Gå til innhold

- Slapp av Siv, vi har ikke tenkt å ta over Norge


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547235

Fremtredende muslimer i Norge mener Siv Jensen lider av «konspiranoia», og frykter mer ekstreme grupperinger dersom tonen til Frp-lederen ikke blir mindre fiendtlig.

Enten aner hun ikke hva hun snakker om, eller så sprer hun løgn med vilje. Dette opplever jeg som en desperat jakt på stemmer, som går på bekostning av en minoritet, sier Basim Ghozlan til VG Nett

Ifølge Statistisk Sentralbyrå vil det være to millioner med innvandrerbakgrunn i Norge i 2050. Men at de mange muslimene blant disse har planer om å ta over landet og la sharia-prinsipper råde over norsk lov, avviser de begge.

- Siv Jensen lider av det jeg kaller konspiranoia. Det er rett og slett tøvete påstander, og minner veldig om det Hitler-Tyskland gjorde mot jødene før andre verdenskrig. Setter merkelapper på folk og mistenker dem for å ha en konkret plan og et felles mål, sier Rana til VG Nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man blir alltid så beroliget når Basim'en sier dette.

Nå vil jeg nok ALDRI bekymre meg over islams toging inn i mitt Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, de kommer selvsagt alle til å bli vestlig innstilt. Så fort de ser hvordan vi har det her i Norge så kommer de til å skamme seg over sitt opphav og sin kultur og sette elt inn på å bli så vestlige som mulig.

2 millioner innvandrere vil ikke ha noen betydning for nordmenn flest. Bortsett fra noen spennende nye restauranter så blir vårt liv uforandret. Vi har med andre ord ingenting å frykte fra 2 millioner innvandrere, selv om vår opprinnelige befolkning er på bare 4 millioner. 35% fremmekulturelle blir bare en berikelse.

Å si noe annet er paranoia, islamofobi, rasisme, egoisme og ren ondskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Ja, man blir alltid så beroliget når Basim'en sier dette.

Nå vil jeg nok ALDRI bekymre meg over islams toging inn i mitt Norge...

En muslimsk invasjon av aggressiv karakter er faktisk det aller beste vi kan håpe på akkurat nå. Gud forby at FrP får gehør for sitt assimileringsprosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, de kommer selvsagt alle til å bli vestlig innstilt. Så fort de ser hvordan vi har det her i Norge så kommer de til å skamme seg over sitt opphav og sin kultur og sette elt inn på å bli så vestlige som mulig.

2 millioner innvandrere vil ikke ha noen betydning for nordmenn flest. Bortsett fra noen spennende nye restauranter så blir vårt liv uforandret. Vi har med andre ord ingenting å frykte fra 2 millioner innvandrere, selv om vår opprinnelige befolkning er på bare 4 millioner. 35% fremmekulturelle blir bare en berikelse.

Å si noe annet er paranoia, islamofobi, rasisme, egoisme og ren ondskap!

Fremmedkulturelle?

Den største gruppen innvandrere i Norge er svensker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En muslimsk invasjon av aggressiv karakter er faktisk det aller beste vi kan håpe på akkurat nå. Gud forby at FrP får gehør for sitt assimileringsprosjekt!

FrP...Hamas...

Pest, kolera...

eller,melle..

Valgets kvaler...

Nei, Frp er lettere å bli kvitt..

eller?

Nei, jeg vet ikke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmedkulturelle?

Den største gruppen innvandrere i Norge er svensker.

Svensker er broderfolk. Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensker er broderfolk. Hva er problemet?

En svenske som utvandrer fra Sverige og flytter til Norge er da innvandrer han også, på lik linje med at en nordmann utvandrer og flytter til Sverige og blir innvandrer. Og begge har forskjellig kulturell bakgrunn. Eller er det hudfarge og religion som avgjør hva som er en innvandrer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - sånn å forstå.

Vel, en svenske er nok ikke så opptatt av å snikislamisere Norge - eller overta Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Svensker er broderfolk. Hva er problemet?

Problemet er at man samler hele tallet for innvandrerbefolkningen og fremstiller det som en invasjon av fremmede med et felles mål om å overta "norsk kultur".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
FrP...Hamas...

Pest, kolera...

eller,melle..

Valgets kvaler...

Nei, Frp er lettere å bli kvitt..

eller?

Nei, jeg vet ikke. :-)

Jeg velger Hamas. Det er en tydeligere fiende som hele folket vil kunne se. FrP er en lumsk fiende som vil rive kulturnasjonen i filler innenfra. FrP's politikk er den sikre død for det norske folk på sikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo ganske komisk at frp utgir seg for å være så opptatt av norsk kultur når de i sitt alternative statsbudsjett foreslår enorme kutt i ca. samtlige kultur-institusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mellom en og to millioner er SSBs nokså vage prognose. Samme prognose antyder totalt befolkningstall på 7-8 millioner.

To millioner er altså det ene ytterpunktet i prognosen, ikke en opplest og vedtatt sannhet om hvor mange det vil være. Samme prognose antyder totalt befolkningstall på 7-8 millioner.

Anslaget antyder at litt under halvparten vil være fra den vestlige verden minus Latin-Amerika. Litt over halvparten vil være fra Afrika, Asia og Latin-Amerika.

Min konklusjon: Det vil nok ta litt lenger enn 50 år før islam blir mest utbredte religion her i landet, ja. Vi ser allerede i dag at muslimske ledere kjemper en tapende kamp mot det samme som kristne samfunn i Europa allerede har tapt kampen mot: Tendensen til sekularisering i takt med økt rikdom og levestandard.

Mammondyrking er allerede den ledende religion i Norge, og Mammon er sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva det skal bli til med dette landet vårt, jeg. Kaldt og jævlig er det og.

Nei, jeg tror jeg pakker kofferten og bosetter meg i Spania, sammen med alle de andre nordmennene (les: FrP'erne) i de "norske byene" der nede (da slipper jeg jo også å lære spansk, og det er praktisk, siden jeg ikke har noen interesse av hverken spansk kultur eller spanjoler). Språkbarrieren er forresten ikke noe stort problem, med alle de "norske" butikkene og restaurantene som har dukket opp der nede.

Jeg ser virkelig fram til tilværelsen i dette deilige, varme landet der syd. Til å stenge hovedgata i den "norske byen" vår på 17. mai, sånn at vi uforstyrret kan få gå i toget vårt, som blir lengre og lengre for hvert år, og svinge med flaggene våre mens vi roper hurra og synger Ja vi elsker.

Og alderdommen, den skal jeg nyte på et norsk gamlehjem der nede. Da skal jeg sitte ved poolen og sole de rynkete hengepuppene mine mens jeg blir pleiet (selvsagt av nordmenn - det er viktig at den pleietrengende kan kommunisere med sin pleier) etter alle kunstens regler på den norske stats regning.

Gidder ikke bli igjen her nå som utledningene tar over, jaffal.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Det er jo ganske komisk at frp utgir seg for å være så opptatt av norsk kultur når de i sitt alternative statsbudsjett foreslår enorme kutt i ca. samtlige kultur-institusjoner.

Forventet du noe annet av liberalister? Om kulturen ikke kan omsettes i penger har den ingen verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Mellom en og to millioner er SSBs nokså vage prognose. Samme prognose antyder totalt befolkningstall på 7-8 millioner.

To millioner er altså det ene ytterpunktet i prognosen, ikke en opplest og vedtatt sannhet om hvor mange det vil være. Samme prognose antyder totalt befolkningstall på 7-8 millioner.

Anslaget antyder at litt under halvparten vil være fra den vestlige verden minus Latin-Amerika. Litt over halvparten vil være fra Afrika, Asia og Latin-Amerika.

Min konklusjon: Det vil nok ta litt lenger enn 50 år før islam blir mest utbredte religion her i landet, ja. Vi ser allerede i dag at muslimske ledere kjemper en tapende kamp mot det samme som kristne samfunn i Europa allerede har tapt kampen mot: Tendensen til sekularisering i takt med økt rikdom og levestandard.

Mammondyrking er allerede den ledende religion i Norge, og Mammon er sulten...

Jeg foretrekker Islam fremfor mammon. Islam har hvertfall prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ikke-rasist

Liker ikke at det kommer så mange utlendinger hit til lands. Man må hele tiden passe på å ikke støte dem. Er farlig for unge kvinner å gå ute om kvelden, for plutselig popper det en utlending opp og voldtar dem.

Stopp grensen, ikke ta inn flere nå. Det holder i massevis med dem som er her nå. Ikke er det jobber til alle, så man gjør det bare verre ved å få inn flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Liker ikke at det kommer så mange utlendinger hit til lands. Man må hele tiden passe på å ikke støte dem. Er farlig for unge kvinner å gå ute om kvelden, for plutselig popper det en utlending opp og voldtar dem.

Stopp grensen, ikke ta inn flere nå. Det holder i massevis med dem som er her nå. Ikke er det jobber til alle, så man gjør det bare verre ved å få inn flere.

Men du har ikke noe problem med å bruke rasistenes argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
De fleste voldtekter begås av heilnorske Ola-Olaer.

Alle voldtekter begås av kriminelle. Mot kriminelle har vi adekvate tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...