Gå til innhold

hopeful`s verden


Gjest hopeful

Anbefalte innlegg

Gjest hopeful

Idag er jeg rett og slett en sofagris. Fått en smell i kneet og må humpe rundt på krykker et par dager. Så nå ligger jeg her på sofaen og venter på middag som min elskede, hjelpsomme hopefulmann står å lager. Han er så omsorgsfull og hjelpsom :rødme:

Jeg har kjøpt meg blader, rigget meg til med puter og teppe. Sett allslags serier på tv og funderer på om jeg skal se en film eller lese en bok. Skulle egentlig stikke innom brukthandel å kjøpe meg en bokserie idag, men det får vente et par dager tenker jeg.

Håper dere har en fin helg alle sammen :)

Hvis noen har gode forslag til aktiviteter som kan gjøres fra sofaen, så taes de imot med takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hopeful

Da er det duket for ordentlig hjemmelørdag med hjemmelaget pizza og gullrekka på tv. Mulig vi skal være solidarisk og slenge oss på "earth hour" idag. Burde jo absolutt kunne klare å være uten strøm og lys i en liten time! Men hvorfor måtte de velge akkurat lørdagskvelden da??

Må titte litt rundt på naboene tenker jeg. Kan jo ikke være eneste hus med lys i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: hopefull

:troest: for kneet ditt, og ønsker deg god bedring. Ikke kjekt å ha vondt og bare måtte ligge på sofaen. Det er jo ofte noe man drømmer om. Ikke vondt mener jeg, men mer tid på å kose seg i sofakroken.

Men man vil jo ikke få vondt for å oppnå det heller.

Så bra at hopefulmannen er så hjelpsom og snill :rødme:

Ha en kjempefin søndag hopeful :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Takk for det ulva :) Kneet er allerede mye bedre, så begynner å bli mer mobil. Får besøk av tantebarn idag, så det blir koselig!

Deilig å slappe av på sofaen innimellom ja! Bare så tyisk meg å få det ryddekicket når jeg ikke kan :fnise: Jaja, får vel ta det igjen en annen dag!

Håper du får en kjempefin søndag, og husk å stille klokka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Idag har jeg vært skikkelig husmor! Vasket og bakt :) deilig med rent hus, før man begynner på en ny arbeidsuke, og så har vi hatt familiebesøk med våre søte små tante og onkelbarn! Kjempekoselig det.

Nå skal resten av søndagen tilbringes på sofaen med beina på bordet tror jeg! Siste episode av Himmelblå er sett, og syns det er fryktelig lenge å vente på neste sesong :sjenert:

Det er ulempen med å følge med på serier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Jippi!! :) Endelig har jeg fått bok 3 av Solgård i hus. Håper jeg får tid til å lese den idag :popcorn:

Selv om jeg sikkert burde vente litt, slik at det ikke blir så lenge til neste bok ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful

Da var Hopefulmannen på reisejobb igjen og jeg er alene hjemme. Tomt uten han her. Men heldigvis har jeg masse gode venninner som jeg kan pleie kontakten med mens han er borte. Ikke at jeg glemmer dem selvom han er hjemme og jobber da ;)

Til helgen blir det jentetur og det gleder jeg meg til. God mat, vin og masse skravling og sladder. Det blir bra. Får meg forresten til å tenke på Kid Interiør reklamen.. Er det flere enn meg som syns det virket som en kjempebra serie, helt til de oppdaget at det var en reklame? Jeg snakker selvfølgelig om den første reklamen de kom med, eller den første av disse "jenteklubben-reklamene". Jeg slo på akkurat da den begynte og trodde det var presentasjon av en ny norsk serie!! :rødme: Ble jo såå skuffa da jeg oppdaget at det var en reklame :fnise:

Jaja.. Nå skal jeg finne meg en skikkelig jentefilm, slenge meg på sofaen med en kopp te og slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

:frustrert:

Klokken er alt for mye, jeg er enda ikke kommet inn i "ny" tid og jeg må opp igjen om fem timer!! Og jeg er selvfølgelig ikke det minste trøtt!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Bare en dag igjen på jobb før jentetur :) :)

Gleder meg!! Har liksom gått rundt kofferten i hele dag, og ikke helt klart å begynne å pakke, så nå har jeg slengt oppi vinen, og nøyer meg med det for idag! Den er tross alt ganske viktig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du hatt det på jentetur? Hvor var du? Og hvordan går det med kneet?

Juliane - i dag i spørremodus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Hei Juliane :)

Var helt kanon på jentetur! Masse god mat, vin og skravling ;) Slappet masse av og sittet i solveggen! Vi var på hytta til familien min denne gangen. Vi pleier å rullere litt på hvor vi er når vi drar.

Ellers er kneet nesten så godt som nytt igjen! Heldigvis. Krykker er slitsomt!!

Takk som spør :)

Grattis med Molde seier igår forresten! Jeg var godt fornøyd med 1 poeng på Lerkendal iallefall!

:ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jeg var også rimelig godt fornøyd med 1-1 på Lerkendal i går, selv om jeg er litt anti-Brann syns jeg det er litt koselig når dere tar poeng fra RBK slik at vi kan kose oss alene på tabelltopp en uke. :) Satser på at det blir mer enn en uke også, Sandefjord hjemme burde jo være overkommelig. Men, man vet aldri med Molde - de er ikke så veldig flinke til å vinne mange kamper på rad. Så hvis de klarer kamp nummer fire også begynner jeg å bli rimelig positiv, selv om det er rimelig lett motstand vi har møtt ser det ut til at de er litt sterkere i hodet enn det de har vært de siste sesongene...

Krykker er fryktelig slitsomt ja, hadde en tørn i høst jeg også. Falt ned trappa med flyttelasset mitt faktisk, kjempelurt! :roll: Syns det gjør så vondt i håndflatene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: hopeful

Så bra du hadde det kjekt på jentetur. Alltid gøy med masse jenter på tur :skravle:

Gratla med at Brann klarte 1 poeng. Jeg er ikke anti - Brann så jeg ønsker de lykke til i fortsettelsen :jepp: Bortsett fra når de spiller mot lsk da :fnise:

Du Juliane: Molde kommer til å fortsette å gjøre det godt i år. Det er jeg ganske sikker på :jepp: Jeg er sånn litt som deg når det gjelder rbk(sikkert fordi de har vunnet så mye) og håper Molde kommer før de på tabellen. Håper jo lsk kommer først da, men det ser ikke så bra ut forløbig :sukk:

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Juliane: Ja begynte å få gnagsår i håndflatene ganske kjapt, så passet fint at jeg kunne kaste krykkene da ;)

Tror Molde kan gjøre en grei sesong i år ja! Koser meg over at RBK ikke ligger på toppen, men koser meg enda mer over at vålerenga ligger laaaangt nede!

:fnise:

Ulva: Ja jenteturer er kjekt det!! God mat, god drikke og gode venner :skaal:

Unner heller ikke RBK å vinne noe særlig mer.. De har liksom hatt sine år i rampelyset ;)

Håper dere har hatt en fin helg, og en fin uke hittil!! Planer for påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hopeful

Idag har jeg sittet ute i solveggen med kaffe :) Gradestokken har vært oppe på hele 16 grader, og vårfølelsen kommer mer og mer for hver dag som går! Imorgen skal jeg kjøpe plantejord og fikse uteplassen til vår og sommer!! :) Gleder meg!

Blir så fint og koselig ute med litt blomster og farger. Og etter påske skal jeg gå til innkjøp av nye stolputer til hagestolene. Det trengs! De gamle er slitt og ikke særlig pene lenger.

Men ikveld skal jeg bare krype under pleddet på sofaen. Lese en god bok og kanskje se en film eller to! ferie er deilig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Da var det plutselig helg igjen, og solen skinne fortsatt :) Og så er det begynt å bli ganske grønt runft omkring!

Jeg har fikset litt på uteplassen. Kostet, skurt og kjøpt nye puter. Ganske fornøyd med resultatet. Har ikke fått tak i blomsterjord og blomster enda, for tenkte jeg skulle gjøre alt klart først, men nå nærmer det seg.

Så deilig å være ute å grave i jorden syns jeg. Da slapper jeg av! Og så er det så kjekt å se resultatet etterpå. Og når alt er ferdig er det bare å vente på litt varmere vær, før man fyrer opp grillen og inviterer venner på grillings ;)

Ellers skal jeg en tur på loppemarked i løpet av helgen tror jeg. Syns det er kjempeartig å gå rundt å kikke på gamle skatter. Ender ofte opp med å dra med meg noe gammelt skrot hjem, men av og til er jeg heldig og finner noe spesielt.

Nå skal jeg sprette en flaske iskald hvitvin og sette meg ut i mine nye uteputer og nyte vårkvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...