Miss York Skrevet 17. mars 2009 #101 Del Skrevet 17. mars 2009 kjedelig å bruke av sykefravær når en ikkje er syk men :hopper: for oppvaskemaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, men det går seg vel til. Får vel prøve å ta igjen for de dagene jeg må være hjemme. Rørleggeren kom ikke idag! Han hadde ikke alle delene han trengte så han kommer i morgen istedenfor.. ÅÅÅÅÅ... Da får han komme og syns jeg! Har ventet så lenge på dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 17. mars 2009 Dette er forresten oppvaskmaskinen vi endte opp med. Pris 2999,- mens orginalprisen er på 5500!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. mars 2009 #104 Del Skrevet 17. mars 2009 å fin og flott den der oppvaskemaskinen er. Det er så digg med det. Jeg har det, er helt fantastisk Men søren ta den der gule greiene da. Æsj asså! Vi hadde en pasient som hadde noe sånne koppe greier på et sår på foten, husker ikke ka det het, men lignet på kopper ihvertfall. Jeg brukte hansker på alt. Var livaneredd for å bli smittet. Jaja. Er enda redd å gå der jeg Er rart det der noen pasienter er skikkelig skumle. Vi har noen jeg er redd og gå til, haha. Selvom jeg hadde banket de lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 17. mars 2009 Hehe! Ja.. Er dumt en kan bli smittet på jobb... Denne pasienten visste vi ikke om hadde MRSA før etter h*n var utskrevet. Så kan være det har kommet senere. Men alikevel. En tenker vel ikke helt over smitte før en plutselig må bli testet tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. mars 2009 #106 Del Skrevet 17. mars 2009 *drømmer om oppvaskmaskin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 #107 Del Skrevet 18. mars 2009 Herreguuuud så kiipt å miste fraværsdager på noe sånn, da!!! Er det ingen lege som kan gi deg gyldig fravær da?? Det synes jeg du burde få! Også må jeg si at jeg håper virkelig ikke at du har blitt smittet! Fy flate så dumt det hadde vært!! Litt rart dere ikke fikk vite noe før pasienten var long gone, da! Er det betanien du har praksis? Håper rørleggeren kommer i dag, sånn at dere kan bruke den fine oppvaskemaskinen deres! Vi har og, men den er laaaangtifra så fin som den som dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg får gyldig fravær. Eller noe. Men det går på de 10% jeg har uansett! Så da håper jeg virkelig jeg får telefon idag, så jeg ikke trenger å ta igjen for mange dager senere. Jeg jobber hver 3. helg på betanien. Rørleggeren får sørenmeg komme idag ja!! Krysser fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 #109 Del Skrevet 18. mars 2009 Syns alikevel det ikke er godt nok! Du skulle fått for de dagene! Du kan jo ikke noe for at det ble sånn!!! Jeg hadde arbeidsuken min på kjøkkenet på betanien Og min mor jobbet der i en del år som assistent. Og jeg jobbet hver 3 uke på 2b (eller a :klø: )å lagde kvelds og spiste med pasientene. . Var koselig og litt morsomt. Det var på senil avd. og guu for noen herlige mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 18. mars 2009 Stemmer det. 2B er dementavdelingen Jeg jobber rett over gangen på rehabiliteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 #111 Del Skrevet 18. mars 2009 Har vært innom der og jeg Vasket der en høst og vinterferie Og morfar var pasient der i vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm.. var han der lenge? For det kan jo være jeg vet hvem det er da! Hehe.. Verden er ikke stor altså! Kanskje jeg til og med har sett deg før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 #113 Del Skrevet 18. mars 2009 Han var der bare i 4 uker Tør ikke si noe mer, for morfar er en sånn man gjerne ligger merke til Han var der i april-mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 18. mars 2009 April-mai i fjor? Da jobber jeg ikke der da.. Hehe.. Jeg startet juni 08.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 #115 Del Skrevet 18. mars 2009 Like greit Morfar er litt spesiell kan man si Ikke stygt ment til han eller noe, men jeg tror han er en sånn man legger merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 18. mars 2009 Hehe... Hørs ut som er artig kar Nå sitter jeg å venter på resultatet på sykdomslære eksamen jeg hadde for tre uker siden.. Huff.. Fikk en skikkelig dårlig følelse for denne eksamen akkurat nå.. Jeg skreiv jo masse om det jeg kunne, men syns kanskje jeg hoppet over litt mange oppgaver... Så hvis jeg ikke består får dere bære over med syting og klageinnlegg her klokka 14!! Jeg er glad bare jeg består... Hvis ikke må jeg ta eksamen opp igjen 14 AUGUST! Fire dager etter sommerferien min er ferdig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 18. mars 2009 20 miutter igjen til jeg får vite svaret....... :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 18. mars 2009 Jaaaaa jeg besto!!! Og jeg fikk til og med ikke så dårlig karakter! Fikk en D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 18. mars 2009 #119 Del Skrevet 18. mars 2009 Jaaaaa jeg besto!!! Og jeg fikk til og med ikke så dårlig karakter! Fikk en D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 18. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå