Gå til innhold

hopeful`s verden


Gjest hopeful

Anbefalte innlegg

Gjest hopeful

Takk Ulva!! Det var en skikkelig dåårlig start! var ikke mye Go`form å se der nei... Håper virkelig de tar seg kraftig sammen til neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hopeful

Idag føler jeg meg som vinglepetter i fjordland-reklamen!! Finner ikke ut av hva jeg skal lage til middag... Vi tenkte vi skulle gjøre et forsøk på å "ukehandle", og nå står jeg altså her og aner ikke hvilken av middagene jeg har lyst på. Første minus med store innkjøp er notert!

Ellers har dagen vært helt ok egentlig! Fikk gjort unna trening tidlig idag, så det er deilig å slippe å tenke på det når man slenger seg på sofaen etter middag. Skal besøke en venninne litt senere idag, og gleder meg til det! Drikke kaffe, skravle og få masse masse nytt sladder! En fantastisk aften med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

åååå... nå har jeg klemt på verdens nydeligste lille baby :) Blir jo ikke mindre verpesyk av det nei!! Men får iallefall nøye meg med å klemme litt på babyene til venninnene mine til vi har fått bryllupet unna iallefall! :fnise:

Er jo så koselig med sånne små! Men jeg ser for meg at det er forferdelig travelt om morgenen med barn som skal stelles, fores og bringes til barnehage/dagmamma osv.. Klarer så vidt å rekke jobben med et nødskrik hver morgen, og jeg har jo bare meg selv å tenke på! Ikke trenger jeg å stå i kø på badet heller, siden min kjære ikke står opp på samme tid som meg! Det er sikkert noe som bare blir en vane, men jeg er virkelig imponert over hva småbarnsforeldre får unnagjort før jeg i det hele tatt vurderer å våkne.

All honør til alle småbarnsforeldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Da var det plutselig helg igjen! Syns uken har flydd for engangs skyld :) Var jo bortreist mandag og tirsdag, så det har nok noe med saken og gjøre! Deilig tempo på jobb idag og! Ikke for travelt og ikke for lite å gjøre. Med andre ord en perfekt start på helgen!

Blir muligens litt party imorgen, og søndag er det jo kamp igjen, så helgen kan absolutt bli bra! Kanskje det blir vær til en skitur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful

Da har jeg vært på årets første hjemmekamp :)

Selv om kampen endte uavgjort, så er jeg kjempefornøyd!! Laget har tatt seg kraftig sammen og har hevet seg mange hakk. Stemningen var god og traff mange supportervenner som jeg ikke ser så ofte utenom sesongen :ball:

Stemingen var magisk før avspark. Flomlys, spenning og forventninger. Når tipperligahymnen endelig runget over anlegget var det ikke et hår på kroppen min som ikke reiste seg! En fantastisk følelse :)

Noe jeg er mindre fornøyd med er tilskuertallet. Tragisk at stadion ikke var full. Samtidig er det godt at medgangsupporterne er borte. De trenger vi ikke allikevel. At vi har fått ny speaker, som ikke har skjønt at man holder kjeft under "nasjonalsangen" er en annen ting på minus listen min.

Og at det medisinske apparatet kan finne på å sende en omtåket og blodig spiller på banen, er utenfor min fatteevne. Uforsvarlig og ikke særlig smart.

Håper det går bra med spilleren!!

Men sett bortifra minuslisten min, så er jeg veldig fornøyd med kampen, laget og dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så litt av kampen i går hopeful og av det lille jeg så, så har Brann hevet seg 100% etter kampen mot Sandefjord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Ja det var herlig å se!! Tror jeg aldri har vært så glad for et poeng som jeg var igår! Det begynte virkelig å ligne noe:) Så du forresten at stabæk fansen hadde tatt kanari-banneret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Ja det var herlig å se!! Tror jeg aldri har vært så glad for et poeng som jeg var igår! Det begynte virkelig å ligne noe:) Så du forresten at stabæk fansen hadde tatt kanari-banneret??

Nei det så jeg ikke. Så bare deler av kampen. Hvorfor hadde de gjort det da? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Sikkert bare snappet det med seg forrige runde. Sto å viftet med banneret opp ned!

Håper du har hatt en fin dag Ulva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful

Jiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Endelig har jeg fått kjøpt meg Wii fit :)

Har hatt lyst på det en stund, men lommeboka har vært sterkt uenig.. Frem til idag :fnise:

Skulle egentlig bare ut å kjøpe en liten kjærlighetspresang til hopefulmannen, så ble det noe ekstra til oss begge da! Gleder meg til han kommer hjem fra trening så jeg kan fortelle han det! Og ikke minst til han kan koble det til. Er nemlig svææært lite teknisk av meg. Selv om jeg kommer meg på akkurat det punktet.

For når det gjelder tekniske duppeditter og andre "manneting", så begynner jeg egentlig å bli ganske dreven. Kommer nok av at hopefulmannen har reisejobb og er ganske mye borte i perioder. Alle lyspærer i huset bestemmer seg for å kapitulere når han er borte, dugnader er på samme måte og sikringene ryker i ett sett! Men en ting NEKTER jeg å lære meg! Nemlig å bytte dekk på bilen. Riktignok så har jeg sett på litt i smug, slik at jeg skulle klart det dersom jeg skulle punktere. Men å skifte dekk er kjedelig, slitsomt og rett og slett en "manneting". Hvis jeg røper at jeg kan det, må jeg jo hjelpe til selv! Og det vil jeg ikke :fnise:

Nei, jeg får sniktitte litt på spillet før han kommer! Og bare vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Forresten... er det noen som har forslag til morsomme, bra brettspill?

Begynte å kjøpe inn et hver måned en periode, for jeg syns det er kjempegøyt med brettspill. Men har stoppet opp litt. Så nå trenger jeg anbefalinger :)

Fortell fortell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom å legger igjen spor.

Når det gjelder brettspill, har jeg ingen anbefalinger. Dårlig med slike spill hos meg.

Har aldri prøvd Wii, men det ser veldig kjekt ut.

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hopeful

Hei *heart* :)

Kjekt at du stakk innom! Wii er kjempegøy. Og så er det et litt mer aktivt alternativ enn playstation f.eks.

Håper du har en fin dag du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...