Gå til innhold

Cillas spire


Cilla

Anbefalte innlegg

Tenk at det skulle bli min tur til å lage en graviditetsdagbok her på KG.

Testet to blå (og røde og kryss, alt etter hvilken test jeg tok, 5 stk i alt)

for nesten to uker siden, og hadde lyst til å skrike det ut overalt. Har ikke klart å holde det så veldig hemmelig, men skjønner egentlig ikke vitsen heller. Vi har fortalt det til mange av familiemedlemmene våre, og mange av våre venner. Eneste plassen jeg ikke har sagt noe er på jobben.

Er nyutdannet sykepleier, og trenger nå veldig veldig jobb. har bare jobb som ferievikar ut august. Og jobber som sykepleiere står faktisk ikke i kø lenger, pga nedskjæringer i fleng. Håper på et vikariat i det minste.... Hvis ikke får jeg jobbe på en butikk eller noe, for må jobbe!

Har følt meg kjempefin, bortsett fra smerter i underlivet (voksesmerter?) og litt ømme pupper.

FORELØBIG TERMIN ER CA 1.MARS 2004!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått bestilt meg legetime, pga ferieavvikling kunne jeg komme 14.juli, eller i sluten av august, synes august var litt sent, da hadde jeg vært i uke 12. Så skal ha 1.kontroll neste mandag allerede. Både gleder og gruer meg.

Var kjempekvalm i dag tidlig, men klarte ikke spy noe. Pluss har hatt en del magesmerter. Men heldigvis ingen blødning. Men valgte til slutt å holde meg hjemme fra jobb, men har hatt kjempedårlig samvittighet i hele dag for det.

Jobbet dobbelt i forgårs (kveld pluss natt) og da hadde jeg vanvittig vondt på natta. For sikkerhets skyld tror jeg at jeg skal holde meg til de vaktene i turnusen min og ikke ta på meg noe ekstra(jobber 100% fra før)

I dag skal vi grille noen pølser, har besøk av broren min.

Griller masse for tiden for har kjøpt oss gassgrill og har nettopp bygd en stor veranda.

har ligget ute og solt meg i flere timer og lest Henning Mankell. Luksustilværelse. I morgen skal vi reise til Tafjorden for å bade!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider