Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Scrapbook(ing)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sprettoy:

Man kan lage det, og det man lager det i heter det samme som det man lager? Har jeg forstått det riktig?

Ja

Skrevet
Scrapbook(ing)?

nei

Skrevet

Bolle?

Skrevet
Er det noe vi kan spise?

I den betydningen av ordet at man LAGER det så KAN man spise det ja. Skal gi et kjempegodt hjelpemiddel ettersom det tydeligvis er en vanskelig oppgave.

Den som lager dette vil gjerne ha noen til å spise det slik at det skjer noe med den personen som spiser det.

Skrevet
I den betydningen av ordet at man LAGER det så KAN man spise det ja. Skal gi et kjempegodt hjelpemiddel ettersom det tydeligvis er en vanskelig oppgave.

Den som lager dette vil gjerne ha noen til å spise det slik at det skjer noe med den personen som spiser det.

Det eneste jeg kommer på er gift. Som i en person som vil forgifte en annen person, men du tenker vel ikke så morbid som meg?

Skrevet
Det eneste jeg kommer på er gift. Som i en person som vil forgifte en annen person, men du tenker vel ikke så morbid som meg?

Det KAN være noe giftig som blir laget også ja

Skrevet
Det KAN være noe giftig som blir laget også ja

Er det giftig i store doser?

Skrevet
Er det giftig i store doser?

Det kommer an på hva man lager

Skrevet

Jeg har gitt opp.

Skrevet (endret)

Er det et vanlig ord som finnes i norske ordlister?

Tillegg: Jeg vet at The Kitten spurte om det var vanlig i Norge tidligere i tråden, men nå tenker jeg på om selve ordet er vanlig, og ikke selve tingen (eller hva det nå er).

Endret av Meaty
Skrevet
Bolle?

Ikke bolle

Skrevet
trolldeig?

Nei

Skrevet
Er det et vanlig ord som finnes i norske ordlister?

Tillegg: Jeg vet at The Kitten spurte om det var vanlig i Norge tidligere i tråden, men nå tenker jeg på om selve ordet er vanlig, og ikke selve tingen (eller hva det nå er).

Jeg regner med at det finnes i norske ordlister ja. Det er ikke vanlig å snakke om denne tingen tenker jeg. Men om jeg sier ordet så vet jo alle hva det er.

Skrevet

Kan vi få en oppsummering?

Skrevet

Nå må vi vel være ganske nær 20 spørsmål? På tide med litt hjelp synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...