Gjest Dolphina Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Hadde et lite uhell i helga. Sølte rødvin på hvit t-skjorte og hvit bukse! *KRISE* Men i samarbeid fant jeg og min kjære ut hvordan vi skulle løse det! Først sprutet vi på flekkfjerner og så tok vi på Zalo som vi gned litt utover. Inn i vaskemaskinen med klærne og *BORTE*! Ikke en eneste flekk igjen! :D
Tjorven Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 Jeg har også et lite tips å komme med... Jeg fikk nemlig rødvin på min lysegule (og helt nye duk) for noen uker siden. Først hadde jeg salt på (men i ettertid har jeg lest at man faktisk ikke skal ha på salt, for dette kan sette mer flekker.... :o ) Men jeg kjøpte en flaske med Biotex flekkspray og sprayet på. Dette lot jeg ligge i 30-60 minutter før jeg vasket duken som vanlig i vaskemaskinen. Og flekken ble faktisk helt borte!! Nå sprayer jeg Biotex på alle skumle flekker, og de forsvinner like greit hver gang!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #3 Skrevet 10. juli 2003 Zalo er suverent, er fjernet masse rødvin og andre flekker med det!!
Gjest Dolphina Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Det var Biotex flekkfjerner jeg brukte også. *teflonhjerne*
Tjorven Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Det var Biotex flekkfjerner jeg brukte også. *teflonhjerne* Ja, den er suveren på flekker!
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Jeg drikker rødvin naken. De flekkene som kommer er bare til glede :o :oppfordre alle andre til å gjøre det samme:
smile Skrevet 11. juli 2003 #8 Skrevet 11. juli 2003 Jeg bruker salt. Zalo er veldig sterkt og stoff kan bleke av det. Det har det gjort med meg.....
Gjest Tex Skrevet 13. juli 2003 #9 Skrevet 13. juli 2003 ...fikk rødvin på min nye hvite linkjole sist helg og ble lettere hysterisk.... Men, en del av rødvinen hadde allerede havnet i min mage slik at jeg var ikke så kjapp i tankegangen.... Så jeg gikk igang med gul skure-Jif..... Funka som bare f...... Og kjolen er faktisk like pen og selvsagt flekkfri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå