Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme igjen, fikk med meg endel plommer hjem (verdens beste plommer) :) , så nå har jeg litt å kose meg med :)

Etterpå skal jeg blande vaskevann, og vaske over gulvene, jeg får bare brette opp ermene og sette i gang. Det er ingen som kommer til å gjøre det for meg...

Skal også skrive en jobbsøknad etterpå, håper på litt hjelp fra sambo. Han er expert på slike ting :) :)

Vet ikke enda om jeg vil ha jobben, men jeg kan jo alltids søke, er litt lei helsevesenet, eller rettere sagt lønnen i helsevesenet. Vi jobber jo for knapper og glansbilder. Ihvertfall når man har en millionbeløp i lån, da trenger man litt mer..

Ellers skal jeg bare nyte dagen med fri, se litt å tv, og spise mange plommer. :sjarmor:

Blir vel også litt chatting på msn, og litt på Kg. :D

Ha fin dag alle sammen, stikk gjerne innom bomberommet, og smak på plommene:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i natt' date=' Krepsen... :blunke:[/quote']

Takk det samme :D

I dag skal jeg bare nyte dagen hjemme :briller:

Må nok ta et tak med støvfilla, men det kan jeg da gjøre senere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med dagens treningstime. VI har en kjempefin stepper her hjemme, faktisk helt lik den de hadde i BB huset.

Skryt taes imot med takk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg lenge, sto ikke opp før klokken nermet seg 1030.

Dette ligner ikke meg jeg bruker å stå opp i 0930 tiden. :)

I dag har jeg spist en deilig frokost og trent en snau time :)

Etterpå må jeg på jobb, ikke det jeg har mest lust til men... jeg har fri jo fri i helgen. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løkke tel med jobbsøking, og du..... jeg vil gjerne ha knapper og glansbilder så send gjerne noen bort til meg om du har for mange:)

Ja sender gjerne noen glansbilder, hvordan motiv vil du ha... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Krepsen.  

Nå er jeg for trøtt til å krangle med deg, men i morgen skal jeg begynne.  

ALo

Venter fortsatt på kranglingen vi har til gode :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg en god natt.

Fint at du har fri i helgen,for da blir det masse tvilsom sladring på MSN... :sprettoy:  

Sov godt,skrives i morgen! :wink:

Ja jeg er klar til litt sladring, (ikke at vi driver med det da... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på kranglingen vi har til gode
Tror du virkelig at alt her inne dreier seg om deg? Ja, ja, man kan jo ikke vente seg noe annet av et usselt skalldyr. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at alt her inne dreier seg om deg? Ja' date=' ja' date=' man kan jo ikke vente seg noe annet av et usselt skalldyr. :sjarmor:[/quote'']

Dette var litt på kanten, :hakeslepp: slike usle kommentarer sees frabedt i mitt bomberom.... :blunke:

Jeg kan vel ikke annet vente av en som har arvet navnet sitt fra en sang.

din grønnstekte tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne var vel drøy, selv fra deg din forvokste reke! Grønnstekt tomat? Arvet navnet sitt fra en sang? Jeg kan opplyse om at det faktisk er omvendt! Dessuten tror jeg at du bare dikter og finner på det du skriver i boken din - akkurat som Sandman. Kanskje er du til og med Sandmans alter ego. :sprettoy:

Trene? Du? Kan du kanskje beskrive hva du gjør når du trener? Og hvor du trener?

For ikke å snakke om vasking? Løgn og oppspinn, hele boken , fra enda til annen. :tunge1:

Den temker jeg satt!

ALo :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...