Gå til innhold

Anbefalte hotell i Playa De Las Americas/Los Cristianos


Nene007

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi er et par på 30 uten barn som akkurat har bestilt flybilletter til tenerife (22.-29.mars) og skal til Playa de las americas/Los Cristianos. (kun fly fordi de ikke har gode "pakke-hoteller" direkte fra her oppe i det øverste nord i landet...)

Har noen der ute noen erfaringer med hotell her?

Har lest masse på Tripadvisor.com og alle andre mulige plasser om masse hotell, men det er ikke lett å velge. Og de fleste som har sagt sin mening er tyskere eller engelskmenn. Jeg vil høre meninger fra nordmenn! :)

Både positive og negative erfaringer :)

Vi er litt kresne på hotell, liker å ha et hotellrom som er trivelig å være i. I tilfelle dårlig vær.. etc...

Tips mottas med takk! Jeg fyller 30 den uka, så vil ha det litt spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melia Jardines Del Teide.

Du kan søke dette hotellet opp hos apollo.no

Det er et 4 stjerners all incl hotellet, og jeg har aldri vært på et mer fantastisk hotell eller sett bedre mat noensinne. Helt toppers. Euroen er dyr nå så verdt å ha alt inkludert. Du blir ikke matlei der, de har maaassse forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melia Jardines Del Teide.

Du kan søke dette hotellet opp hos apollo.no

Det er et 4 stjerners all incl hotellet, og jeg har aldri vært på et mer fantastisk hotell eller sett bedre mat noensinne. Helt toppers. Euroen er dyr nå så verdt å ha alt inkludert. Du blir ikke matlei der, de har maaassse forskjellig :)

Takk for svar :)

Jeg har sett på dette også, men syns det lå så langt unna Americas/Cristianos. Og vi er ikke ute etter all inclusive :)

Men ja, det ser jo fantastisk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt et hotell nær strand og sentrum.

Har ikke spesifikke anbefalinger, men synes beliggenhet er viktig i forhold til det praktiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt et hotell nær strand og sentrum.

Har ikke spesifikke anbefalinger, men synes beliggenhet er viktig i forhold til det praktiske

Ja, det er jo det jeg ser etter. Trenger ikke være midt i festgata, gjerne opptil 15 min å gå til sentrum, og gjerne veldig nære strand :)

Håper på at noen har bodd på et sånt hotell der nede og kan fortelle meg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere turist.
Ja, det er jo det jeg ser etter. Trenger ikke være midt i festgata, gjerne opptil 15 min å gå til sentrum, og gjerne veldig nære strand :)

Håper på at noen har bodd på et sånt hotell der nede og kan fortelle meg om det :)

Hei.

Jeg ambefaler hotellet Parque Santiago III.

Det er kjempefint, og ligger i sentrumav Playa De Las Americas. Det er kun få meter til strand og bassenger.

Må også legge til at hotellet ligger i tilknytning til et veldig stort kjøpesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg ambefaler hotellet Parque Santiago III.

Det er kjempefint, og ligger i sentrumav Playa De Las Americas. Det er kun få meter til strand og bassenger.

Må også legge til at hotellet ligger i tilknytning til et veldig stort kjøpesenter.

Takk skal du ha, har vært på hjemmesiden til Parque Santiago III og IV og sett litt. Ser ut som rimelige priser, men det er bare Studio ledig. Er det store rom? Parque Santiago III er også eldre enn IV regner jeg med? hehe

Parque Santiago er nå på min liste sammen med Dream Noelia Sur :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...