Minttu Skrevet 8. juli 2009 #181 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, skal prøve på det. Er ikke så lett å gå rundt å nyte tiden heller når en bare går å venter på at noe skal skje. Selvsagt skal dere få rapport Skal ha med meg pcen på sykehuset- det er jo trådløst nett på pasienthotellet! hehe skjønner jeg, jeg kommer helt sikkert til å bli utålmodig den dagen det er min tur! Spesielt om jeg går over termin hey hey, det er ikke verst! ;D da må jeg bare følge med videre, så jeg får med meg om det skjer noe og får gratulert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 9. juli 2009 hehe skjønner jeg, jeg kommer helt sikkert til å bli utålmodig den dagen det er min tur! Spesielt om jeg går over termin hey hey, det er ikke verst! ;D da må jeg bare følge med videre, så jeg får med meg om det skjer noe og får gratulert Ja, dette er de lengste dagene jeg noen gang har hatt tror jeg! Du får titte innom en gang i ny og ne, ja. Regner ikke med at det kommer til å skje noe før helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #183 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, dette er de lengste dagene jeg noen gang har hatt tror jeg! Du får titte innom en gang i ny og ne, ja. Regner ikke med at det kommer til å skje noe før helga Jeg har dataen i nærheten, så skal titte innom! Stikker til fredrikstad på søndag, men har så klart med meg dataen, må jo ha kvinneguiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #184 Del Skrevet 9. juli 2009 Liker du å mekke dataer? :o Hva da, lssm? Jeg er så datajente atte huff Men mye takket være kjæresten min, han vet alt mulig x] Men er jo litt gøy da, kan hjelpe noobsa og imponere gutta ;D haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 9. juli 2009 Liker du å mekke dataer? :o Hva da, lssm? Jeg er så datajente atte huff Men mye takket være kjæresten min, han vet alt mulig x] Men er jo litt gøy da, kan hjelpe noobsa og imponere gutta ;D haha! Det er godt du har med pcen Ja, jeg bygger pcer, fikser osv.. Har gått ett år på Nettverk-og systemadministrasjon. Er veldig kjekt med teknologi synes jeg. Særlig datamaskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #186 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er godt du har med pcen Ja, jeg bygger pcer, fikser osv.. Har gått ett år på Nettverk-og systemadministrasjon. Er veldig kjekt med teknologi synes jeg. Særlig datamaskiner. Så kjekt! Bra vi har jenter som klarer sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 9. juli 2009 #187 Del Skrevet 9. juli 2009 Heei! Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 9. juli 2009 Heei! Hvordan står det til? Heihei evs Joda, det står vel igrunnen greit nok til her. Tror alle rundt meg er lei av syting og klaging nå, hehe. Nå skal jeg i barneselskap (wee, akkurat det jeg har mest lyst til nå) til lillebroren min. Tror ikke jeg holder ut så lenge der, har vært så dårlig idag. Får håpe det kan sette igang riene, hehe Hvordan står det til med deg da? Er det fint vær der hvor du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 9. juli 2009 #189 Del Skrevet 9. juli 2009 Åh, jeg skjønner deg godt. Det må jo sikkert være så irriterende å gå å vente på lillejenta si? Men hun kommer jo snart Er sambo lei av å vente han og eller? Du får spise litt krydderkake eller noe da vettu Joda, været er ganske skiftende egentlig. I går høljet det ned. I dag morrest hadde jeg på meg genser fordi det var så kaldt, 5 minutter etter kunne jeg bare droppe den genseren; steiksol! Hvordan er været hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 9. juli 2009 #190 Del Skrevet 9. juli 2009 *Innom å sprer litt fødestøv* Baby, kom ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #191 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tipper hun kommer på fredags kvelden eller på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 9. juli 2009 Åh, jeg skjønner deg godt. Det må jo sikkert være så irriterende å gå å vente på lillejenta si? Men hun kommer jo snart Er sambo lei av å vente han og eller? Du får spise litt krydderkake eller noe da vettu Joda, været er ganske skiftende egentlig. I går høljet det ned. I dag morrest hadde jeg på meg genser fordi det var så kaldt, 5 minutter etter kunne jeg bare droppe den genseren; steiksol! Hvordan er været hos deg? Ja, det er irriterendes å gå å vente. Lurer sånn på hvordan hun ser ut Haha, ja, samboer er iallefall lei av å vente. "Kan du ikke se å få henne ut nå?", sier han hele tiden. Akkurat som om det er meg det står på Huff, jeg synes det er herlig nå når det regner ute. Er så godt og kjølig- men allikevel forsvinner ikke den sinnsyke varmen på soverommet. Det er til å bli gal av. Det er jo kokvarmt- selv med vifte.. Her er det litt regn nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 9. juli 2009 *Innom å sprer litt fødestøv* Baby, kom ut!!!! Takk- får håpe det hjelper!! Trenger det virkelig :=) Hvordan går det med deg- og lillegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tipper hun kommer på fredags kvelden eller på lørdag Jeg har hele tiden sagt idag jeg. Men ser dårlig ut frem til nå. Får håpe du har rett da, så jeg slipper å gå ut hele neste uke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #195 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har hele tiden sagt idag jeg. Men ser dårlig ut frem til nå. Får håpe du har rett da, så jeg slipper å gå ut hele neste uke også Du har vel godt lenge nok nå, så vi får håpe det Hahaha så bra samboern din er, som om du har en luke på magen og kan bare ta henne ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 9. juli 2009 #196 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe, det er vel kanskje ikke deg det beror på, men :gjeiper: Da har vi helt motsatt soveromsproblem, hos oss er det rimelig kaldt :s Reiser bort i helgen, men håper sannelig at jeg får lese at Celica har fått baby når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 9. juli 2009 Du har vel godt lenge nok nå, så vi får håpe det Hahaha så bra samboern din er, som om du har en luke på magen og kan bare ta henne ut Hehe, ja. Han tror tydeligvis det Jaja, får seg nok et lite sjokk når han finner ut at det er mer komplisert enn så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe, det er vel kanskje ikke deg det beror på, men :gjeiper: Da har vi helt motsatt soveromsproblem, hos oss er det rimelig kaldt :s Reiser bort i helgen, men håper sannelig at jeg får lese at Celica har fått baby når jeg kommer hjem Hehe, huff. Akkurat nå hadde jeg foretrukket et kaldt soverom. Lurer på hvordan det blir når vi får bebisen da. 3 stk på et rom som er ufattelig varmt. Har jo vinduet oppe + vifte, men ingenting ser ut til å hjelpe. Åå, jeg vil også reise bort i helgen, hehe. Men det blir nok ikke lenger enn til sykehuset isåfall. Får iallefall håpe hun er kommet ut til mandagen da, så du har noe å lese på når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #199 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe, ja. Han tror tydeligvis det Jaja, får seg nok et lite sjokk når han finner ut at det er mer komplisert enn så Han får se på og se alt som skjer, så finner han nok ut at det er ikke bare bare Det er ikke bare bare å få en unge ut av den luka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 9. juli 2009 Han får se på og se alt som skjer, så finner han nok ut at det er ikke bare bare Det er ikke bare bare å få en unge ut av den luka Hehe, ja, huff. Lurer på hvordan han reagerer og er under fødselen, gitt. Får ikke håpe han besvimer Tror nok nesten han bare kommer til å stå der og ikke helt vite hva han skal si eller gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå