Gå til innhold

Bart!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hjelp jeg er en kvinne på 27 år som har begynt å få bart. Det er ikke så mye enda men det er heller ikke noe fint. Hva skal jeg gjøre? Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Enkelt! Den vokser du bare bort hos hudpleieren din.

Du kan også gjøre det selv, men det er ganske vondt, så jeg foretrekker ihvertfall å la proffene ta seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bleke den "bort" med Opilca-gel som du kjøper på parfymerier. Dette funker fint om du har mørke hår.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan også prøve pinsett, og se hvor lenge det varer før du må nappe igjen. hvis hårveksten ikke er så kraftig og du ikke trenger å nappe så ofte, er dette raskt og greit å gjøre selv, for ikke å snakke om billig. men sørg for å ha en god pinsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heisann icon_smile.gif

Har vært til hudpleieren min og vokset "barten" for første gang! Har helt lyse hår,men syntes det ikke var så pent akkurat. Betalte 120 kroner og det var fort overstått! Vondt? JAAAAa!! Men absolutt verdt det! Skal tilbake om en mnd og gjøre det igjen.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig mørkt hår og får derfor noen få mørke hår på siden av overleppen. Synes ikke veldig godt, men jeg ser dem jo selv. Derfor kjøpte jeg Veet Cold Wax Strips. Jeg bruker dem ca. 1 gang i måneden. Det er fort gjort og gjør nesten ikke vondt i det hele tatt!

Disse får du kjøpt på f.eks, H&M, Vita osv. og koster 50kr. Vel verdt et forsøk! Lykke til! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser også bort barten - og synes ikke at hårene er mørkere eller grovere når de kommer ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blir ikke huden jævlig rød når du bruker voks??? Og i såfall hvor lang tid tar det før huden blir "normal"igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei .-)

Huden var bare rød i noen minutter etterpå,også kunne ingen se noe. Hårene er like lyse som før voksingen.tror jeg må gjøre det ca hver 3 uke for å holde det ved like. Kanskje jeg skal prøve å gjøre det selv neste gang.......men vet ikke om jeg orker å rive selv - for søren hvor vondt det er! icon_smile.gif

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...