Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

tja.

Jeg har hørt følgende:

I enkelte lyssetninger skal jeg etter sigende kunne minne om et relativt mye brukt portrett av Beethoven. Videre skal jeg også ha et ansikt som kan minne om John Cleese sitt. Forøvrig har James Dean blitt nevnt.

Formoder at jeg, alt avhengig av humør - både mitt eget og humøret til de som ser meg, mimikk og lyssettinger, har et utseende som ligger sånn circa et sted midt i mellom mitt eget faktiske utseende og de personer jeg her har nevnt.

Min mor påstår hardnakket at jeg er den vakreste sønnen hennes.....hun fikk etter det hun selv påstår mange sønner, men hun kastet alle i søppelet. unntatt meg - hun ombestemte seg sånn i siste liten.

Det er et ganske manipulert bilde av meg som følger mine innlegg her, og det eneste jeg kan si til den som måtte gidde å ta seg bryet med å se om jeg likner på en kjendis, er at jeg ikke er så blek som bildet i første omgang kan gi inntrykk av.

Milo

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

..de fleste kjendiser er jo vakre...

Skrevet

...det kommer vel an på øynene som ser... men har også lagt merke til at de aller fleste henviser til "pene" mennesker... :lol:

Skrevet

Beethoven......var ingen fruktkorg...... :ler:

Milo

Gjest Poirot
Skrevet

Halvan.... :o

Har forøvrig en helt normal utseende venninde som fikk høre hun lignet på Gwyneth Paltrow/Kim Basinger (en eller annen blond pen skuespiller, jeg husker ikke ehlt hvem). Det stemmer ikke for 5 flate øre!!! Men hun lever på den sjekkereplikken enda, og dra r den frem i ny og ne. Stakars....

Skrevet

Tør ikke si det engang jeg asså, for det stemmer ikke :lol:

(vel, hadde ikke gjort noe om det gjorde det men)

Gjest Polarlyst
Skrevet

Denne topic'en sier ganske mye om hvor dum og tåpelig kvinne kan være!

Skjerp dere, jeg vil gjerne ha noe å se opp til, ikke ned på!!

Ok?

Skrevet

hei!må jo få lov til å skrive hvem folk har sagt en ligner på, uten å bli oppfattet som en overfladisk barbie!!!!

Gjest Mzfire
Skrevet

Madison :) Du kan minne meg om hun Marion Ravn. Når jeg ser det lange fine håret ditt.

Ellers vil jeg kommentere noen sa om at vi bare nevnte pene kjendiser.

Vet ikke om jeg skal ta den så seriøs den kommentaren, men hallo.

Virker som noen har store problemer her. Virker som om det ikke er lov å være pen. Selv om visse andre her er stygge eller har et gjennomsnitt utseende, kan man vel tåle det?

Til den siste kommentaren vil jeg si at synd for deg. Om du ikke tåler slike tråder så pell deg vekk da for h... Herregud hehe. :hoho:

Skrevet

Har hørt at jeg ligner på Drew Barrymore.... Ikke noe dårlig dobbeltgjenger det.... :wink:

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Hiver meg på de to siste kommentarene, og sier meg enig. Er Så lei av at kvinner prøver å trekke andre kvinner ned i dritten! Makan til tull! Janteloven opp og janteloven ned. Når noen lager en positiv tråd, så kommer alle disse tullekommentarene etter en stund, tydelig av folk som selv er blottet for selvtillitt og prøver å fjerne andre sin i samme slengen. Jeg kunne ha valgt å overse disse negative innleggene, men denne gangen velger jeg å la meg provosere. Kanskje jeg til og med skulle velge å ta det personlig siden de negative innleggene var så generelt og kategorisk formulert....

Ja, nå er jeg sinna, og svaret mitt blir:

Kanskje noen faktisk ER vakre! Kanskje noen faktisk ER intelligente! Det GÅR an å være begge deler samtidig! JEG får hele tiden kommentarer på utseendet mitt. Stort sett hver jævla dag er det noen som stirrer og kommenterer, men det UTELUKKER IKKE INTELLIGENSEN!!!! JEG VET hva jeg har i IQ. Den er målt, og det var et tall langt over gjennomsnittet. JEG får også gode karakterer på studiet mitt. Så gode at de er av de beste i kullet. Jeg har også interesser av det seriøse slaget, og kan føre en samtale om det meste. Også DYPE emner. Jeg har gode allmennkunnskaper og sosial intelligens.

Sånn, nå er det sagt.

Men oj... noen ble provoserte....

Jeg valgte å svare i denne tråden, men denne var bare den siste i en lang rekke tråder som har endt på samme måten. Hør nå her: HVA er galt med å prøve å se sine gode sider? I dette tilfellet å fortelle hvilken kjendis man har hørt man ligner på.

Mange kvinner har faktisk godt av en utseendemessig-innfallsvinkel til selvtillitt fordi mange, aldeles nydelige mennesker har en selvtillitt som er så lav at de knapt går ut av døren. Det ER noe pent med alle! La folk få ha det i fred!

Jeg sa i min egen tråd at ser man det vakre i seg selv, er det slik at man ikke behøver å trekke andre kvinner ned. Slik er det.

Adina M.

Skrevet

Hmmm, jeg fikk høre at jeg lignet på Kristin Kirkemo.... :-? i en spesiell vinkel. Må vel passe meg så jeg ikke blir taua inn på gata!

Skrevet

Det var en fyr som syntes jeg ligna på ei av disse skijentene fra åtti-tallet, hu Mikkelsplass tror jeg...?

Suz :wink:

Skrevet

Drew Barrymoore og Alicia Silverstone her...

Har vel mest sannsynlig å gjøre med at jeg har ett baby/dukkeansikt, og disse 2 er vel de av kjendisene som har mest "babyface"...

Skrevet

Når jeg var liten fikk jeg alltid høre at jeg lignet Julia Hede som spilte Fia i Den hvite stenen

Skrevet

oi, jeg har alltid syntes Fia var skummel.....

bra du ikke gikk i min barnehage, jeg hadde gjemt meg under bordet hele dagen.... :o

Gjest Solskinn
Skrevet

sånn rent bortsett fra at jeg likner meg selv...

... så fikk jeg for 10 års tid siden høre at jeg liknet på hun damen i Lekestue, husker bare ikke hva hun heter, altså. Er jammen ikke sikker på om det kan betraktes som et kompliment! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...