Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 Jeg drikker bare brus når jeg er på besøk hos noen/har noen på besøk som drikker brus. Jeg foretrekker Pepsi Max, men drikker vanlig Cola om det nå er det jeg får servert. Jeg vokste opp med pepsi max som tørstedrikk, da gikk det ihvertfall halvannen liter dagen... Merkelig at tennene mine har overlevd.
Ambivalent Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Drikker brus kanskje fire ganger i året, om ikke sjeldnere.
FrizzleSizzle Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Før drakk jeg 0,5 l nesten hver dag, så jeg er veldig fornøyd med å ha kuttet ned til 1-2 ganger i uka. Drikker nesten bare lightbrus, stort sett Pepsi Max, men en ytterst sjelden gang får jeg lyst på vanlig cola.
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #24 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg er avhengig av Pepsi, men prøver å kutte ut... Kan glatt drikke 1.5 liter om dagen Men DET er det lenge siden jeg har gjort altså! Har greid å kutte veldig ned, nå går det maks en halvliter i ukedagene, men så unner jeg meg det jeg vil fredag, lørdag og søndag. Blir vel gjennomsnittlig en havlannen liter per dag i helga (men sambo drikker jo også da, så jeg vet ikke helt hvor mye bare jeg får i meg). Jeg er ikke noe glad i vann, men har i det siste blitt veldig glad i rosa Bon Aqua, det hjelper veldig på pepsi-nedkuttinga... Jeg hater lightbrus, dessverre, for jeg skulle mye heller gjerne drukket det. Også nekter jeg å drikke rød brus, solo og orange julebrus. De typene takler jeg virkelig ikke. Endret 2. mars 2009 av Grafica
lillusøt Skrevet 2. mars 2009 #25 Skrevet 2. mars 2009 Jeg liker egentlig all slags brus omtrent, men nå for tiden er jeg veldig glad i champagne brus av alle ting. Jeg liker blant annet veldig godt first price brusen med frukt smak. Men, jeg drikker egentlig ikke brus så ofte.
LukaFrost Skrevet 2. mars 2009 #26 Skrevet 2. mars 2009 Jeg drikker brus eller farris Bris 1-3 ganger i uka. Jeg er heldig vis ikke avhengig av Cola. Og når jeg drikker brus, så drikker jeg skikkelig brus og ikke light. Lightbrus har sånn ekkel ettersmak. Jeg prøvde den Cola lighten limited edition her om dagen og etter det måtte jeg stadig vekk på do. Det samme skjer når jeg drikker Mozell lighe. Da må jeg fryktelig ofte på do.
Chassi Skrevet 2. mars 2009 #27 Skrevet 2. mars 2009 Her går det i Cola Zero hvis jeg først skal drikke brus, hvilket er kanskje en halvliter èn gang i uka sånn ca.
Gjest Emera Skrevet 2. mars 2009 #28 Skrevet 2. mars 2009 Brus drikker jeg omtrent aldri, men jeg er ikke veldig glad i brus heller. Av og til kjøper jeg en flaske Farris el. l. med smak, men den blir gjerne stående og dovne i kjøleskapet etter jeg har drukket et par slurker.
*Numi* Skrevet 2. mars 2009 #29 Skrevet 2. mars 2009 Tja, før var det vel Cola nesten hver dag, men nå etter jul har vi begynt å begrense oss til fredag, lørdag og søndag, og er fornøyd med det.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 2. mars 2009 #30 Skrevet 2. mars 2009 Brus drikker jeg ikke. Da jeg kuttet kraftig ned på sukkerforbruket (og gikk over til mørk sjokolade), begynte alt sukkerholdig å smake altfor søtt... Også brus. Farris drikker jeg dog av og til
MissStiles Skrevet 2. mars 2009 #31 Skrevet 2. mars 2009 Jeg prøver virkelig ikke å drikke for mye brus. Bare i helgene isåfall. Ingen favoritter. Drikker det meste.
Pjukset Skrevet 2. mars 2009 #32 Skrevet 2. mars 2009 Jeg drikker sjeldent brus, kanskje en halvliter i mnd maks. Jeg liker det meste av brus, men har en forkjærlighet for solo, villa farris og ingefærøl. Også julebrus
Gjest Bond Skrevet 2. mars 2009 #33 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det kan gå faktisk måneder uten. Men åpner vi en 1,5L flaske (sånn på fredag med film og popcorn), går det i løpet av en kveld (fort). Men savner det ikke i hverdagen egentlig. Drikker da som oftest Pepsi Max. Endret 2. mars 2009 av mrs_bond
Gjest Caya Skrevet 3. mars 2009 #34 Skrevet 3. mars 2009 Jeg drikker brus hver dag... Alt fra en halvliter til 2 l. Det meste av lightcola går - cola light, cola zero, tab extra og til nøds pepsi max Ja, jeg er avhengig
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2009 #35 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Drikker et glass brus ca hver 2. - 3. dag, Cola eller Mozell. Savner pæremozellen veldig! Liker ikke Schweppes, uansett hvilken variant. Lightbrus må du ikke by meg, jeg vil da mye heller ha i meg naturlig sukker enn aspartam. Smaken er også helt pyton, og lettbrus blir jo bare skum i kjeften.. Usj. Endret 3. mars 2009 av Gaby
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #36 Skrevet 3. mars 2009 Jeg drikker ofte farris eller annet sodavann, med eller uten smak. Spesielt om sommeres syns jeg kullsyre er forfriskende. Innimellom drikker jeg Cola Light som er den brusen jeg liker best. Jeg husker ikke sist jeg drakk sukker-brus som jeg ikke liker så godt pga belegg på tennene etterpå, altså er det ikke av helseårsaker jeg ikke er en brusdrikker. Merkelig nok liker jeg juice som har like mye sukker som brus.
desperate Skrevet 3. mars 2009 #37 Skrevet 3. mars 2009 Jeg drikker vel egentlig en halvliter brus 2. hver helg. Som regel cola, men det hender jeg får kjempelyst på noe annet innimellom også. I tillegg kommer det litt solo innimellom, når jeg skal ha blandevann. Det varierer veldig når det trengs, men de siste ukene har det vært 1 gang hver helg...
Fortunatus Skrevet 3. mars 2009 #38 Skrevet 3. mars 2009 Drikker omtrent 1,5 liter i løpet av en uke. Pleier handle inn en på fredag, men drikker aldri den opp, men kjæresten serverer ofte brus, så kanskje 1,5-2l i løpet av en hel uke.. Før drakk jeg 1,5 liter hver dag når jeg hadde brusen tilgjengelig.
space Skrevet 3. mars 2009 #39 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg må ha brus hver dag, er helt avhengig. Drikker vel ca 1.5 l om dagen. Drikker vanlig cola, cola zero og pepsi max. Men så drikker jeg ikke kaffe da... Endret 3. mars 2009 av space
Gjest TheaTomat Skrevet 3. mars 2009 #40 Skrevet 3. mars 2009 Hvor ofte drikker dere brus, og hvor mye drikker dere da? Hvilken brus drikker dere? Er det noen brus dere ikke kan fordra? Jeg drikker brus vanligvis to ganger i uka. Fredag og lørdag. Da går det en halvliter begge dagene. Drikker bare Cola stort sett. Er egentlig ingen brus jeg hater, men kan ikke si jeg er noen stor fan av Solo. Men den går jo om det ikke var noe annet. Hva med dere? Jeg drikker brus èn gang i uken- kanskje to. Det blir stort sett Solo eller Hamar julebrus (har ennå tre liter) Det er kun to brus jeg ikke kan fordra, og det er ALL rødbrus (også rød julebrus). Alle smaker det samme, og det er E-stoffer og sukker Jeg er heller ikke stor fan av Urge >.<
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå