Cilla Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 21. januar 2004 Nå er jeg mett nå. Har vært og spist Tex Mex mat (buffet), vi vant quizen vi er med på mandag i forrige uke, denne uka kom vi på 4.plass Skjerpe oss til neste uke!! Det var kjempegodt, spesielt ananasen.... Vel nå er det snart leggetid for trette gravide jenter, ser frem til nyew 12 timers søvn, og da er det en dag mindre til babyen min kommer og bare 43 dager igjen til termin (det hørtes faktisk MYE ut, er seks uker bedre??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. januar 2004 #82 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei hei Cilla!!! :D Omsider på nett igjen og måtte selvsagt innom dagboka di først av alt!!! Selv om jeg ser deg regelmessig, så er det koselig å lese om hvordan du og lille spire har det! Vi er vel ikke så flinke til å la deg snakke om den store begivenheten kanskje....som du sier er vi jo barnløse (men prøvende) og kanskje litt VEL opptatt av LOTR.... Uansett...gleder meg på vegne av både deg og Cilla-mannen og gleder meg til det store skal skje! nærmer seg veeeeldig nå..og husk..Det er bare JEG som har videokamera...og litt erfaring som "jordmor"! Ser deg på cafe vennen!!!(ganske snart!) u know where it's at! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #83 Del Skrevet 1. februar 2004 Så gøy at du endelig er på nett igjen Madden!! Og jeg vil gjerne på cafebesøk på torsdag dersom det lar seg gjøres. I går kveld gikk slimproppen!! Har merket en svak verk, men ikke verre enn at jeg tror det vil ta sin tid før en evt fødsel (må knipe igjen, mannen min kommer ikke hjem før den 11......... :-? ) Har vært hjemme hos foreldrene mine siden mandag, og vi dro sammen hit til meg på fredag. De reiser hjem idag med mindre det skjer noe...... Har lest litt om slimproppen, og har skjønt det som at det faktisk kan ta dager før en fødsel starter, det er gjerne et tegn på at livmoren forbereder seg. Gleder med masse til å se lille klumpen min (som har sparket meg veldig hardt og ofte i ribbeina i natt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 1. februar 2004 Også har vi tenkt på navn! Blir det jente skal hun hete Ida Marie (Caroline var alternativet) Blir det gutt blir det Leander, Anders eller Kristopher (min seilende mann vet ikke om Kristopher da, så får ta det opp med han når han kommer hjem... vet han liker kristoFFer bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. februar 2004 #85 Del Skrevet 1. februar 2004 I går kveld gikk slimproppen!! Jaså, du! Her spørs det om du ikke har feil termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 1. februar 2004 #86 Del Skrevet 1. februar 2004 wow så spennende da!!! hvor mange uker er du på vei? sikker på terminen? selv fødte jeg i uke 34+3, men ble satt igang da. alt gikk fint:) lykke til, snart er du mamma, og gjett om DET er fantastisk!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 1. februar 2004 I dag er jeg 35+6 eller noe slikt, men babyen kommer vel når den kommer. Men har fått litt panikk i dag, for plutselig innså jeg at jeg kan bli mamma ganske snart................ Har ringt iherdig til mannen min i Nederland, men får self. ikke kontakt...... Har et nummer jeg kan ringe hvis det er skjedd noe, men bruker ikke det før jeg er på vei til sykehuset. Han MÅÅÅÅÅ rekke hjem før fødselen. Har mamma og venninner i bakhånd da..... Når det gjelder terminen min tror jeg den stemmer ganske bra, selv om str. min på magen kan passe til gravid i fjortende måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. februar 2004 #88 Del Skrevet 1. februar 2004 Da jeg fikk første barnet mitt, gikk det fem dager fra slimproppen kom til barnet var født. Kanskje du får en Vannmann og ikke en Fisk! (Dessuten er det fullmåne til fredag.....!) Hvil deg så mye du kan disse dagene, snart er den sjansen over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #89 Del Skrevet 1. februar 2004 tenker på deg :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. februar 2004 #90 Del Skrevet 2. februar 2004 Ser at ting skjer, spennende og følge med. Snart er du mamma! Slapp av og ta godt vare på deg selv den siste perioden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 2. februar 2004 Fremdeles ingen tegn til fødsel! Må holde ut 9 dager til!! Har vært på cafe sammen med en venninne, kjøpte meg en liten hvit sparkebukse fra Mexx som bare kostet 49 kr, de hadde bare 50/56 igjen av den, men tror ikke jeg får en kjempeunge. Og i såfall er det alltids andre som kan bruke den senere. Har funnet et navn til; Sander. Er så sikker på å få gutt nå, i går kveld gikk jeg gjennom en lang navneliste her på nettet fra A til Å, men fant ikke flere da, men kom over Sander i dag. Skal på popquiz i kveld, er det kanskje siste gangen på en stund?? Kommer til å savne disse koselige mandagene Men grunnen er jo den beste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #92 Del Skrevet 2. februar 2004 Var på hudpleiesalong i dag og vokset leggene, vil ikke havne på føden med de hårete leggene mine. Trengte et spark bak for dette har jeg hatt planer om et par uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #93 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjære søte Cilla, Sander....? Det heter ihvertfall annenhver unge her nede..... Men kanskje det er annerledes oppe hos deg, det er uansett et fint navn. Ellers kan du jo kalle opp onkel...? Tenker jeg han hadde digga..... Håper ellers at alt er bra med deg, og tenker litt ekstra på deg i disse dager. Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror nok Sander er mer vanlig nede hos dere enn her, selv om jeg vet om to barn ute på øya som heter det, men ingen jeg har noe med. Snakket med mannen min i sted og han var ikke helt enig i det navnet, så nå står det mellom Kristopher/Kristoffer og Anders. På quizen i kveld ble det 5.plass. Det var self. et guttelag med kjempehjerner som vant. Hvem vet vel hvem som vant Superbowl i natt?? Eller hva de tre lengste fjordene i Norge heter??Men vi gjorde det bra på popdelen og tv/film delen. Nå er det leggetid, venter besøk av venninne og hennes sønn på fire mnd i morgen som skal være her til fredag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 3. februar 2004 Nå har jeg lært meg å bruke Paint Shop Pro eller hva det heter, så snart kommer et avatar bytte!!!Må bare finne en ny en først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. februar 2004 #96 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei! Bare innom og sjekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #97 Del Skrevet 3. februar 2004 Har fått masse masse vann i beina i kveld og det er vondt........ Har ikke hatt vann i kroppen før. AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. februar 2004 #98 Del Skrevet 5. februar 2004 ..må innom og sjekke opp.. Hvor er du, Cilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er her jeg er her, og har fremdeles ikke født. Dagen har gått så fort bare, har ikke rukket å vært på KG før nå. Har vært til kontroll hos legen min, og han tror også det fort kan gå en uke til før noe skjer. Og det passer perfekt!! Jeg hadde fin vekst, alt er som det skal. Venninnen min er her fremdeles, hun reiser imorgen. Da kommer foreldrene mine og blir her til søndag. Har vært en liten tur på cafe også i dag. Benytte seg mens en enda er barnefri, men tror ikke det skal bli noe problem å dra på cafe med barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. februar 2004 #100 Del Skrevet 6. februar 2004 Selvfølgelig skal det gå bra med barn også Cilla!! Snart er vi vel forhåpentligvis i samme båt alle i café-gjengen! Vi har jo lagt store planer for fremtiden slik sett!!!! Ta livet med ro nå de neste dagene...du får ikke lov til å føde før tidligst neste lørdag!!! :D (for da rekker vi et cafébesøk fredag!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå