OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #21 Skrevet 3. juli 2003 MAKAN!!! Jeg ler meg ihjel! Sett sånt. Hva er det som skjer (må sjekke igjen )
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #22 Skrevet 3. juli 2003 Oi...oppdaget nettopp barnslig link også... Hmm *tenker* Hva er det som er rundt og gult og kult? Sjekke igjen (visste alle dette fra før? Er helt i hundre, jeg) Maiken
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #24 Skrevet 3. juli 2003 Herreguuuud!!! Greier ikke slutte å le! Dette er jo helt sykt. Titt opp...sjekk linker! FOR en bisarr måte å snu KG opp ned på. Gjør det! Gå inn i Arnies linker og surf litt rundt på KG! Vet ikke hvordan jeg skal greie å få formidlet dette, jeg! Dette var bare kjempegøy! Maiken (hekta nå!!!)
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #27 Skrevet 3. juli 2003 Må le igjen! Dette er noe av det stiligste jeg har vært med på her inne! Sjekk overskriften på denne tråden, folkens.... http://odalizer.com/cgi-bin/trondalizer.cg...b4cc86bd4b92e3e BAILLSPRÆNG!!!! 10na har hatt baillspræng heile åre ho å! Takk Arnie, for splendid maveøvelser. Behøvde ikke ta sit-ups i dag. Gjor æ itj, næi. Behøvd itj ta sit-øps næi. Maiken
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #28 Skrevet 3. juli 2003 :o Lo meg selv rett ut av pålogget tilstand :o Maiken
OppNed Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #30 Skrevet 3. juli 2003 Nei, nå tåler jeg ikke mer!!! Holder meg rundt maven og bobler over!!! Gærninger! Maiken
OppNed Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #32 Skrevet 5. juli 2003 Må bare minne alle om at hvis dere har lyst å se ting fra et annet perspektiv her i verden, så er det tilrådelig å sjekke enkelte lenker over her Bare et tips...i tilfelle ingen har noe annet fornuftig å gjøre på en måte! Maiken
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #33 Skrevet 5. juli 2003 Alle vi som er her inne har jo mye fornuftig å gjøre... - bare ikke akkurat nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå