mia83 Skrevet 2. mars 2009 #461 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hmm Sammensatt ord (av to ord) Konkret Første ord er dyreriket, andre mineralriket Ordet kan bety noe som kan lages, og noe som man kan lage noe i Det som lages i dette er som regel giftig/laget for å gjøre noe med en person. Nå må dere da klare det folkens!! Gjett ivei nå!! Så skal jeg hjelpe dere MYE underveis. OK? Det har ikke skaft, det er ikke bolle (men kanskje LAANGT LAAANGT uti et slags synonym for det siste ordet) Ikke scrapbook(ing), ikke trolldeig.. Endret 2. mars 2009 av mia83
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #462 Skrevet 2. mars 2009 Hmm Sammensatt ord (av to ord) Konkret Første ord er dyreriket, andre mineralriket Ordet kan bety noe som kan lages, og noe som man kan lage noe i Det som lages i dette er som regel giftig/laget for å gjøre noe med en person. Nå må dere da klare det folkens!! Gjett ivei nå!! Så skal jeg hjelpe dere MYE underveis. OK? Det har ikke skaft, det er ikke bolle (men kanskje LAANGT LAAANGT uti et slags synonym for det siste ordet) Ikke scrapbook(ing), ikke trolldeig.. OK, takk Jeg har ikke gitt opp, men akkurat nå er jeg for trøtt til å tenke.
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #463 Skrevet 2. mars 2009 OK, takk Jeg har ikke gitt opp, men akkurat nå er jeg for trøtt til å tenke. Sleng noen forslag ut i lufta.. hehe.. Du kan jo fortsette å tippe på det siste ordet..? Mineralriket.. noe man kan lage noe i
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #466 Skrevet 2. mars 2009 Det første ordet er fra dyreriket. Er det navnet på et dyr?
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #468 Skrevet 2. mars 2009 Det første ordet er fra dyreriket. Er det navnet på et dyr? Nei
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #470 Skrevet 2. mars 2009 You're cheating!! Nei, det står ingenting i reglene om dette.
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #471 Skrevet 2. mars 2009 Nei, det står ingenting i reglene om dette. I mine så! Da blir det jo alt for lett
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #472 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nei, det står ingenting i reglene om dette. Hvis det spørsmålet er et ja/nei-spørsmål, så står det ikke i reglene, nei. Ble litt kronglete det der. Det skal være ja/nei-spørsmål, så da bryter et slikt spørsmål med reglene. Er den første delen laget av et dyr (f.eks. pels)? (Og da mener jeg ganske direkte fra dyr. Om det er gelatin, så er ikke det like direkte, liksom.) Endret 2. mars 2009 av Wind
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #474 Skrevet 2. mars 2009 Hvis det spørsmålet er et ja/nei-spørsmål, så står det ikke i reglene, nei. Ble litt kronglete det der. Det skal være ja/nei-spørsmål, så da bryter et slikt spørsmål med reglene. Er den første delen laget av et dyr (f.eks. pels)? (Og da mener jeg ganske direkte fra dyr. Om det er gelatin, så er ikke det like direkte, liksom.) Ikke laget av dyr nei
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #475 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ikke laget av dyr nei Men det er fra dyreriket? Altså noe utstyr eller lignende? Nei, hva tenker jeg med? Jeg tenkte som så at mennesket og våre greier er et eget rike. Hallo. Endret 2. mars 2009 av Wind
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #476 Skrevet 2. mars 2009 Har det noe med hobby å gjøre? Har sett en film der ei dame hadde den første delen av ordet som hobby.. dvs hun hadde som hobby å være dette. Men jeg så aldri at hun laget selve ordet NÅ må det da begynne å ringe noen bjeller snart
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #477 Skrevet 2. mars 2009 Heksegryte eller heksebrygg eller noe slikt?
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #478 Skrevet 2. mars 2009 Men det er fra dyreriket? Altså noe utstyr eller lignende? Nei, hva tenker jeg med? Jeg tenkte som så at mennesket og våre greier er et eget rike. Hallo. Du er absolutt inne på noe ja
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #479 Skrevet 2. mars 2009 Heksegryte eller heksebrygg eller noe slikt? HEKSEGRYTE er riktig!!!!
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #480 Skrevet 2. mars 2009 HEKSEGRYTE er riktig!!!! :danse: :danse: Noen andre som vil? Føler det var litt ufortjent, dette her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå