Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette vanlig i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette vanlig i Norge?

Tja... vet ikke helt hva jeg skal svare på den der.. hehe.. kommer litt an på hvordan man tolker ordet..

Skrevet
Tja... vet ikke helt hva jeg skal svare på den der.. hehe.. kommer litt an på hvordan man tolker ordet..

Har ordet en flertydelig betydning?

Skrevet
Har ordet en flertydelig betydning?

Det betyr vel stort sett en og samme ting.. men det kan tolkes som enten selve tingen eller det som blir lagd i tingen..

Skrevet
Det betyr vel stort sett en og samme ting.. men det kan tolkes som enten selve tingen eller det som blir lagd i tingen..

Har det noe med filosofi å gjøre?

Skrevet
Har det noe med filosofi å gjøre?

Nei

Skrevet

Er det noe man har hjemme?

Skrevet
Er det noe man har hjemme?

Hvis du tenker på den siste delen av ordet er det vanlig å ha det hjemme.

Skrevet

Er det noe med et helt bestemt dyr å gjøre?

Skrevet
Er det noe med et helt bestemt dyr å gjøre?

Ikke dyr

Skrevet

Du nevnte "det som blir laget i tingen". Vil det si at vi snakker om en slags maskin?

Skrevet
Du nevnte "det som blir laget i tingen". Vil det si at vi snakker om en slags maskin?

Nei ikke en maskin

Skrevet

Kan du si hva det er?

Skrevet
Kan du si hva det er?

Nei. Men det er kanskje lettere å dele ordet opp i to og gjette på de to delene hver for seg.

Skrevet
Nei. Men det er kanskje lettere å dele ordet opp i to og gjette på de to delene hver for seg.

Det ble bare mye vanskeligere.

Skrevet
Har det skaft?

Nei

Skrevet
Er det noe man har?

Man kan ha det ja, og man kan lage det.

Skrevet

:sprettoy:

Man kan lage det, og det man lager det i heter det samme som det man lager? Har jeg forstått det riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...