Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

I dag stråler solen, og det er deilig tempratur ute. :briller: jeg gikk en tur ned på stranden i 0930 tiden for og ta morgen badet, deilig. Nå skulle jeg vel egentlig gjort litt husarbeid, men jeg er litt tiltaksløs. :(

Etterpå skal jeg og sambo ut med båten til svigers, deilig og tøffe rundt i fjorden. :briller: Egentlig burde det vært sommer hele året, tenker med skrekk snø og skraping av bil. måke snø... nei mye bedre med en deilig sommerkveld. !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Hei og velkommen som dagbokskriver !

Begynner å bli mange på sidene her nå, det ble plutselig superpopulært å ha dagbok.

Må si du har litt av en leieboer ! Tror jeg hadde blitt litt paff om polisen hadde dunket på døren her. Kanskje dere skulle vurdere å finne en ny og snill en ? En sånn som bærer de tunge handleposene opp og sånn ?

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsenen HildeKS :D

Leieboeren vi har har vi kastet ut, han skal flytte før mnd, skifte.

Vi har også fått en ny leieboer, det er en venn av sambo som vi begge kjenner godt Han er det ikke noe krøll med :D

Måtte ned og duppe meg for 2 gang i dag. men nå får det være nok bading i dag. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sovet lenge, sto ikke opp før rundt 1100

deilig og ligge og dra seg om morgenen. :)

Sto opp, og kokte kaffe, smurte meg et stykke brød. I dag har det regnet i strie strømmer her. men jeg skal på jobb så igrunn er det bare deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp klokken 0600 dusjet og gikk på jobb. kom ganske tidlig på jobb så jeg rakk da kaffe og røyk før jeg startet på arbeidsdagen. '

I dag skulle vi egentlig ta med en beboer ut å bade, men pga været ble det utsatt.

Vi prøver igjen i morgen. :)

Jeg er igrunn i dårlig humør om dagen. er liksom ikke noe fornøyd. Jeg får liksom ikke noe til, dagene går uten at jeg får gjort noe fornuftig. :( Sambo er også inne i en lei periode, så det smitter nok endel over.

Han sliter endel på jobben, mange tøffe dager. Forrige uke måtte han sparke 2 og 3 i permisjon. så det tar jo på :(

Dette går endel utover forholdet vårt, men jeg får vel bare la det rusle og gå en stund, så går det vel over. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er imponert av din mormor. jeg er 23 og jeg hogger ikke ved!

og BRa at dere fikk ny leieboer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

I dag er det lørdag og jeg har kommet fra jobb, Sambo ringte og sa at han ble på hytta ei natt til. så det blir en alene kveld i dag også. En gang i blandt trenger man det å.

Så i dag skal jeg bare nyte fridagen, se på tv, sitte på Kg, spise godt og drikke rødvin. :kul: Igrunn synd at dagene er så korte,

I morgen skal jeg ikke på jobb før kl 1500 så jeg kan sove lenge. :D

Nå sitter jeg på kontoret, med 2 katter over meg, de skal helst sitte midt på tastaturet :ler: og de blir like furtne hver gang jeg hiver de ned. De er jo så søte da. :)

GOD HELG ALLE SAMMEN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også,Kreps.

-Og takk for dagens rose,som jeg fikk av deg i går.

Det var overraskende,og veldig hyggelig.. :P

Ser deg sikkert rundt omkring på KG i kveld.

Hjemme alene jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig dag det er i dag.!!

Sol og blå himmel :briller:

I dag skall leieboeren flytte ut, spør meg om jeg synes det skal bli deilig. Håper bare han vasker godt, hvor nøye kan man være da?

Skal fryseren være avfryset? :D

I går spanderte mormor middag ute på meg og sambo+ foreldrene mine.

Deilig mat, og flott utsikt utover sjøen. Sambo kjørte så da kunne jeg unne meg et par glass vin til maten. 8)

Etterpå. skal jeg ta med bikinien, og rusle ned og ta et bad. Ingenting er som et friskt bad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er flukt bilen borte :D den er sikkert hentet i natt:) Politiet sa at så fort noen rørte ved den skulle vi gi beskjed.

så jeg burde kanskje ringe og gi beskjed?? :-?

Skal høre med sambo om han skal ringe. Borte er den i hvertfall, og vi har parkeringsplassen vår tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REGN REGN OG ATTER REGN

Ikke akkurat deg været man ønsker seg en frihelg, men fortsatt er været en ting man ikke, kan gjøre noe med

Hvis jeg ikke finner ut hvordan da, da hadde jeg ihvertfall blitt rik og berømt. :wink:

Nå sitter jeg og venter på ei veninne, kaffen er ferdig, og kjekspakka i skapet, jammen er jeg en god vertinne.. :ler:

Nei nå lurer jeg på og gå ut og danse antiregndans! Noen som vil bli med?

Ha fortsatt en god helg, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med og danser... det regner her også... - så selv om det sikkert er godt for blomstene mine liker jeg ikke regn....

(og er det ikke litt sent for kaffe :sjarmor: .... når det er så mye annet koselig å servere på sånne våte ekle kvelder.... :Hehe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se deg igjen da, LilleBille :)

Er det slutt på ferien?

For sent for kaffe nei, heldigvis pleier jeg ikke og reagere så mye på det. :)

Så nå er det bare og starte dansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ikke helt slutt på ferien (heldigvis) ... men er hjemom en liten tur... må sjekke hva som skjer på KG da vet'u :lol:

.. tenkte vel ikke egentlig på at du ikke fikk sove i forhold til kaffen --- men mer på at det jo er så mye annet som er godt å drikke på en avslappende fredagskveld...

.. og jeg har allerede danset i lengre tid .. .men det regner fortsatt her... :hoppe::hoppe: .. hopper og danser enda litt mer ... men nå må jeg snart gi meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er kaffe satt bort, og jeg "snek" med med meg en øl opp på kontoret.

Det regner fortsatt her også, ta med noen lokk du kan tromme på. mulig det hjelper litt. :)

skal snart gå ut og danse videre jeg også,, :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lokk og "fotbjeller" er fremme...

(Nå kommer vel naboen også snart :ler: )

men det hjelper fortsatt ikke...

... og skål ... nå når du har fått med deg noe "hyggeligere drikke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også .... - så dette blir bare en deilig lat dag i solen/skyggen med mange aviser.

Vi er flinke vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...