Kreps Skrevet 15. september 2003 Forfatter #161 Del Skrevet 15. september 2003 HVOR HAR DET BLITT AV DEG' date='KREPS? Har ikke hørt en lyd fra deg i hele dag.......... Du har det vel bra? :trøste: Hei Barbie, jo da jeg har det bra. Var bare ikke på nettet i går. Koselig at du tenkte på meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. september 2003 #162 Del Skrevet 15. september 2003 Der var du jo...... Jeg kommer ikke inn på MSN i dag jeg,gjør du? En kompiss skal kikke på det etterpå,just in case det bare er min maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. september 2003 Forfatter #163 Del Skrevet 15. september 2003 Der var du jo...... Jeg kommer ikke inn på MSN i dag jeg,gjør du? En kompiss skal kikke på det etterpå,just in case det bare er min maskin. Har problemer jeg også. Så det er nok ikke hos oss det er noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. september 2003 Forfatter #164 Del Skrevet 16. september 2003 Nå har jeg spist frokost, , og nå sitter jeg med kaffekoppen foran pc. 8) Etterpå skal jeg på jobb. Igrunn haddedet vært deilig å vært hjemme. Har tusen prosjekter på gang her, som det hadde vært delig å blitt ferdig med. Ha en fin dag dere, kom snart tilbake i bomberommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. september 2003 Forfatter #165 Del Skrevet 17. september 2003 I dag har jeg enda en senvakt, en ting som er deilig med senvakter, er jo at du kan sove lenge.. :D I dag har forresten pappa bursdag, så pappa, Skriver mer senere, Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. september 2003 #166 Del Skrevet 17. september 2003 Ville bare ønske deg en fortsatt god kveld.. Har du fri i helga da? Blir det noe å se til deg her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 #167 Del Skrevet 17. september 2003 Krepsen er jo i firemannsteltet sammen med deg, Barbie...(blondiner, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. september 2003 #168 Del Skrevet 17. september 2003 Jada,jeg vet jo det! Vi snakker bare ikke sammen,derfor denne melding i dagboka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. september 2003 Forfatter #169 Del Skrevet 18. september 2003 Hei dere, takk for besøket Ja i helga har jeg fri, skal en tur til foreldrene mine på lørdag, ellers skal jeg bare slappe av. Sambo , jeg og et vennepar, har betilt en tur til København. Vi flyr ned, og får 4 hele dager der. Det skal bli så deilig, bare shoppe og bruke penger. Mannfolka skal på et stort våpenmuseet der , så de slipper å bli med oss. Hadde vel ikke fått med med sambo inn i en butikk, selv om jeg hadde dopet han. Det er desverre en god stund til vi skal reise da,men vi har god tid på å glede oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reza Skrevet 18. september 2003 #170 Del Skrevet 18. september 2003 Hei. Jeg er helt ny bruk på kvinneguid,å skal besoke noen dagboker får å bli kjent med folk. Jeg heter Reza å do kan lese om meg i dagbok. Håper jeg kan bli kjent med deg også kreps. hilsen Reza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. september 2003 Forfatter #171 Del Skrevet 18. september 2003 Hei. Jeg er helt ny bruk på kvinneguid,å skal besoke noen dagboker får å bli kjent med folk. Jeg heter Reza å do kan lese om meg i dagbok. Håper jeg kan bli kjent med deg også kreps. hilsen Reza I Bomberommet er alle velkommne :D Koselig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. september 2003 #172 Del Skrevet 18. september 2003 : snoker innom Kreps`s bomberom : Hørtes så spennende ut! Går det bra ? Kveldsklem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. september 2003 #173 Del Skrevet 18. september 2003 Hallais Kreps! :D Jeg skal på en liten kosetur i helgen, gleder meg vilt! Den Köbenhavnturen hørtes herlig ut... elsker den byen! Jeg og min kjære var der senest en tur i juli, og jeg nyter hvert sekund når jeg er der! den byen har ALT! Ville egentlig bare stikke innom og ønske deg en deilig helg, på forskudd! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. september 2003 Forfatter #174 Del Skrevet 20. september 2003 Hei Diva og Dina69 :D Koselig at dere stakk innom, I dag tenkte jeg at jeg skulle leie en film, den norske filmen Villmark, noen som har sett den? Ellers skal jeg ta livet med ro. slappe av og nyte kvelden. Det blir vel et par glass vin etterpå også, hvis jeg kjenner meg selv rett. Trenger også noen gode bok tips, gjerne krim. :D Ha fortsatt en fin kveld dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. september 2003 #175 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har sett Villmark. -Men den er ikke for sånne pingler som deg. Den er ganske bra,til å være Norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. september 2003 Forfatter #176 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har sett Villmark. -Men den er ikke for sånne pingler som deg. Den er ganske bra,til å være Norsk. ja jeg skvetter ganske ofte av det typen filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. september 2003 #177 Del Skrevet 20. september 2003 Hadde vel ikke fått med med sambo inn i en butikk' date= selv om jeg hadde dopet han. Be han bli med i foreningen Menn Mot Shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. september 2003 Forfatter #178 Del Skrevet 20. september 2003 JA det hadde han nok blitt med på med en gang. Han får helt panikk, bare han skal handle litt mat. så alt av innkjøp må nok jeg ta meg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 22. september 2003 #179 Del Skrevet 22. september 2003 Flakser innom og hilser på... Koselig dagbok du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 22. september 2003 Forfatter #180 Del Skrevet 22. september 2003 Flakser innom og hilser på... Koselig dagbok du har Kom snart igjen, koselig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå