Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg å venter på sabo, skal snart kjøre.

Det tar en knapp time å kjøre til foreldrene mine, så vi reiser ca 1600.Men som mannfolk flest, TTT (Ting Tar Tid)

Skrevet

Da er jeg endelig hjemme, godt å komme hjem igjen, tiden fløy så fort.

Vi fikk dratt frem spørsmålsboka, da koser i hvertfall sambo og mamma seg. :)

Skrevet

Nå har jeg akkurat sendt gubben på ølklubb, så nå har jeg kvelden for meg selv. :)

Senere i dag får jeg besøk av ei veninne, vi skal spise reker og kose oss. :)

Regner med at det blir tidlig kvelden i dag, for jeg skal grytidlig opp i morgen på jobb. Pliktene kaller.

Hvis dere sender Pm, melding tekst /svarer . til noen, forventer dere ikke et svar? bare en ting jeg kom til å tenke på. er det ikke ganske uhøffelig å ikke gi noen tilbakemelding?

Ha en strålende helg alle sammen :D

Skrevet

*monja har blitt overivrig, men endra litt på det selv :ler: *

:vinke:

Skrevet

Nå hadde jeg akkurat skrevet et lengre innlegg i dagboka di, og så ble det bare borte :evil:

Jo, det er nok mest høflig med en tilbakemelding av noe slag om du sender pm eller hjelper til/spør om noe. Selv om jeg setter pris på tilbakemeldinger, må jeg nok forsøke å bli flinkere til å gi dem selv. Det hender nok dessverre alt for ofte at det bare ikke kommer noen tilbakemelding fra meg *monja skal skjerpe seg i framtiden* :fy:

Tror jeg må sjekke gluggene over helga jeg. Har hele tiden trodd at avataren din var fjelltopper som badet i måneskinn :o Men så ser jeg - endelig - idag hve det egentlig er for noe :o :oops: :rodme: :oops: :rodme::sjokk: Så nå er det oppgjort og vedtatt - synet skal sjekkes en gang for alle :ler:

Uansett håper jeg du og sambisen din får en koselig kveld på hver deres måte, og at dere får en fin helg.

Skrevet
Hallois Kreps!

Personlig tror jeg at jeg må få sjekka synet - trodde avataren din var bilde av noen fjell i måneskinn jeg :oops: Helt til Lea skrev at du fikk ligge med baken i været, eller noen sånt :o :rodme: Burde vel ha sett det for lenge siden.....*rødmer grundig* :oops: :rodme:

Ha en fin kveld!

Takk, ja du burde vel få tatt deg en synstest... :ler:

Trøst deg med at det er flere som har sett feil :ler:

Ha en fin helg du også, kom snart til bake i bomnerommet :D

Skrevet

ÅÅÅ hodet mitt,

I dag våknet jeg med et hode større enn en fotball. Mine første tanker var..

Jeg skal aldri drikke mer!

VI var hos noen venner på middag i går kveld, nydelig mat, og masse godt drikke, noe jeg kan angre på idag.

Og jeg som skal på jobb om ikke så lenge...

Skrevet

I dag skal jeg ta livet helt med ro, er litt sliten etter en tøff arbeidshelg. Så ikveld blir det Kg og litt tv titting :kul: og om mulig et par glass vin :briller:

Skrevet
"Om mulig"......???

Får du ikke opp korken eller?

:ler: + at det ikke er en kork, det er en tre liter... :ler:

Skrevet

3 liter ja........ :o

Blir pussa i kveld du da?

Herlig,jeg har sansen for fnisete,børstne jenter! :hoho:

Skrevet

Her har jeg, i et av mine godhjertede innfall, forært bakenden din en rose, men vises det takknemlighet av den grunn???

Anna :-?

Skrevet
Her har jeg, i et av mine godhjertede innfall, forært bakenden din en rose, men vises det takknemlighet av den grunn???

Anna :-?

Ja egentlig burde jeg skamme meg. :(

Jeg håper ihverfall jeg husket å takke 8)

Skrevet

I dag har jeg fri. :hoppe:

I dag skal jeg prøve og gjøre rent huset.... alt jeg trenger nå er et spark bak. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...