Gå til innhold

Cillas spire


Cilla

Anbefalte innlegg

I natt har jeg sovet som en stein :tommelsmil: Har kun vært oppe en gang på do.

Har hatt en rolig morgen, sittet lenge på Kg før jeg spiste frokost, unnet meg sjokomelk til brødskiva.

har bestemt meg for å legge masse planer for dagne fremover, tenkte at babyer kommer vel ofte når det passer som minst.

Ble nr 2 på quizen i går kveld, så det ble ingen Texmex buffet på oss, heller ingen av de mange ekstra premiene.

Men har bestemt meg for å dra på buffet likevel i morgen og kose meg med taco :sjarmor:

På torsdag er det Jan Werner konsert her i byen, er ingen JW fan, men det kunne vært fint likevel, men synes konsertbilletten var litt dyr når vi er to stk som skal dra. Har masse bil-utgifter på gang som nesten må prioriteres.

Nå må jeg nesten dra på meg de elastiske strømpene før beina mine blir som store kubber og jeg bare kan glemme og komme meg i noen sko i dag. Synes synd på de som er plaget meg vann i kroppen i ukesvis, skal egentlig ikke klage over vann, de er bare en uke siden jeg fikk det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen Cappo!

Her er referat fra dagens jordmorkontroll:

Hodet har festet seg!

De har funnet antistoff i blodet (er Rh minus) så hun mente jeg ikke burde gå over termin. Skal for øvrig på kontroll på sykehuset på fredag, så får vel vite mer etter den.

Neste uke skal hun sjekke modenhet, og evt "skrelle" meg litt så noe forhåpentligvis skjer.

Ellers var alt ok.

Hun var veldig opptatt av om mannen min fikk med seg fødselen eller ikke, og det er jo alltid hyggelig med omtanke :-)

I kveld har vi vært på texmex buffet på en cafe/restaurant/utested. Nam det var kjempegodt. Tok oss litt vin når vi kom hjem pluss lakris.

Mannen ser på fotballkamp så jeg flyktet frivillig opp på loftet :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på cafebesøk sammen med ei jeg møtte på et Barnimagen treff. Hun har termin samme dag som meg, og morsomt å sammenligne hverandre :-)

Har fått utrolige menssmerter etter jeg kom hjem, så vidt jeg klarer å sitte valnig på PC stolen min.

Men med min "uflaks" gir den seg nok ganske snart.

Venter på mannen min som er hos fysioterapeut nå, jeg har så lyst på omvisning på fødeavd, selv om jeg har jobbet der er det et par år siden nå, og dessuten har mannen min aldri vært der. jeg ringte i sted og de hadde det ganske rolig nå, og de hadde en jordmorstudent som kunne vise oss rundt. Passer egentlig ganske bra å føde i kveld da, hvis de har det rolig på avd.......

Ringte i går også og da hadde de det travelt, så da ville jeg ikke føde :ler:

Hører han parkerer i garasjen nå, så da drar vi en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått utrolige menssmerter etter jeg kom hjem, så vidt jeg klarer å sitte vanlig på PC stolen min.  

:sjarmor: Jasså.... og åssen har du hatt det i natt....?

*lurer litt på om Cilla har fått seg en tur på Åse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Jasså.... og åssen har du hatt det i natt....?

*lurer litt på om Cilla har fått seg en tur på Åse*

Hehe, har faktisk vært en tur på Åse.......

Men ikke pga fødsel, men pga antistoffet som ble påvist. Var til ultralyd og registrering, alt ser bra ut, babyen har det bra, men jeg blir satt på gelekur ved termin, lenger bør ikke babyen ligge i magen. Nå har jeg ihvertfall en dato å se frem til :-)

Men har også den 25. februar, da jordmor evt skal "skrelle" meg i håp om å sette i gang en fødsel. Skal også til ny ultralyd + reg på sykehuset den dagen.

I dag skal jeg lage fastelavensboller, også vil jeg se om Sanitetsforeningen står et sted og selger ris. Støtter en god sak også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om noe skjer snart???

Det har sivet vann som har fylt to truseinnlegg pluss en truse, har nå skiftet til bind. Tror det kan være fostervann for det lukter litt rart og er fargeløst, tror ikke det er urin for det har jeg da sett før :roll: , desssuten har jeg god blærekontroll, ihvertfall frem til i dag!

Har sett for meg at når vannet går, så GÅR det, dvs flommer ut, men skjønner nå at det kan skje på flere måter, og spesielt siden hodet er festet.

Nå har det pina meg snødd igjen, glad jeg har en mann som måker. Når han var borte måtte jeg ta unna det verste selv, har heldigvis en snill nabo som har måkt et par ganger på eget initiativ. Liker ikke å mase på andre.

Også ble jeg ferdig med babyteppet som jeg har holdt på å strikket så lenge. Trodde jeg aldri skulle bli ferdig.... Har vasket det og det ligger nå til tørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ER VI SÅÅÅÅÅÅ SPENTE!!!!! :hoppe:

Mon tro om snømannen har hatt det travelt i dag/kveld????? Håper

at det går FORT unna nå!!!! Krysser fingre og tær...snart ligger det en liten fyr...ELLER en liten gulljente i armene dine!!! åååååå som vi gler oss til barselbesøk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter sååååå spent på oppdatering!!!

Og ikke minst på navnet på jordmoren....? :ler:

Krysser absolutt alt, selvom man egentlig ikke skal gjøre det i forbindelse med en fødsel......

Hei på deg forresten Cillamannen, og takk for sist , veeeeeldig lenge siden!

Hils og send en kjempeklem til Cilla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spännande... snart är Cilla mamma :)

:hoppe:

Det är bra med uppdatering, välkommen med mer info cillamannen.

Lycka till

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helse so mykje åt na Cilla!

Ej ska sete her og ta i, ej au!

Åsså helse te "Føden" vest du ser nåkkinj frå ".....-øyna"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cilla og Cillamannen har fått seg ei jente!!!! :-) Jippiii!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hipp-hipp HURRA!

:blomst::gratulerer:

:velkommen:

Klem fra Furstina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...