekkfjerner jeg brukte også. *teflonhjerne* Ja, den er suveren på flekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 Fullers jord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #7 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg drikker rødvin naken. De flekkene som kommer er bare til glede :o :oppfordre alle andre til å gjøre det samme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. juli 2003 #8 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg bruker salt. Zalo er veldig sterkt og stoff kan bleke av det. Det har det gjort med meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. juli 2003 #9 Del Skrevet 13. juli 2003 ...fikk rødvin på min nye hvite linkjole sist helg og ble lettere hysterisk.... Men, en del av rødvinen hadde allerede havnet i min mage slik at jeg var ikke så kjapp i tankegangen.... Så jeg gikk igang med gul skure-Jif..... Funka som bare f...... Og kjolen er faktisk like pen og selvsagt flekkfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå