Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte drikker dere brus, og hvor mye drikker dere da?

Hvilken brus drikker dere?

Er det noen brus dere ikke kan fordra?

Jeg drikker brus vanligvis to ganger i uka. Fredag og lørdag. Da går det en halvliter begge dagene.

Drikker bare Cola stort sett.

Er egentlig ingen brus jeg hater, men kan ikke si jeg er noen stor fan av Solo. Men den går jo om det ikke var noe annet.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker som oftest kun en dag i uken, og det er fredager. Da blir det 0,5 l cola zero. Noen ganger kjøper jeg 1,5 l first price cola uten sukker da har jeg lørdagen og, men drikker sjelden opp hele. Av og til drikker jeg vanlig cola og, og en sjelden gang ananas- eller pærebrus fra oskar sylte.

Drikker egentlig ikke noen andre typer brus annen en hvis jeg får det servert på besøk.

Skrevet

Drikker det kanskje annenhver helg. Og det er stort sett lightbrus.

Gjest *smak*
Skrevet

Hver bidige dag!! Jeg er misslykka :grine:

Skrevet
Hver bidige dag!! Jeg er misslykka :grine:

I såfall er jeg minst like misslykket som deg :(

Skrevet

En gang i mnd, kanskje? I tillegg hvis jeg bruker det som blandevann på fest. Og dagen derpå MÅ jeg ha cola og potetgull! ;)

Gjest *smak*
Skrevet
I såfall er jeg minst like misslykket som deg :(

Takk :kyss2:

Skrevet
Hvor ofte drikker dere brus, og hvor mye drikker dere da?

Hvilken brus drikker dere?

Er det noen brus dere ikke kan fordra?

Jeg drikker brus vanligvis to ganger i uka. Fredag og lørdag. Da går det en halvliter begge dagene.

Drikker bare Cola stort sett.

Er egentlig ingen brus jeg hater, men kan ikke si jeg er noen stor fan av Solo. Men den går jo om det ikke var noe annet.

Hva med dere?

Jeg drikker kun brus når jeg får det servert, noe som vil si ca fire ganger i året. Da drikker jeg ett til to glass. Hvilken brus jeg drikker varierer, det er ingen jeg foretrekker fremfor andre. Det eneste jeg ikke drikker av brus er lettbrus.

Skrevet

0,5l Cola hver dag på jobb,også drikker jeg mer når jeg kommer hjem :sjenert: Jeg klarer ikke slutte... VIK FRA MEG DJEVELENS DRIKKE!!!

Skrevet

alt fra 4-7 dager i uka.

Skrevet

1 gang imnd kanskje? Kjøper meg så og si aldri brus selv, men drikker kanskje litt om jeg får servert. Da hovedsaklig hos svigers=)

Skrevet

Jeg drikker vel en halvliter en gang i uka. Da er det som regel Cola Zero eller Sprite Zero. Det er mye jeg heller drikker enn brus.

Gjest Imsdal
Skrevet

Drikker det fra 2-7 ganger i uka. Hvor mye varierer, noen ganger 1 glass og andre ganger kanskje en halv 1,5 flaske :rodme:

Synes selv det er ganske ille og prøver å kutte ned, men jeg eier ikke viljestyrke.. Drikker alltid pepsi max :)

Skrevet

1 gang i måneden max, kanskje 1 gang per 2mnd...

Og så blir det som regel litt cola dagen derpå, en halvliter kanskje, men det er som regel det som er den ene gangen hver 2. måned ;)

Skrevet

Ettersom jeg ikke kan fordra vann, saft, farris o.l. er Pepsi Max den eneste "tørstedrikken" jeg bruker. Dermed blir det fra 1,5 til 2 l pr dag sånn ca.

Skrevet

Uff!!! ALT for mye.

Hender jeg drikker hver dag, men heldigvis ikke en sikker regel.

Jeg har heller ingen viljestyrke og klarer ikke slutte.

Har "sluttet" 2 ganger og holdt meg ganske bra, men til slutt knekker det alltid sammen uansett....:(

Gjest Gjest
Skrevet

Vi drikker MASSE brus. Gikk gjerne 1,5-2 l hver dag (på to stk).

Nå drikker vi kun i helgene (vil gjerne si at det er fordi vi prøver å blir sunnere, men er nok helst av økonomiske årsaker, gitt ;) ), og da går det 3 halvannen litere Cola Zero.

Jeg drikker helst kun light-brus, får så belegg på tenna ay sukkerbrus, men drikker det om jeg blir servert ;)

Skrevet

Drikker ikke brus, eller, dvs sånn ca 1 gang i halvåret tar jeg noen slurker av Heltens Coca-Cola. Det er alltid samme resultat: To digre øyne fra ham som sier "Hva skjer? Drikker DU brus???"

Da jeg var liten drakk jeg brus når enn jeg fikk tak i det, men det gikk liksom over av seg selv. Ble mindre og mindre med årene og nå drikker jeg det ikke i det hele tatt. Om noen står med brusflaska på selskap og spør om jeg vil ha så vrir jeg litt på meg og spør pent om jeg kan få vann i stedet, men jeg er glad i vann.

Skrevet

Blir vel 3-4 liter Pepsi Max i uken i gjennomsnitt, tror jeg. Ja, jeg er avhengig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...