Gå til innhold

Celica skal bli mamma til en liten jente :)

Celica

Anbefalte innlegg

Ja, skal prøve på det. Er ikke så lett å gå rundt å nyte tiden heller når en bare går å venter på at noe skal skje. Selvsagt skal dere få rapport :) Skal ha med meg pcen på sykehuset- det er jo trådløst nett på pasienthotellet! :lur:

hehe skjønner jeg, jeg kommer helt sikkert til å bli utålmodig den dagen det er min tur! Spesielt om jeg går over termin :fnise:

hey hey, det er ikke verst! ;D

da må jeg bare følge med videre, så jeg får med meg om det skjer noe og får gratulert :jepp::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe skjønner jeg, jeg kommer helt sikkert til å bli utålmodig den dagen det er min tur! Spesielt om jeg går over termin :fnise:

hey hey, det er ikke verst! ;D

da må jeg bare følge med videre, så jeg får med meg om det skjer noe og får gratulert :jepp::duskedame:

Ja, dette er de lengste dagene jeg noen gang har hatt tror jeg!

Du får titte innom en gang i ny og ne, ja. Regner ikke med at det kommer til å skje noe før helga :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er de lengste dagene jeg noen gang har hatt tror jeg!

Du får titte innom en gang i ny og ne, ja. Regner ikke med at det kommer til å skje noe før helga :kjefte:

:fnise: Jeg har dataen i nærheten, så skal titte innom!

Stikker til fredrikstad på søndag, men har så klart med meg dataen, må jo ha kvinneguiden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du å mekke dataer? :o

Hva da, lssm? :ler:

Jeg er så datajente atte huff :roll: Men mye takket være kjæresten min, han vet alt mulig x]

Men er jo litt gøy da, kan hjelpe noobsa og imponere gutta ;D haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du å mekke dataer? :o

Hva da, lssm? :ler:

Jeg er så datajente atte huff :roll: Men mye takket være kjæresten min, han vet alt mulig x]

Men er jo litt gøy da, kan hjelpe noobsa og imponere gutta ;D haha!

Det er godt du har med pcen :)

Ja, jeg bygger pcer, fikser osv.. Har gått ett år på Nettverk-og systemadministrasjon. Er veldig kjekt med teknologi synes jeg. Særlig datamaskiner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du har med pcen :)

Ja, jeg bygger pcer, fikser osv.. Har gått ett år på Nettverk-og systemadministrasjon. Er veldig kjekt med teknologi synes jeg. Særlig datamaskiner. :)

Så kjekt! :jepp:

Bra vi har jenter som klarer sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heei!

Hvordan står det til? :)

Heihei evs :)

Joda, det står vel igrunnen greit nok til her. Tror alle rundt meg er lei av syting og klaging nå, hehe. Nå skal jeg i barneselskap (wee, akkurat det jeg har mest lyst til nå) til lillebroren min. Tror ikke jeg holder ut så lenge der, har vært så dårlig idag. Får håpe det kan sette igang riene, hehe :fnise:

Hvordan står det til med deg da? Er det fint vær der hvor du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skjønner deg godt. Det må jo sikkert være så irriterende å gå å vente på lillejenta si? Men hun kommer jo snart :)

Er sambo lei av å vente han og eller?

Du får spise litt krydderkake eller noe da vettu ;)

Joda, været er ganske skiftende egentlig. I går høljet det ned. I dag morrest hadde jeg på meg genser fordi det var så kaldt, 5 minutter etter kunne jeg bare droppe den genseren; steiksol! :blink:

Hvordan er været hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skjønner deg godt. Det må jo sikkert være så irriterende å gå å vente på lillejenta si? Men hun kommer jo snart :)

Er sambo lei av å vente han og eller?

Du får spise litt krydderkake eller noe da vettu ;)

Joda, været er ganske skiftende egentlig. I går høljet det ned. I dag morrest hadde jeg på meg genser fordi det var så kaldt, 5 minutter etter kunne jeg bare droppe den genseren; steiksol! :blink:

Hvordan er været hos deg?

Ja, det er irriterendes å gå å vente. Lurer sånn på hvordan hun ser ut :) Haha, ja, samboer er iallefall lei av å vente. "Kan du ikke se å få henne ut nå?", sier han hele tiden. Akkurat som om det er meg det står på :fnise:

Huff, jeg synes det er herlig nå når det regner ute. Er så godt og kjølig- men allikevel forsvinner ikke den sinnsyke varmen på soverommet. Det er til å bli gal av. Det er jo kokvarmt- selv med vifte.. Her er det litt regn nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom å sprer litt fødestøv*

:rope: Baby, kom ut!!!!

Takk- får håpe det hjelper!! Trenger det virkelig :=)

Hvordan går det med deg- og lillegutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper hun kommer på fredags kvelden eller på lørdag :fnise:

Jeg har hele tiden sagt idag jeg. Men ser dårlig ut frem til nå. Får håpe du har rett da, så jeg slipper å gå ut hele neste uke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sagt idag jeg. Men ser dårlig ut frem til nå. Får håpe du har rett da, så jeg slipper å gå ut hele neste uke også ;)

Du har vel godt lenge nok nå, så vi får håpe det :fnise:

Hahaha så bra samboern din er, som om du har en luke på magen og kan bare ta henne ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel kanskje ikke deg det beror på, men :gjeiper:

Da har vi helt motsatt soveromsproblem, hos oss er det rimelig kaldt :s

Reiser bort i helgen, men håper sannelig at jeg får lese at Celica har fått baby når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har vel godt lenge nok nå, så vi får håpe det :fnise:

Hahaha så bra samboern din er, som om du har en luke på magen og kan bare ta henne ut :ler:

Hehe, ja. Han tror tydeligvis det :P Jaja, får seg nok et lite sjokk når han finner ut at det er mer komplisert enn så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel kanskje ikke deg det beror på, men :gjeiper:

Da har vi helt motsatt soveromsproblem, hos oss er det rimelig kaldt :s

Reiser bort i helgen, men håper sannelig at jeg får lese at Celica har fått baby når jeg kommer hjem :)

Hehe, huff. Akkurat nå hadde jeg foretrukket et kaldt soverom. Lurer på hvordan det blir når vi får bebisen da. 3 stk på et rom som er ufattelig varmt. Har jo vinduet oppe + vifte, men ingenting ser ut til å hjelpe.

Åå, jeg vil også reise bort i helgen, hehe. Men det blir nok ikke lenger enn til sykehuset isåfall. Får iallefall håpe hun er kommet ut til mandagen da, så du har noe å lese på når du kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Han tror tydeligvis det :P Jaja, får seg nok et lite sjokk når han finner ut at det er mer komplisert enn så :ler:

Han får se på og se alt som skjer, så finner han nok ut at det er ikke bare bare :ler:

Det er ikke bare bare å få en unge ut av den luka :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får se på og se alt som skjer, så finner han nok ut at det er ikke bare bare :ler:

Det er ikke bare bare å få en unge ut av den luka :skratte:

Hehe, ja, huff. :enig: Lurer på hvordan han reagerer og er under fødselen, gitt. Får ikke håpe han besvimer :nei:

Tror nok nesten han bare kommer til å stå der og ikke helt vite hva han skal si eller gjøre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...