Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis noen husker Beverly Hills Cop, så var det en scene der hvor E Murphy tok med sine to kollegaer på en strippejoint. I denne scenen var det ihvertfall en blondie som var endel fokusert på, med cowboyhatt og et eller annet slags blått cowboyantrekk og et sabla glis som stod og svingte seg på scenen.

Fikk adskillige kommentarer etter denne filmen ble releaset om at jeg lignet på henne! En stripper :o :o

En stripper på en komi-film :o

Kom på det nå. Må le :ler: Har også fått kommentarer på sånne typiske-blondine-kjente. Men det er jo glimt dette dreier seg om, som en over her sa. Med langt blondt hår, store grønne øyne og et typisk nordisk utseende så går det vel noen av oss på dusinet.

Maiken

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

har i mange år hørt at jeg er såååå lik Kjersti Holmen...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

En kompis har meg lagret på telefonen sin som Dido.. riktignok en mørkhåret Dido ;)

Personlig syns jeg jeg minner mer om Keanu for tiden :ler:

Skrevet

Hei Ivanka, jeg synes du ligner litt på natalie portman jeg :)

Jeg derimot, får stadig vekk høre at jeg ligner veldig på anne kat. Det var jo litt morsomt de første par tre gangene, men jeg får høre det irriterende ofte.

Jeg så ikke helt likheten selv heller, inntil jeg en dag åpnet et se og hør og så en halvnaken anne kat titte frem fra bak et skjermbrett... Grøss og gru, jeg ble skikkelig flau :oops:

Skrevet

Noen sier jeg ligner på Pink, men det tror jeg er bare pga sveisen.

Skrevet

Har hoert Liv Tyler mange ganger, og jeg har ingenting imot det :lol:

Skrevet

Når jeg var liten fikk jeg stadig vekk høre at jeg lignet på Ronja Røverdatter.

Men i dag får jeg høre av eldre menn at jeg ligner på Åse Kleveland.

(fra nesa og opp :hoho: )

Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på hun som spiller Victoria i "Hotel Cæsar". Andre igjen har sagt at jeg ligner på Elin Tvedt. Bare så synd at jeg ikke ser det selv :ler:

Skrevet

Jeg har fortsatt bare hørt at jeg ligner på Katie Holmes jeg.

Riktignok kan jeg nå telle 3 ukjente personer + en sambo som har påpekt det. Men jeg ser fortsatt ikke likheten jeg.

Har en mistanke om at jeg har samme "uskyldige" ansikt og muligens de samme fargene.

Skrevet

Fikk høre at jeg lignet på Lara Flynn Boyle en gang, men har likssom ikke helt kunne se likheten bortsett i fra at vi begge er mørke. Det skal tillegges at hun som sa det var ei rar jente jeg møtte på en nachspiel en gang...

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...