Gå til innhold

Regner dere med økning i lønna i år?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det har jo vært en oppgang i økonomien i mange år nå, men så kom finanskrisa...

Forventer dere lønnsøkning tilsvarende det dere har fått i oppgangstida? FOrtell gjerne hvilken bransje dere jobber i, privat/offentlig sektor osv..

Jeg kjenner flere som faktisk har måttet finne seg i å gå ned i lønn, de jobber i spesielt utsatte næringer. Selv forventer jeg ikke å gå opp så mye i lønn, men er ikke i en bransje som rammes av krisetidene på den måten. Jobber i privat sektor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg mener det ble forhandlet frem en lønnsøkning som skulle gå over 2 år? :klø: Etter det har jeg et år uten, etterfulgt av at jeg går opp pga ansenitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så bra lønnsøkning i høst at stillingen min forsvant. Vi var fem ekstra assistenter på hver avdeling i 50 % stillinger. Jobber i privat barnehage.

Så jeg regner ikke med at vi får noe nå. Nå jobber nå to og en halv dag. Men skal søke på jobb, pg kommer da til å søke på to dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med et moderat oppgjør på rundt 5% i år. Er sivilingeniør innen oljeindustrien.

Jøss, det var lite.

Jeg regner med å gå opp minst like lite som i fjor: knappe 8,6 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det er budsjetert med et lønnsforhandlingsresultat på +5% fra konsernet. Så får vi se hva vi greier å gjøre med det.

Endret av Reveal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg jobber i Staten, og frykter at lønnsoppgjøret blir like dårlig som i privat sektor. Da blir det ca en halv prosent på meg. I tillegg taper jeg på rentenedgangen, da jeg er gjeldsfri og prøver å spare. Baksmell på skatten ble det også :gjeiper:

Men man skal vel være glad man har jobb og ikke gjeld, selv om man snart må betale for å ha noen kroner i banken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Jobber i kommunen, så tror de kom fram til 2kr timen i forhandlingene, men hva det blir til slutt gjenstår å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...