Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

Skål, da. Dette er meg :sjarmor: og min nye bestevenn :Hehe: . Hun har tenna på tørk, stakkars, men hun kan ikke noe for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skål' date=' da. Dette er meg :sjarmor: og min nye bestevenn :Hehe: . Hun har tenna på tørk, stakkars, men hun kan ikke noe for det...[/quote']

:hoho: Ps, hun ser litt ynkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke ynkelig. Hun er bare litt sliten. *Hvisker* Hun er lystløgner, skjønner dere, og dette tar litt på når det blir litt for mange løgner å holde rede på.

På en god dag, ser hun slik ut: :kysse: Dette er når hun får kyss av sin forlovede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke ynkelig. Hun er bare litt sliten. *Hvisker* Hun er lystløgner, skjønner dere, og dette tar litt på når det blir litt for mange løgner å holde rede på.

På en god dag, ser hun slik ut: :kysse: Dette er når hun får kyss av sin forlovede.

Nei løgner er ikke greit å holde orden på, se om du kan holde henne under kontroll mens hun er her da. En dag vil hun nok bli avslørt. Gi henne en øl, så blir hun sikkert fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lystløgner' date=' jeg? Nei, det er den nye bestevennen min som er det. Henne :Hehe:[/quote']

Hvordan klarer hun å holde orden på disse løgnene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg til og med vært på ordentlig fest i kveld. Med alt det som hører med! Ville bare ønske dere alle sammen en god...lørdagsmorgen? Får desverre ikke fulgt med på utviklingen her i natt, siden min onde samboer har planer om å kapre dataen¨.

Kose dere, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

F... ta den naboen, Han har gått til innkjøp av en hane og et par høner.... Den Jæ... hanen galer og galer! :evil: :kjempesinna: å så tidlig om morgenen da!! :sinna:

ER det sant som jeg hører at høner/haner ikke tåler rognebær, at de rett og slett dør av det? ?? (kanskje jeg skal plukke litt :sjarmor: )

:pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så, du koser deg fortsatt med naboens kjæledyr hører jeg? :hoho:

Aldri så galt,at det ikke er godt for noe...

Du kan jo gå å rappe ferske egg på morgenkvisten.

Ta med deg et par høner hjem også, hønsefrikase er godt! :sjarmor:

Ha en flott dag, Krepselufsa mi! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...