Gå til innhold

Hverdagen er livet!


Helly

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ganske ny bruker på KG. Tenkte derfor jeg kunne blir kjent med noen nye ved å lage meg en dagbok.

Litt om meg selv:

Jente på 19 år, 20 i sommer.

Bor i Bergen, men er fra Telemark

Går første året på Sykepleie, og trives :)

Bor sammen med min kjære.

Vet ikke helt enda hva denne dagboken vil inneholde, men det kommer etterhvert.

Hadde vært koselig om noen ville komme og hilse på! :vinke:

Idag har forresten meg og samboeren min ettårsdag sammen.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag stod jeg opp tidlig, og resultatet ble at jeg sovnet på sofen!! :veslejenta: Sov fra seks til ti på kvelden, og er ikke noe særlig trøtt nå.. Så gikk jeg på nettet som jeg pleier og kikket på finn.no. Jeg pleier å se på bilder av puddelvalper! En vakker dag kommer jeg nemmelig til å få min egen liten toy-puddel :) Gleder meg!

Meg og lillevoff skal selvsagt gå mange turer sammen, og hvis Mr. B går med på å skaffe hund nå vil jeg klart gå alle turene med den! :hund: Hehe.. iallefall noe jeg sier.. :biggrin: Men hvordan er det ikke da?

Moren til Mr. B er oppdretter, og en av hundene hennes skal ha valper nå de nærmeste dagene! Ikke rart jeg stresser med å få hund, når jeg vet vi kunne fått en om ca to mnd..

Bær over med meg, jeg kommer nok til å skravle litt om minivoff og lillevoff her selv om den ikke enda eksisterer. Drømmetanke :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har valpene kommet. Det ble to sorte gutter.. :) De er søte da, men ville selv hatt tispe. Så da er det vel egentlig bare bra det ikke ble det i denne omgang.. ;)

Nå sitter jeg og leser til eksamen, mens storpuddelen jeg passer prøver alt for å få oppmerkesomhet og kos. Nå la ho seg oppå skriveblokken min, så da tok jeg en aldri så liten pause.. tihi :briller:

Sånn ellers er husarbeid noe jeg ikke har gjort noe av idag. Mr B laget middag, og har gått tur med hunden. Jeg har nå iallefall tenkt til å sette på en maskin med klær da... :husarbeid:

I morgen ønsker jeg meg en :gave: for overstått eksamen, selv om jeg sikkert må ta den om igjen fordi den er så vanskelig... Får håpe det går greit da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg må bare skrive døds fort, føør jeg leser her. For det er vist døds populært å vær førstemann i en dagbok, og det har ikke jeg vært før...

FØRSTEMANN!!!!!!!!!!

:strix::bolledeig::strix::bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Sånn, no har jeg lest :fnise:

Velkommen til oss da :) Du må innom og hilse på oss, og på Idnar, Hexagon og Miss York. Veldig kjekke jenter. Både jeg, Idnar, og Miss er fra Bergen :) Hex er wannabee bergenser :ler:

Jeg og vil ha en lillevoff. Og det skal jaggu være en minivoff og, da jeg skal ha Chiuhahua. De er så deilige :sikle: Hehe

Men siden de er så dyre, så må jeg spare først :jepp:

Hva har du hatt eksamen i no da? Bra du vil bli sykepleier, er en god jobb det. Jeg jobber selv i hjemmesykepleien, så vet de har en tøff jobb. Kansje jeg og vil bli det etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig du titter innom TittTitt.. :) Skal sjekke ut de andre også.. ;) Er jo wannabe jeg og hvis en skal kalle det for det. Bor her nå, men er egentlig fra østlandet.

En liten voff skal være liten og ja! Enig der! Traff en liten chihahua på butikken en gang, den var så søt! :fnise:

Jeg skal ha sykdomslære eksamen i morgen, så nå svirrer det mange sykdommer rundt i hodet mitt!! Hehe.. Ganske lei nå igrunn.

Koselig at noen leser dagboken da! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og godter meg med sur supermix... :nigo:

Også ha jeg funnet ut at vi glemte å handle dopapir i går.. så nå er det bare en rull igjen!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

ååååh oh jeg som er så snopesyk!!

Er kjipt når du går tom for dorull. Bra dere har en igjen da, da kan dere handle imorgen. Jeg gikk tom en søndag for ikke så lenge siden. Helt tomt. Ikke engang serviett. Og det var søndag, og jeg var bakk, så kunne ikke kjøpe på bensinstasjon heller. Jeg måtte bruke bommul :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Kjipt.. Husker jeg har brukt kluter noen ganger før jeg flyttet for meg selv. Men er ikke noe gøy å ikke ha papir i huset! haha.. Får huske på å kjøpe nye ruller i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg satt på oppvaskmaskinen for ikke så lenge siden. Ti minutter etter (eller noe) skrudde sambo den av! :hoho: Han sa den var helt stille så han trodde den var ferdig!! Snakk om å tro det går fort å vaske klær!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi... Nå er det dobbelt så mange som har sett på bloggen min som tidligere idag! :biggrin:

Nå er det snart unge mødre og greier. Er vel et av de få programma jeg ser på. Når man først begynner så er det litt spennende :) Dessuten er det noen kjente eller kjente av kjente med og.. ;)

Sånn ellers ser jeg på Greys anatomy, Private Practice(!), Miami Ink (ikke så ofte lenger). Og jeg har alltid før være veldig fan av Extreme makeover home edition, men nå syns jeg det er "altfor amerikansk"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, får vel lure meg til å lage en stor en igjen da?? :)

Nå sitter jeg og spiser coco pops. Skal dra på skolen om 20 minutter fordi jeg har eksamen. Eksamen er ikke før klokka ni, men vil være tidlig ute.. :) Får ønske meg lykke til da, for jeg har ikke noen god følelse om denne eksamen her... :(

Så da er det spising og ut i det kalde været og ta buss..

Snakkes :jepp:

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Ka var det eksamen i? Medikamentregning? :klø: Vet at andre nettop har hatt den som eksamen no.. Håper det gikk bra da:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første dagen min på lenge hvor jeg faktisk har FRI istedenfor lesedag... DEILIG :)

I morgen får meg og Mr. B besøk av to venninner av han, så da må vi rydde og gjøre det litt fint her idag. For i morgen er det skole igjen, og da gidder jeg ikke rydde når jeg kommer hjem..

Nå er det nesten helg :) Gleder meg til i morgen kveld, da er det skikkelig slappe av på gang... :sove:

Nå trur jeg vi må ut å handle en tur, har ikke noe å lage middag av her i "huset". :handle: Noen forslag til middag? Og ikke spaghetti... Det har vi hatt så ofte i det siste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...