Gå til innhold

Hva er på forsida på VG i dag?


Gjest *Mim*

Anbefalte innlegg

Vi har en liten diskusjon i heimen. Lurer på om noen kan fortelle meg hva som er hovedoppslaget på forsida av dagens (lørdag 21.) VG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det jeg trodde. Da tror jeg at jeg så to utgaver av Dagbladets forside i dag - en med Eidem, og en med Siv Jensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det var tilfelle i går, men det hender at avisene skifter ut hele førstesiden (eller artikler inne i avisen) om det plutselig dukker opp noe annet de vil vie plass til. Både VG og Dagbladet har 1. og 2. utgaver. (Og VG har også Osloutgaver og Spaniautgaver som dukker opp av og til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en liten diskusjon i heimen. Lurer på om noen kan fortelle meg hva som er hovedoppslaget på forsida av dagens (lørdag 21.) VG?

Kunne du ikke bare gått inn og sett da? istedenfor å spørre her. mye rart her inne asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare gått inn og sett da? istedenfor å spørre her. mye rart her inne asså

Hvor skulle jeg gått inn og sett? Visste ikke om buyandread.com, jeg.

Ja, KG kan brukes til mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det var tilfelle i går, men det hender at avisene skifter ut hele førstesiden (eller artikler inne i avisen) om det plutselig dukker opp noe annet de vil vie plass til. Både VG og Dagbladet har 1. og 2. utgaver. (Og VG har også Osloutgaver og Spaniautgaver som dukker opp av og til.)

Ja, eller det hender også de bare skifter ut litt av teksten.

Husker jeg satt på toget etter Alexander Kielland-ulykken. Ovenfor meg satt det to stykker som leste hvert sitt Dagblad. Forsidene så helt like ut, men på det ene stod det 92 døde og på det andre stod det 93.

Trodde det var meg det var noe galt med. :ler: (Er sikkert det likevel da ;) )

Men heldigvis så fikk jeg nevnt det for en bekjent i Dagbladet...så jeg slapp iallefall å miste nattesøvnen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...