Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #1 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg på dagbok her på KG. Pleide å skrive dagbok før, men lenge siden sist nå. Litt om meg: Jenter i midten av de gylne, fantastiske 20-årenene. Samboer og forlovet med Mr. Hopeful, som jeg skal gifte meg med på sensommeren. (Gleder meg sinnsykt!!!) Jobber i helsevesenet, litt frivillig arbeid i en organisasjon og bruker mye tid på vennene mine! Fotball ligger mitt hjerte nært så for tiden teller jeg ned til sesongstart:) Ellers kommer vel det meste frem i dagboken etterhvert;) Så.... *trommevirvel*: Ny dagbok herved lansert! Endret 7. mars 2009 av hopeful Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #2 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan jo begynne å skrive litt om dagen idag! Har hatt en herlig lørdag! Fri fra jobb, sovet lenge og pleiet kontakt med familie og venner. Begynte dagen med lunsj med min kjære mor og min beste venninne. Bestevenninnen min har nettopp født det mest perfekte lille nurk og mamma inviterte derfor på lunsj for å få knipe litt på lille gull:) Kvelden har jeg tilbrakt med en kompis og to andre venninner! Vin, masse prat og mye latter! Min kjære er fortsatt på reisejobb og jeg merker savnet komme snikende nå som kvelden snart nærmer seg slutten! Bare tre dager igjen til han kommer hjem heldigvis:) Har klart å spare helgemagasinene fra både vg og dagbladet så jeg ser frem til en lat, lang frokost imorgen med kaffe, varme rundtstykker og aviser! Deilig med helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #3 Del Skrevet 1. mars 2009 Ny dag, nye muligheter:) Nå er en deilig søndagsfrokost inntatt, nettavisene er pløyd og jeg er full av energi! Skal snart gyve løs på husarbeid som jeg har utsatt et par dager.. Enkelte ting er jo så kjedelig!! Men når det er gjort, så har jeg altså fortsatt fri fra jobb og kan nyte resten av helgen:) Hopefulmannen kommer hjem om to dager nå!! Gleder meg:) Vi skal gjøre unna mye av bryllupsforberedelsene nå som han kommer hjem, og det blir såå deilig! Begynner å kjenne på nervene nå som det er mindre enn et halvår til!! Puhh... Noen forslag til hva jeg kan gjøre med resten av søndagen min? etter at jeg har vasket og ryddet litt? (da fortjener man vel nesten en liten belønning av seg selv?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #4 Del Skrevet 1. mars 2009 Halve leiligheten er vasket og ryddet;) Nå er det tid for en liten pause med te og litt KG! Selv om jeg revurderer det når jeg vasker, er den store drømmen fortsatt å kjøpe et passe stort hvitt hus i landlige omgivelser, samtidig som det er litt sentralt. Jeg vil ha fruktbusker, epletrær og utepeis i hagen og en stooor terasse/uteplass som jeg kan dekke til sommerfest på! Luften vi skal puste inn bør aller helst bære et hint av lukten av tang, saltvann og sjø! I spisestuen (ja for det må være en spisestue der..) skal vi ha et stort spisebord med gode stoler for lange, deilige middager med gode venner og familie. *drømmer seg bort* Hadde man bare vunnet i lotto! Leser av og til om bestemødre som tipper lotto i barnebarnas navn, og som vinner førstepremien. Der sitter barnebarna i en alder av 9 år, men en millionformue og sier de vil bruke alt på kinderegg!! (overdriver litt her..) Men nå har jeg ventet og ventet, og hverken lotto på Hamar eller bestemor har så langt ringt meg og fortalt den gledelige nyheten.... Nei, må vel jobbe for pengene vi som de fleste andre:) Men mens jeg venter på huset, får jeg nyte det faktum at det er lettere å vaske en liten leilighet enn et stort hus.. Ønsker alle en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. mars 2009 #5 Del Skrevet 1. mars 2009 Sniker meg inn og legger igjen et lite spor her jeg! Hvilket lag heier du på? Min status på facebook akkurat nå dreier seg om at jeg kjeder meg litt og gleder meg vilt til seriestart, så vi har nok en felles interesse. Tviler sterkt på at det er samme lag riktignok, jeg tilhører en liten minoritet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #6 Del Skrevet 1. mars 2009 Sniker meg inn og legger igjen et lite spor her jeg! Hvilket lag heier du på? Min status på facebook akkurat nå dreier seg om at jeg kjeder meg litt og gleder meg vilt til seriestart, så vi har nok en felles interesse. Tviler sterkt på at det er samme lag riktignok, jeg tilhører en liten minoritet Jeg tilhører den heldige gruppen supportere som fikk oppleve seriegull i 2007:) hvilket lag er det du holder med da? Eller vil du kanskje ikke svare meg lenger nå som du skjønner hvor hjertet mitt ligger?? Ja det blir så bra når sesongen starter! Får nesten gåsehud når jeg tenker på hvor mye jeg hvor mye jeg gleder meg til å høre tippeligahymnen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #7 Del Skrevet 1. mars 2009 Og takk for at du stakk innom dagboken min Juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. mars 2009 #8 Del Skrevet 1. mars 2009 Å fysj, det er faktisk det aller verste svaret du kunne kommet med. Bodde nemlig i Bergen i tre år, enough said. Skal prøve å tolerere deg litt allikevel, men kjenner jeg kommer til å slite... Jeg har nok ikke opplevd gleden ved et seriegull, men det var ikke så dumt å sitte i telefonkø i to timer for å få billett til cupfinalen i 2005 heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #9 Del Skrevet 1. mars 2009 Siden DET var det verst tenkelige laget, og du var på cupfinalen i 2005 tipper jeg du holder til i rosenes by?? I såfall så kan du trøste deg med at jeg har reist opp dit noen ganger i håp om tre poeng og ALLTID reist hjem like skuffet!! Håper ikke du sliter så alt for mye å akseptere meg da! Er jo bare uvenner i 90 min ca 2 ganger i året;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. mars 2009 #10 Del Skrevet 1. mars 2009 Må jo si vi hadde et rimelig godt tak på dere i fjor da, så jeg skal prøve å være sivilisert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #11 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja desverre;) Men satser på at akkurat DET forandrer seg nå som vi snart begynner med blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #12 Del Skrevet 1. mars 2009 Pausen min med te og KG ble kraftih utvidet idag, og jeg har gjort svæææææært lite idag når jeg tenker meg om! Med så utrolig deilig med slike dag Nå sitter jeg bare her og venter i spenning på "himmelblå". Digger den serien! Er helt avhengig av den og "da damene dro"!! Har en svakhet for serier om små kystsamfunn tror jeg... Savner hopefulmannen nå kjenner jeg! Koselig å ha en armkrok å sitte i på søndager Men nå er det bare å komme seg gjennom morgendagen, og tirsdag skal jeg jo i tirsdagsklubben min, og så kommer han hjem når jeg er ferdig der! Tirsdagsklubben er forresten en ren tv-kveld med gode venninner. Vi er noen venninner som samles hver tirsdag kveld for å se HELE tv2 kvelden sammen! (nesten iallefall) "da damene dro", unge mødre, frustrerte fruer og privat praktice må sees for at kvelden skal være vellykket! (vi passer på å bytte stilling i sofaen, for å unngå sittesår ) Nei bare minutter igjen til "himmelblå" nå. Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 2. mars 2009 #13 Del Skrevet 2. mars 2009 Da var en ny dag over! Har hatt fri idag og det var skikkelig deilig! Fikk unnagjort trening midt på dagen, og slapp dermed å stille meg i kø for å svette Deilig det og innimellom! Senere på dagen har jeg unnet meg noen timers ren latskap! Så lat var jeg, at jeg ikke orket å lage middag selv engang, så jeg viet kinaraturanten lenger nede i gata et besøk! Fortreffelig mat og så så enkelt! Kvelden har jeg tilbrakt hos bestevenninnen min, og "knipet" masse på bebisen hennes! Som forøvrig er verdens nydeligste lille nurk (rent objektivt selvsagt) Imorgen kommer Hopefulmannen hjem igjen fra reise og det blir herlig! Har savnet armkroken og gleder meg til å ha noen å kjefte på når det er rotete, eller på tide med husvask! Ulempen med å være alene, er nemlig at jeg ikke har noen andre å skylde på enn meg selv Så det ser jeg altså frem til! Og kanskje han får tak i en ny parfyme jeg har ønsket meg, som jeg ikke har sett på parfymeriene her omkring! Da blir dagen komplett *krysser fingrene for parfymen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. mars 2009 #14 Del Skrevet 3. mars 2009 Å, jeg kom på en positiv ting ved Brann! At dere ikke har Martin Andresen lenger! Kos deg med Hopefulmannen (og forhåpentligvis med parfyme!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 4. mars 2009 #15 Del Skrevet 4. mars 2009 Å, jeg kom på en positiv ting ved Brann! At dere ikke har Martin Andresen lenger! Kos deg med Hopefulmannen (og forhåpentligvis med parfyme!) En ting vi faktisk er veldig enig i:) Takk! Har kost meg masse idag med Hopefulmannen! Men parfymen ble det dårlig med desverre.. Fant ikke den jeg ville ha.. *sukk* Men det viktigste er jo tross alt at han kom hjem da! Håper du har det bra Juliane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 4. mars 2009 #16 Del Skrevet 4. mars 2009 Surt og kaldt ute idag, og et vær som passer meg helt utmerket idag! God unnskyldning til å sitte inne å kose seg med kjæresten! Har fått unnagjort masse ærend idag, og er veldig fornøyd med det! Laget livretten til min kjære idag, så har vært en god kjæreste idag føler jeg! Drømmer om en aldri så liten ferie! Hadde vært godt å reist vekk en tur midt i all bryllupsplanleggingen! Et spennende sted, som samtidig ikke skraper lommeboka.. Noen som har forslag til en bra weekend tur? Vi var i København i høst, så den byen er vel litt brukt opp akkurat for øyeblikket, men en annen storby kunne vært gøyt å oppleve. Hopefulmannen har bursdag om ikke så lenge, så det hadde vært artig å overrasket han med en tur;) En annen ting jeg drømmer om er å studere litt mer! Elsker å gå på skole. Trenger ikke være store studiet, men vurderer et år med psykologi. Kan brukes i jobben og virker veldig intresant.. hmmmmmmm.. *tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 6. mars 2009 #17 Del Skrevet 6. mars 2009 Da var det endelig helg igjen! Og jeg har planer om å nyte hvert minutt av den! Var litt sprek idag og gikk til og fra jobb idag, så kom hjem litt senere enn jeg pleier idag. Da jeg kom inn døren fikk jeg beskjed om å slenge meg på sofaen, mens han lagde middag! Søte, snille hopefulmannen min!! Sånne små gester gir hverdagen et løft Etter middag var vi på handlings! Kjøpte masse godt og tok en liten runde innom polet og sikret oss litt vin til kvelden. Og siden jeg var litt sporty tidligere idag, skal jeg nyte alt til minste dråpe Frihelg, verdens beste kjæreste, god mat og vin! Noe sier meg at dette blir en flott helg Håper dere alle har en knall fredags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mars 2009 #18 Del Skrevet 7. mars 2009 hopeful Så deg inne hos *heart* og derfor er jeg her. Gratulerer med dagbok Også gleder du deg til seriestart du også Jeg og. Har en tråd som du ser og velkommen inn om du vil. Snakker masse om fotball og masse om andre ting. Har minst ei der som heier på Brann Selv er jeg gul og svart Innflytter i vest, men oppvokst i øst Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 7. mars 2009 #19 Del Skrevet 7. mars 2009 Ulva35: Takk for at du stakk innom dagboken min Stikker innom din etterpå! Ja gleder meg som en unge til seriestart! Håper det blir en bra plassering i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 7. mars 2009 #20 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Min avslappende helg fikk en brå slutt når min mor dro meg med på kjoleshopping idag! Hun trengte kjole til vårt bryllup, og jeg trengte kjole til et annet bryllup! Har trålet butikker og har hatt et ukjent antall meter (OG KILO!!) silke, tyll og paljetter hengende på meg idag. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke mangfoldige tusen i året på et medlemskap på SATS, når man kan trene gratis ved å prøve kjoler Flere av kjolene er jo kjempetunge, og man blir ganske akrobatisk av å prøve å komme inn og ut av disse i trange prøverom. Og hvorfor er det ingen som har halve str?? Enten var de for trang eller så var de for store. Humøret ble dårligere og dårligere jo flere jeg fikk inn og slengte ut igjen av prøverommene. Fem butikker ble besøkt og minst 30 kjoler prøvd, før jeg ENDELIG fant en jeg likte kjempegodt Så der gikk jeg fra butikken med et stort glis og en enda større kjole, svett som etter et maraton og veldig lykkelig Så nå skal jeg lage god mat til min elskede og gå tilbake til min avslappende helg! Endret 7. mars 2009 av hopeful Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå