Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte hørt at jeg ligner på Christina Ricci faktisk.

Hvordan er det med dere?

Ligner noen en kjendis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Candyfloss
Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på en blanding av Vanessa Carlton og Michelle Branch. 8)

Gjest Starya
Skrevet

I ungdomsskolen ble Vibeke Løkkeberg nevnt.

Jeg prøver å legge det bak meg.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Eh... Ja... Angelina Jolie. Mer enn en gang. :oops:

Adina M.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg fikk høre for 3 år siden at jeg lignet på Ellen Horn: Jeg hadde kort hår da, nå har jeg litt nedenfor skuldra.

Skrevet

-Bony Tyler her!

(fyttirakkern sier jeg. :lol: )

Skrevet

Har fått høre at jeg ligner Catherine Zeta-Jones. (Ikke meg imot.. :D )

-siina-

Skrevet

Jeg ligner vist på hun som spilte Nora(?) i syv søstre.. om hun kan regnes som en kjendis kan vel diskuteres..

Skrevet

Jeg fikk høre før at jeg liknet på Shannon Doherty da jeg var yngre, men har heldigvis vokst fra meg det.:ler:

Skrevet

Jeg hadde endelig spart til lang hår og var strålende fornøyd, da "nyheten" om Clinton og Monica sprakk... :-?

Desverre hadde dama nesten lik hårsveis som meg og i tillegg til at vi har litt likt utseende (like farver på hår og øyne) ble likheten så slående at folk stoppet meg på gata for å fortelle meg det... :roll:

Jeg klippet meg igjen fortere en svint, men det forhindret ikke at mine festlige med-studenter kallte meg for monica resten av det året... (og det er selvsagt ikke mitt virkelige navn)

Traumatisk, men heldigvis nesten glemt nå :briller:

Skrevet

Har fått hørt at jeg likner på både Lise Karlsnes i Briskeby og Sophie Ellis Bexter. Også var det ei som mente jeg likna på Natalie Portman en gang. Tror nok det kommer an på øyet som ser, for samboeren min synes ikke Lise Karlsnes er noe særlig drømmedame, men regner da med at han syns jeg er det... :wink:

Skrevet

Fikk høre at jeg lignet på Winona Ryder. Hadde likt C Zeta-Jones bedre!

Gjest Mzfire
Skrevet

Har nå flere ganger fått kommentarer på at jeg ligner på Kate Moss. Da har de sett et bilde jeg har lagt ut et annet sted på nettet. Tar det som et komplimang jeg. Da jeg var yngre fikk jeg høre at jeg lignet litt på Bjørk hehe. Da jeg var rundt 16 til 18 år.Syns ikke hun er noe å skryte av egentlig men. Hun har fine islandske trekk da. Da jeg var liten jente syns mamma jeg kunne minne om Tjorven hehe. Hadde litt bollekinn og det gode smilet hennes.

:D

Skrevet

hmm. for 10 år siden var vi på klassetur, og hele klassen satt av en eller annen grunn inne på hotellrommet jeg delte med to andre og så på mtv. da kom det en video med siouxie and the banshees, og alle utbrøt omtrent samtidig at det var jo meg, jo! på den tida hadde jeg svart farget hår i en noe kaotisk frisyre som lignet, det må ha gjort utslaget.

året etter barberte jeg av alt håret på hodet, hadde det sånn i noen år, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt sinead o'connor-sammenligningen. hun er jo ikke direkte stygg heller, men det er ingen som sier jeg ligner på henne nå når jeg har langt hår.

dere kan evt se på bildet til venstre og komme med nye forslag.

Gjest Mzfire
Skrevet

Så pen du er Ivanka. Mye penere enn hvordan jeg hadde forestilt meg at du var. Du ser litt kjent ut faktisk. Minner meg om noen, men hvem.. Kommer sikker på det etterhvert :)

Skrevet

noen sier bjørk.

andre (de som egentlig mangler ansiktsgjenkjennings-hjernedeler) sier

christina ricci(spesielt i adamsfamiliy-filmene) og alle andre som viser seg på tv/video med rundt ansikt, store mørke øyne og mørkt hår...

da jeg var liten så jeg ut som en anime-figur. vet ikke hvor bra det er da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...