Gå til innhold

Cillas spire

Cilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leker du med Paintshop Pro så går det fort

noen timer ja.. Å det er jo så morro :P

Tror jeg satt noen dager første gang jeg lekte med det...

Har laget mye fine bilder med PSP...

Følger spent med på deg Cilla..

Snart har du en liten baby i armene :hjerte:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to (forhåpentligvis) dager til mannen min kommer hjem. Tror han teller timer han også, og krysser fingrene for at ingenting skjer før onsdags kveld, tidligst.

I morgen er jeg 37+0 så da er babyen hjertelig velkommen.

I går hadde jeg veldig mye mensmurringer fremme, og mer kynnere.

Foreldrene mine var her ja i går, vi feiret morsdag med marsipankake og svinesteik (i motsatt rekkefølge :roll: ). For å gjøre sukkerinntaket komplett leide jeg film etter de reiste (United) og kjøpte meg en stoooor pose med smågodt. Det er masse igjen i dag så tror nok det vil havne litt godteri til babyen min i dag også! Det er bare å forberede meg på ribbeinsspark....... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, jeg så plutselig at jeg ikke har skrevet her siden i juli en gang...og jeg som lovte å følge med... :oops:

Lykke til fremover! Spennende dager!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Coda!

Er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker som jeg skulle ønske, leser mange dagbøker men skriver sjelden.

I dag har jeg hatt en lang shoppingdag med min beste venninne.

Hun kom med båt fra der hun bor i formiddag, og vi gikk på kjøpesenter i over fem timer.

Jeg kjøpte meg tre glassbrikker i lin. Dvs, jeg hadde fire stykker i hånden, men så lurte jeg på om jeg skulle ta en annen farge, men gikk tilbake til de jeg først likte. Og når jeg skulle betale var det bare tre i hånden min :o At det går an å være så surrete, vi lette overalt på butikken uten å finne den, og dette var de siste. Antagelig hadde jeg bare hatt tre i hånden hele tiden. :oops:

Så skal innom en anne dag og se om de har fått inn flere.

Fikk time til laserbehandling av øynenen mine i dag.

Er kjempenærsynt, så det ser jeg frem til.

Skal til Trondheim, men fikk time i slutten av april, så jeg vurderer å ringe å utsette den. Må jo ha med lillebabyen min, og mannen min, så det hadde passet bedre litt senere på våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Jippj Jippi, i dag kommer mannen min hjem. Riktignok sent i kveld, men han kommer i hvertfall!

Før han kommer skal jeg på et gravidtreff på en cafe i sentrum, det bruker å være hver eller annen hver onsdag, og krysser fingrene for at dette blir mitt siste!!

Tidligere i dag har jeg vært på et annet cafebesøk sammen med to venninner, det var kjempekoselig, pluss en liten shoppingrunde etterpå. Ingen av oss får lønn før i morgen så det var mest for å se.

Har vært uten TV nå siden mandag, den klikka plutselig, men merkelig nok har jeg ikke savnet den i det hele tatt :o Og jeg er virkelig en Tv slave....

Men det har blitt noen flere timer på KG og internett da.........

Mannen min får dra ut og kjøpe et nytt et i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet hjem fra treff, dro sammen med en venninne/nabo, og det var bare oss to som møtte opp, så det var litt dumt, men vi satt og pratet og koste oss for det vi. Men får litt "hodepine" etter å ha snakket om graviditet og babyer i to timer............

Nå finner jeg forresten frem boksen med bringebærkapsler, ingenting skal være uprøvd, når jeg brukte de for to uker siden fikk jeg så utrolig med kynnere, og de kom veldig tett at jeg sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok stappet i meg noen kapsler i dag også.

Etter en laaaang og omtrent søvnløs natt pga forkjølelse, var jeg overlykkelig når kl ble 8 og jeg kom til at det var rimelig tid å stå opp.

Jeg og mannen var en liten runde i byen + Moasentrene på jakt etter ny TV. Plutselig fikk jeg sterke smertefulle kynnere i sidene, de varte i overe et minutt og kom ganske tett. Vi dro rett hjem, men etter en hvil på sofaen ga det seg. Resten av dagen har jeg hatt mange kynnere men ingen har vært smertefulle som disse. Lurer på om det er dette en kaller modningsrier??? *håpe håpe*

Men cafe besøk i morgen skal jeg nok alltids få til Madde, om jeg så må søke perm fra føde/barsel avd :ler:

Nå begynner vel Torsdagklubben straks. Kanskje en god latter kan få noe til å skje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cilla!

Blir det fødeklinikken på mandag eller quiz? :tunge1:

Vil jo gjerne ha deg med på quiz`en ...selv om jeg også håper at barnet snart vil komme! :P

Håper du og din kjære vil få en fin helg! Jeg reiser hjem en tur i morgen, min kjære skal jobbe litt på dagen, og da kan jeg like godt reise hjem.. har jo kjøpt baby klær til nurket jo!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig veldig lyst å få med en quiz til på mandag men krysser fingre og tær for at jeg er på sykehuset i stedet!

Ellers er det lite nytt med denlille i magen.

Mammaen er blitt kjempeforkjølet og det er ikke noe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninde av meg fikk babyen sin i dag tidlig, hun har ikke term før den 25. .... Er ikke sånt morsomt å høre...? :ler:

Har lagt ut kakeoppskriften i bryllupsdagboken min, hvis du ikke orker å gå inn der kan jeg paste den over hit :)

God tur til Åse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du slenge innpå etpar kapsler Cilla vennen!!! :ler:

Kommer fredag...og det hadde vært morsomt med en tur på barsel da ja!!! mye morsomt å se på der ja.... :ler:

Se å sett Cilla-mannen i sving nå så blir det nok ordning på alt skal du se!!!

En liten vente-hilsen! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...