Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

Har fortsatt ikke sett noe til leieboeren. virker som om han har forduftet. :-?

Han er vel redd for kjeft fra sambo. :wink:

I går var jeg og sambo på båttur, sol og blå himmel :briller: vi stoppet på en øy og grillet litt før vi tøffet hjemover.

Til helgen regner jeg med at vi og et vennepar skal på teltur, (jeg som hater og ligge i telt), men jeg har skulket de turene så mange ganger at jeg ikke har hjerte til det en gang til. en natt i telt overlever jeg vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Kreps!

Tenkte jeg kunne legge igjen noen ord her inne.

For en tufs av en leieboer dere har da!! Greit nok at han har hatt det vanskelig, men et sted må jo grensa gå. Og når grensa går på om huset deres skal brenne ned eller ei pga en tufs som ikke har styring på hva han driver med, så ja..ut med han. Huff..

Skjønner jo at du kan få litt dårlig samvittighet, men bør ikke han som leier hos dere ha fått dette for lenge siden også, og faktisk gjort litt for å skjerpe seg??

Vel vel. Håper det løser seg for dere.

Ønsker deg en fin mandag!

Klem fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for hilsenen :D

Han har fortsatt ikke vært hjemme, nå begynner det og irritere meg. Hvordan skal vi få snakket med han når han ikke kommer hjem.

Senere i dag skal jeg til ei veninne og spise reker. de har laget i stand en fest og bedt inn endel jenter. Senere skal vi ned på en lokal pub og ta noen halvlitre :briller:

Gleder meg alltid koselig at vi jentene samles :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for hilsenen :D

Han har fortsatt ikke vært hjemme, nå begynner det og irritere meg. Hvordan skal vi få snakket med han når han ikke kommer hjem.

Senere i dag skal jeg til ei veninne og spise reker. de har laget i stand en fest og bedt inn endel jenter. Senere skal vi ned på en lokal pub og ta noen halvlitre :briller:

Gleder meg alltid koselig at vi jentene samles :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dagen i går var en full suksses, vi koste oss med reker og vin, masse godt og drikke i alle varianter. :briller: Etter vi hadde sittet og jugd i et par timer, flyttet vi oss videre ned på puben. Vi dansa og kosa oss, sambo kom og hentet meg ca 0200 da var jeg helt ferdig. Er ca et år siden jeg sist var på byen, så jeg var helt skutt,

I dag skal jeg bare ta det med ro, er litt redusert i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei kreps :D

Måtte bare sende deg en hilsen jeg vettu,når jeg så du hadde fått dagbok.

Dette var trist å lese om brannen i hybelleiligheten,du må få en annen leieboer som kan ta ansvar for sine handlinger.Jeg hadde ikke turd å ha en slik leieboer da viste en ikke hvilken forfattning huset var når en kom hjem.Koslig å høre at gebutsdagen din gikk fint og gratulere på etterskudd fra meg. :bursdag: Da får du ha en fredlig dag og at alt retter seg til det beste for deg.

sommerhilsen fra :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Sambo satt seg ned og skrev oppsigelse i går, som han leverte leieboer.

Han var ganske fortvilet, og lurte mye på om noen andre ville ta han inn som leieboer.

men det orker jeg ikke og bry hodet mitt med. Det er kanskje stygt av meg, men nå er det nok av han. Skal være glad den dagen han leverer nøkkelene. :)

Ellers er det fortsatt masse liv i de to kattungene vi har fått. de er jo så søte der de triller rundt, vi fikk et kattetelt i dyrebutikken, og det har de masse morro med , de er over under og rund på en gang...

Navn er vanskelig, vi har enda ikke finni noe passende, så kom gjerne med flere forslag.

I dag er det overskyet og regn, så jeg burde vel bruke dagen til husarb.

hvis jeg får tatt meg i nakken. og kommet i gang da.Vi satt ute med ei flaske vin i går så det ble litt sent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for sommerhilsen, koselig med besøk! :)

Jeg hadde ikke ofret en eneste sympatisk tanke til den forhenværende leieboeren deres... Er man uansvarlig, får man ta konsekvensene deretter. :erter:

Høres morsomt ut med kattunger. Hadde jeg ikke vært allergisk, skulle jeg hatt en jeg også.

Ha en fin sommer, da. Håper finværet dukker opp snart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjørt sambo på båttur, han skulle avgåre med noen venner,

Jeg dro opp til ei veninne, der vi koste oss ute med kaffe og spørsmål. (elsker disse små spørsmålsbøkene)

Timene fløy, og jeg reiste hjem i halv 0030 tiden. :briller:

Ikke noe er som kvalitetstid sammen med gode venner, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink :D Jeg har støvsuget og vasket hele første etg. :) Så nå gjenstår bare 2 etg. men det får jeg ta en annen dag,

I dag skinner sola, og det er helt blå himmel. enda sitter jeg inne, jeg burde jo skamme meg. hehe

Etterpå skal jeg og sambo ut med båten til svigers. Vi kjøper med oss grillmat, og godt med drikke, deilig og gå i land på ei "øde" øy, bade og nyte livet. Da er livet topp!

Vi planlegger og kjøpe oss en båt fra neste år, men vi får nok se ann økonomien :kul:

Ha fortsatt en fin dag dere. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig tur!

Skal si du er flink som vasker og står i, selv i denne varmen! Det er mer enn det jeg gidder... :oops:

Hvor gammle er kattungene deres?

Her har Mannen og jeg lille Smulan som blir 8 uker til søndagen.

Hun er veldig leken, så nåde den som vifter med en tå!

Uansett så er hun veldig nusselig, da..... :)

Ha en flott ettermiddag og kveld!

Klem fra MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsenen, :)

kattungene er nå 11 uker, de hopper og spretter som 2 gale...*ler*

den voksne hannkatten vår er ganske så furten.

Han er nesten ikke inne.men det går seg vel til etterhvert. har du noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen i det hele tatt!

Kattungen vår er "lausunge" og eneste i kullet! Så du kan tro kattamammaen begynner og bli lei av kattungen som skal leke hele tida! Pøver og "avlaste" henne, men det er ikke lett....

Det er vel naturlig at hannkatter holder seg på avstand, men det går seg nok til etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei stakk innom stikker innom senere for å lese mer.. akkurat nå roper sambo på meg fordi jeg lovet å ikke legge meg for sent sånt at jeg ikke står opp kjempesent igjen. så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei I dag skal vi i 90 års lag til min mormor. Hun er sprek som en hest handler, hogger ved, vasker og rydder. Og helt klar i toppen, håper at hvis jeg blir så gammel at jeg blir som henne, så gratulerer med dagen da mormor :D :bursdag:

dagen starter kl 1600 så vi må reise hjemmenfra kl 1430, da det er et stykke og kjøre.

Ellers bruker jeg endel tid om dagen på kattungene vi har døpt de nå da, den stripete jegnta skal hete Matilde, og den lyse gutten skal hete Sverre. Så Matilde og Sverre velkommen til vårt hjem de er virkelig vakre puser, men jeg er litt bekymret for den voksne hannkatten Felix han er så sjalu, er nesten ikke inne når han er inne så furter han som et lite barn, jeg passer på og gi han masse oppmerksomhet når han kommer, men han vil ut igjen rett etter han har spist. dette er vel noe som går seg til etterhvert.

Ha fortsatt en herlig sommer alle sammen, og tusen takk for hilsner :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Dagen i går var veldig velykket, maten var god og kakene falt godt i smak..

vi satt vel til klokken var godt over 2000.

I dag våknet jeg som vanlig litt før 9 dusjet, kledde på meg før jeg gikk ned. klokken var vel 9, da det ringte på døra. utenfor sto det 3 uniformerte politimenn

De spurte lettere irritert, om å få snakket med xxx. Jeg forklarte at det ikke bodde noen med det navnet her.

plitimennene spurte om han befant seg i huset, og at de hadde sett han løpe inn for 2 min siden. Jeg sa at da måtte det være hos leieboeren,

De banket på og ringte på døra hans, men ingen svar.

De truet med å sparke inn døra, jeg gav dem nøkkelen til leiligheten, og sa at da kunne de heller låse seg inn. De ringte og fikk tilatelse.

Leieboeren lokket omsider opp, og alle 3 politimennene gikk inn.

De kom etterhvert ut, og sa at han ikke var der.

Bilen til han som hadde flyktet sto utenfor, og de så han jo løpe inn i gården vår.

Det er jo bare bråk med den leieboeren

:evil:

De leitet lenge etter han men fant han ikke. de sa han han leieboeren hadde mange tvilsomme venner , og at de synes det var likegreit at vi hadde kastet han ut.

Nå er jeg så dritt lei den mannen!!

Samboeren skulle holde et øye med den bilen tilhan på rømmen, og ringe så fort han så noe.!

Nå skal jeg snart på jobb, og det er vel like greit for jeg er rimelig irritert, Alle naboene hanfg ut av vinduet, og kikket på, ikke rart med 2 politibiler utenfor. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dagen i går var veldig velykket, maten var god og kakene falt godt i smak..

vi satt vel til klokken var godt over 2000.

I dag våknet jeg som vanlig litt før 9 dusjet, kledde på meg før jeg gikk ned. klokken var vel 9, da det ringte på døra. utenfor sto det 3 uniformerte politimenn

De spurte lettere irritert, om å få snakket med xxx. Jeg forklarte at det ikke bodde noen med det navnet her.

plitimennene spurte om han befant seg i huset, og at de hadde sett han løpe inn for 2 min siden. Jeg sa at da måtte det være hos leieboeren,

De banket på og ringte på døra hans, men ingen svar.

De truet med å sparke inn døra, jeg gav dem nøkkelen til leiligheten, og sa at da kunne de heller låse seg inn. De ringte og fikk tilatelse.

Leieboeren lokket omsider opp, og alle 3 politimennene gikk inn.

De kom etterhvert ut, og sa at han ikke var der.

Bilen til han som hadde flyktet sto utenfor, og de så han jo løpe inn i gården vår.

Det er jo bare bråk med den leieboeren

:evil:

De leitet lenge etter han men fant han ikke. de sa han han leieboeren hadde mange tvilsomme venner , og at de synes det var likegreit at vi hadde kastet han ut.

Nå er jeg så dritt lei den mannen!!

Samboeren skulle holde et øye med den bilen tilhan på rømmen, og ringe så fort han så noe.!

Nå skal jeg snart på jobb, og det er vel like greit for jeg er rimelig irritert, Alle naboene hanfg ut av vinduet, og kikket på, ikke rart med 2 politibiler utenfor. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dagen i går var veldig velykket, maten var god og kakene falt godt i smak..

vi satt vel til klokken var godt over 2000.

I dag våknet jeg som vanlig litt før 9 dusjet, kledde på meg før jeg gikk ned. klokken var vel 9, da det ringte på døra. utenfor sto det 3 uniformerte politimenn

De spurte lettere irritert, om å få snakket med xxx. Jeg forklarte at det ikke bodde noen med det navnet her.

plitimennene spurte om han befant seg i huset, og at de hadde sett han løpe inn for 2 min siden. Jeg sa at da måtte det være hos leieboeren,

De banket på og ringte på døra hans, men ingen svar.

De truet med å sparke inn døra, jeg gav dem nøkkelen til leiligheten, og sa at da kunne de heller låse seg inn. De ringte og fikk tilatelse.

Leieboeren lokket omsider opp, og alle 3 politimennene gikk inn.

De kom etterhvert ut, og sa at han ikke var der.

Bilen til han som hadde flyktet sto utenfor, og de så han jo løpe inn i gården vår.

Det er jo bare bråk med den leieboeren

:evil:

De leitet lenge etter han men fant han ikke. de sa han han leieboeren hadde mange tvilsomme venner , og at de synes det var likegreit at vi hadde kastet han ut.

Nå er jeg så dritt lei den mannen!!

Samboeren skulle holde et øye med den bilen tilhan på rømmen, og ringe så fort han så noe.!

Nå skal jeg snart på jobb, og det er vel like greit for jeg er rimelig irritert, Alle naboene hanfg ut av vinduet, og kikket på, ikke rart med 2 politibiler utenfor. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg akkurat fra stranda, delig og ligge og nyte solen. badevannet er oppe i 21 grader nå, satt og koset meg med kaffe, helt til himmelen ble dekket av store grå skyer. spørs om det ikke straks blir regn. :( typisk det nå som jeg har en fri helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...