Gå til innhold

hjelp hva gjør jeg nå?


Kira_87

Anbefalte innlegg

off jeg har klart å rota d skikkelig til trenger råd å d fort... jeg er ikkje sammen med noen, men har vert forelska i han eine siden desember, han andre møtte jeg for ca ei uke siden men falt pladask.. jeg gikk fra xen i desember fordi jeg fant ut at jeg var kommet over han å ikkje hadde følelser.. begynte å få følelser for la oss kalle han person A allerede før jeg gikk fra xen. jeg har valgt å ta tia til hjelp å ikkje forhaste meg med A siden d var så nerme bruddet... jeg har d valdig fint og trives godt i lag med A og begynner å bli glad i ham. men har ikkje vert så veldig tett oppi han i det siste.. så plutselig møter jeg person B som jeg har eindel felles venner med har møtt han før men ikkje snakka skikkelig me han. har vert litt me han sammen med vennene mine den siste uken og har falt pladask for han... både A og B er interesert i meg men A har jeg slitt litt med at han ikkje er flink til å vise at han bryr seg. mens B viser stor interesse hele tiden enten han er med meg, eller skriver på nette eller melding, person A er 7 år eldre enn meg å B er 2 år eldre.. hjelp folkens hva gjør jeg??? jeg trenger tips å råd litt fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjerne deg litt fra alle gutta og gå i deg selv?

Det virker som dette blir litt mye for deg å holde styr på, så noen uker alene kunne kanskje gjort susen.

Så vil det stå klarere for deg hvem du egentlig har følelser for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du skal fortsette å ha de som venner, men å la tiden hjelpe deg til å treffe det beste valget.

Det virker jo som du er ei godt likt jente, så da har du god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerne deg litt fra alle gutta og gå i deg selv?

Det virker som dette blir litt mye for deg å holde styr på, så noen uker alene kunne kanskje gjort susen.

Så vil det stå klarere for deg hvem du egentlig har følelser for. :)

Ja jeg er enig med deg.

Håper du finner ut det beste for deg TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det er ikkje lett... eg har følelser for begge guttene.. prøver å bare være venner me begge men begge vil mer... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...