Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste har jo fått høre fra andre at de likner den og den.

Andre vil vel sjelden si at du liner på en stygg kjendis, selv om de evt. synes det?

Dermed likner vi pene kjendiser alle sammen.

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne topic'en sier ganske mye om hvor dum og tåpelig kvinne kan være!

Skjerp dere, jeg vil gjerne ha noe å se opp til, ikke ned på!!

Ok?

Siden vi alle ser ned på deg nå,så kan kanskje du titte opp på oss da?

:behjelpelig:

Skrevet

I svarte svingede jeg fikk jo beskjed om at det forrige innlegget ikke kom med,også kom det to ganger!

jaja

Gjest Mzfire
Skrevet
sånn rent bortsett fra at jeg likner meg selv...

... så fikk jeg for 10 års tid siden høre at jeg liknet på hun damen i Lekestue, husker bare ikke hva hun heter, altså. Er jammen ikke sikker på om det kan betraktes som et kompliment!  :ler:

Det er Vibeke Seæther du mener da tenker jeg. Hun var proglamleder i Lekestue, :ler: Begynner å bli gammel jeg.

Skrevet
Madison :) Du kan minne meg om hun Marion Ravn. Når jeg ser det lange fine håret ditt.

:lol: Hun er skikkelig fæl syns jeg :lol:

okei..hørt sandra bullock(ikke noe spesielt pen hun heller syns jeg)

og kate moss. Fordi jeg var ganske(altfor) tynn tidligere.

Åååå innbildske Madison :hoho:

Gjest Solskinn
Skrevet
Det er Vibeke Seæther du mener da tenker jeg. Hun var proglamleder i Lekestue,  :ler:  Begynner å bli gammel jeg.

Jada, det var det. Tror ikke jeg kan tenke meg ett bedre kompliment, altså! :ler:

Gjest Mzfire
Skrevet

Hehe men hun er ikke stygg hun da Solskinn :)

Så da har vi fått høre at vi ligner på Kate Moss begge to da hehe.. Vi ligner ikke vi hehe.. :) Men nå syns jeg Kate er pen jeg da. Så det skal du ta som et komplimang.

Skrevet

Har fått høre at jeg likner på Reese Witherspoon.

Senest i går fikk jeg høre av sambo da han så på det nye bildet på det nye visa kortet mitt at jeg lignet på Geri Halliwell..

Synes ikke at noen av de to er superpene..

Og jeg er ihvertfall ikke i nærheten så pene som de to er.. Så da er vel ikke jeg så altfor pen.. :ler:

Skrevet

Ligner du på en "kjendis", så ligner du på en kjendis.

Ikke stort å gjøre med det, samme hvor lite eksponerende du ønsker å være.

Men det er jo ofte slik at du har et trekk som ligner disse kjendisene, dermed er det ikke åpenbart for alle.

Jeg har noen ganger fått høre at jeg ligner hun som spiller Askepott i Tre Nøtter til Askepott. :ler:

Jeg vet ikke helt det akkurat, men skjønner hva de mener.

Av og til kan jeg kanskje se det selv, noen trekk.

Det er ikke slik at folk snur seg på gata for å peke, av den grunn.

Poeng til Gjest: å si at man har fått høre at man ligner Kate Moss, betyr ikke at man sier man ser ut som Kate Moss.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har blitt fortalt at jeg likner ikke så lite på Knut Nærum. Og siden han bare er berømt for ansiktet og kroppen tar jeg selvsagt det som et siklende kompliment (selv om jeg ikke har observert påtrengende sikling noen av gangene)

:ler:

Skrevet

-Jamen,Trøffelhelten - han er jo kjempekul, synes jeg hvertfall!! For et vidd, for en humor!!

-Ellers var det en som skulle gjøre inntrykk på meg som sa at jeg lignet på Bony Tyler.....for å rette opp inntrykket må jeg få føye til at en annen fyr - på ert- sa en gang at jeg ligner litt på Valgjerd Svarstad H.(da ble jeg rasende) og Arja Sajonma(det likte jeg)- så her er det tydeligvis "øynene som ser".......

Skrevet

Har hørt noen ganger at jeg ligner på Anne-Cat. Hærland........

- Men det tror jeg ikke no' på! :roll:

Gjest Mzfire
Skrevet
Ligner du på en "kjendis", så ligner du på en kjendis.

Ikke stort å gjøre med det, samme hvor lite eksponerende du ønsker å være.

Poeng til Gjest: å si at man har fått høre at man ligner Kate Moss, betyr ikke at man sier man ser ut som Kate Moss.

Hvilken gjest? Ingen som har sagt her at man er noen kjendiser opp av dage heller. Tror de aller fleste her skjønner at det er trekk vi snakker om. Men når det gjelder mitt tilfelle syns jeg det er snodig at flere har sagt jeg minner om henne. Men syns ikke jeg selv ligner.

Skrevet

MzFire, snakker til Gjest som synes det er kvalmt med folk som svarer seriøst på denne tråden. :P

Skrevet

Da jeg hadde kort, mørkt hår fikk jeg høre at jeg liknet på Trinity i Matrix - vel og merke når jeg hadde solbriller på. Nå likner jeg ikke lenger, for håret er betraktelig lengre og virkelig rødt...

Likner vel mest på meg selv kanskje? Også på mamma, da.

Skrevet

Moren min pleide å si at jeg lignet på Åse Kleveland!? Det teller ikke!

Har en nabo som lingner på Keiko. :ler:

Skrevet

-En gang møtte vi en som lignet på en prikk Obelix i tegneserien Asterix- manglet bare flettene! - Tror ikke han var klar over det selv.....men gjett om vi lo i det skjulte.- Fyren var kjempeålreit,han. :lol:

Skrevet
(selv om jeg ikke har observert påtrengende sikling noen av gangene)

:ler:

Du har ikke sett meg her jeg gjemmer meg bak pc'en kjære trøfle... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...