OppNed Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Hjelp meg å overleve!!!! Trenger hjelp til ql oversetting til SMS-språk: 1 Heia lille vennen min. Har du husket å tømme nisteboksen din? Gjørs som mamma sier, ellers... 2 Hei elsklingen! Har du sovet godt i natt? Er på jobb, som du skjønner, og håper du finner denne fort. Jeg glemte å ta ut kontakten til strykejernet før jeg dro, og ble plutselig kjempebekymret fordi at jeg er redd det lå en pose med appelsiner ved siden av som jeg ikke giddet å ta ut av plastposen i går. Våkne da, vennen!!! Nå!!! 3. Hei skatt. Har du husket å skifte sokker? Mamma la frem rene sokker på badet, vet du, som du skulle bruke istedetfor de du trodde du skulle bruke. De rene sokkene er mye bedre, vet du, så slipper du å ta på de som er skitne fra i går. Nå? Har du gjort slik jeg ba deg om, koseklumpen min? 4. Heisann skattelattene til mamma. Husk å låse døren når dere skal ut og leke i dag. IKKE lek mer med den innbruddsalarmen. Sist gang husker dere vel hvor rar mamma ble i ansiktet når telefonen kom fra vaktselskapet og jeg hadde glemt passordet mens på jobben, ikke sant? Har dere lyst å se mamma slik en gang til da??? Bare små eksempler, skjønner dere vel Alt dette tar jo fem timer å skrive for en stakkars tommel som har passert x antall år.... Blir helt flau av og til, jeg. Som sitter på jobben som en fjortis og tastersomengal på den stakkars Nokia'n min. Men er så innmari opphengt i at det skal være grammatisk riktig. Hvis jeg glemmer å lage mellomrom mellom punktum og nytt ord så er ett ut, på en måte. Må gå tilbake og rette opp, og sletter feil underveis etc. GREIER IKKE å slippe løs grammatikk-pirking når jeg SMS'er! Hva skal jeg gjøre synes dere? Oppsøke en psykolog? En spesialist på sliten tommel??? Lær meg noen tøffe små SMSord da vel. Dere som sikkert er hippe på dette. No'qlt Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Eller.. du kan gå inn på de sidene hvor du kan skrive meldinger på PC.. som Gule Sider/ipoc etc. Riktignok bare 100 bokstaver av gangen ... men du får sagt mye på 3-4 meldinger.... .. og så er det gratis..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Ok *sjekker* Shit! Avbrutt. Sjekke siden. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 kom dobblet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 https://login.gulesider.no/gsi/login.do?for...gsi%2Fsms.do%3F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. juli 2003 :o Har seriøst vondt i høyre tommel!!! Musesyke? I tommelen? En spurv hvisket i øret mitt en dag...at forskere allerede har begynt å avdekke mer muskuløse tomler enn før. Og at om x antall år så vil vi utvikle overdimensjonerte høyretomler. Stilig! Sammenlikne tomler med hverandre...selv om det sikkert medfører komplekser for de som har slapp, liten, underutviklet tommel. Takk for link, søte lille billekryp Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #7 Del Skrevet 3. juli 2003 Ehm.. du har ikke tenkt på å ringe småtassen???? Litt for lett det kanskje? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 3. juli 2003 :o Nei, oppriktig talt!!! Hvem gidder vel snakke med ungene sine :o Neida...snakker jo selvfølgelig med dem. Men....egentlig så hadde jeg håpet på å fange opp noen vittige ord jeg da. Selvfølgelig = seff Kult= qlt Også=oxo Sånne tåpelige småord som jeg kan sjokkere dem med at mutter'n faktisk KAN av og til De ler like høyt hver gang jeg gjør sånt'no. Synes mamma er kjemperar!!! Ingen tøffe forkortelser? Noen i heeele cyberspaceverdenen?? *EKKO* Kan jo lage noen selv,da. Ta patent på dem og tjene penger til flere mobilkort kanskje? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Øhm... er ikke så kul at det gjør no så jeg klarer nok ikke hjelpe Maiken Suz - ukul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 GID = glad i deg :-* = kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 sfsm (asap)= så fort som mulig (as soon as possible) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 kmr d på fst i kvld? Fikk jeg av en venninne en dag :o (kommer du på fest i kveld) jg ler mg skakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 3. juli 2003 Se nå begynner ting å komme seg her!!! Noterer så blkkt sprtr!!! Mer! Mer!!! Maiken (ivrig nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 3. juli 2003 :-* Denne var jo søt da. Men er det et nuss, eller et kyss? Kan jeg sende et slikt til sønnen min, eller blir det helt feil? Er det et kyss som i kyss til en du likegjerne kliner med, eller er det et sånn nuss på kinnet-nuss som du plasserer på barne-og tantekinn?? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #15 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg tolker den som et nuss på kinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg tlkr d oxo som en :-* på kinnet Man må jo holde seg oppdatert... Seriøst...når guttungen på 11 konfigurerer PC'en min, så må jo jeg henge litt med i svingene på andre ting også!!! Alt hva man må forholde seg til nå om dagen. Under krigen var alt mye bedre. Også var det så meget mer makrell i Oslofjorden den gangen. Kom på en ting: Ny måte å omskrive dette på: Mer qlt før! Mer mkrll. Kommer seg. Kommer seg!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #17 Del Skrevet 3. juli 2003 http://www.dagbladet.no/diskusjon/dinside/239275/ Her burde du kunne finne noe... http://www.gospeljr.no/index.cgi?section=vip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 3. juli 2003 #18 Del Skrevet 3. juli 2003 Hva med denne: http://odalizer.com/cgi-bin/barnelizer.cgi...=39496&start=15 Var den barnslig nok? Eller kanskje en annen dialekt...? http://odalizer.com/cgi-bin/trondalizer.cg...=39496&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 3. juli 2003 :o :o :o :o Hvordan i heiteste svartedauen greide du det der, Arnie???? Målbundet!!! (og det skal litt til altså!!!) Maiken :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 3. juli 2003 Dæven! Måtte se en gang til! Sjekk Arnies link da, folkens Den tok kaka. Må bare skrive et eller annet så jeg kan se igjen. La meg se: Dagens kake ble tatt av Arnie. Kaken var kjempegod. Såh...sjekke trønderlink... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå