Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #41 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg gjorde det sist jul. Det var veldig fint. Kanskje jeg gjør det i år, kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 20. juli 2003 #42 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei. Det ville for min del, føltes aldeles bisarr å gå i kirken og synge "Deilig er Jorden" sammen med en drøss mennesker på en slik dag, når man vet hvor jævlig en drøss mennesker har det på samme tidspunkt. Går ikke i kirken ellers i året heller. Jorda er deilig for oss som kan gå hjem til ribbesteika vår etter dette showet. Kanskje teksten burde vært litt endret; "Deilig er Norge for oss som har råd til ribbe", eller noe sånt? Julen, for min del, er en glimrende anledning til å slappe av sammen med mine. Ingenting annet. Har erkjent for lenge siden, at jul er et eneste stort glammeri av et kjøpestyr, med noen timers påfølgende kick av å se lykkelige unger som åpner gaver og koser seg sammen med mamma eller pappa eller begge to og øvrig familie. Fritid og en litt spesielt farverik tid som stykker opp en lang vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. juli 2003 #43 Del Skrevet 22. juli 2003 Nope.. Er ikke kristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2003 #44 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei,..jeg sluttet med dette da jeg fant ut at jeg ikke er troende. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 5. august 2003 #45 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg går alltid i kirka julaften. Synes dette er en kjempekoselig tradisjon for å komme i ordentelig julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 6. august 2003 #46 Del Skrevet 6. august 2003 Nei, gjør nok ikke det. Julen er tradisjon, men jeg orker ikke besøke kirken full-lastet med folk og ubehagelige benker bare for å få høre eventyr. Benkene er vel det viktigste argumentet, jeg kan rett og slett ikke sitte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 6. august 2003 #47 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har gjort det en gang, da jeg konfirmerte meg, men da var det obligatorisk :D Nei, ellers er julen kos hjemme for meg ...med masse snø ute...fyr i peisen...og pinnekjøtt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. august 2003 #48 Del Skrevet 7. august 2003 Ja, da kommer jeg i skikkelig julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå