Gå til innhold

Cillas spire

Cilla

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Der har vi den skjønne prinsessa ja!!! :vinke:

Kan nesten ikke vente til jeg får hilse på henne!!!! :-)

*Madden gleder seg SÅNN!!!!!* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er lille jenta mi nydelig, bra at dere andre også ser det :wink:

Hun sover dessverre litt dårlig på natta, hun ligger leeenge før hun sovner, mye roting og kavning og leting, jeg mater og mater, i natt var det helt tomt i puppenemine, fikk ikke ut en dråpe mer, hun var så rasende. Og jeg ble fortvila. Noe som sikkert ikke hjelpe for å få mer melk. Endte opp med å gi Collett. Når jeg våkna i dag tidlig hadde jeg brystspreng :-)

Mannen min reiste på sjøen igjen i dag tidlig, fire uker borte..........Han hadde ikke så veldig lyst til å reise fra oss nei.

Moren min kommer i kveld og blir her til fredag/lørdag, da reiser vi hjem sammen til hun og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååååå spent på hva hun heter, da!!!

Min kusine B.H. i Volda hadde ikke hørt noenting så det var umulig å få noe info derifra....

Send meg en navne-pm, da.....

*venter spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye tid til internett lenger nei....... Nå ligger jenta mi i armene mine og gaper og leter og mamma tenker bare på seg selv og dataen........ Ikke rart en kan bli rasende!

Er hjemme hos foreldrene mine for mannen er på jobb på en båt utenriks og kommer hjem til påske. Mye koseligere og være her. Mamma synes det er sååå mange timer å være på jobb og være borte fra go jenta si.

Og navnet????? Det har egentlig vært klart hele tiden, hun skal hete Ida Marie :-)

Nå må mamma finne frem puppen, helst skule det skjedd for flere minutter siden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Ida lagt, men er ikke helt enig, men skal nå være mett og har tørr bleie og har fått på den stilige rosa supermann nattdrakten som pappaen hennes plukket ut :ler:

Var på helsestasjonen i dag for veiing og måling, hun er nå 4530 g (opp 550 g på 2 uker) og 55-56 cm (var 52 ved fødsel).

Det roer en "bekymret" mor å vite at alt går rette veien (selv om jeg har skjønt hun spiser nok når hun slukner etter vært måltid med fettperlene glinsende på haka :tommelsmil:

Har lagt ut bilde i albumet mitt. Kun ett bilde her foreløbig men skal legge ut flere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster. Godt å kunne snakke og spørre om alt mulig i fred og ro. Ida oppførte seg pent og smilte til dama. Hun hadde noen litt sære meninger om et par ting, men jeg ser på meg selv som såpass opplyst og oppegående så jeg bare nikket pent og smilte.

Bl.a skulle man IKKE bruke bilstol men bag med sikkerhetsnett, Vel jeg trodde folk flest visste at de ikke anbefaler sikkerhetsnett som bare ligger løst over lenger, dessuten har min bilstol en ekstra pute til spedbarn så de ikke sitter så veldig bratt.

Etter hun hadde vært her, var jeg ute og handlet sammen med en venninne. Hun har "bare" sju uker igjen til hun skal ha sin baby, og det gleder jeg med til.

Har funnet frem str 62 klær nå, Ida har vokst ut av omtrent alle 56 klærne, jeg bruker nå de aller fineste en siste gang. Litt trist, selv om det er gøy at hun vokser. Har lyst til å kjøpe alle klærne i 62 også for mange av de er så fine............ Har pakket for skal hjem til foreldrene mine i morgen og blir der til påske.

Tenkte i dag på at det er vel på tide å avslutte denne graviditetsdagboken og starte en annen en. men vet ikke hva jeg skal kalle den, tips mottas med takk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslutter nå graviditetsdagboken min :grine:

Men håper på jeg en gang kommer tilbake på disse sidene (riktignok ikke med første)

Har laget en ny dagbok, her er den! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...