Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #21 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet ihvertfall at på rimi, der har de sånn der billig kjøtt greie. Svinebiff ol. Koster 19/20 for en sånn, er en stk kjøtt i en sånn pakke, de er grååådig god. Uten fett og bein. Kan kjøpe noe sånn kjøtt, også borte der de har sånn der grønnsaker, der har de sånn salatposer, mini gullerøtter og sånt. Der skal de ha en pose med fløtegratinerte poteter. Den er jææævla god, og er med hvitløk. Hiv en sånn i ildfastform, med noe grønnsaker oppå, og inn i ovene, og steik det kjøtte du velger. NAM! Det skal jeg lage imorgen når jeg har besøk i heimen, er kjempe godt. N elsket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 26. februar 2009 Mitt innlegg nr 100!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 26. februar 2009 Tusen takk for tipset titt Det hørs kjempegodt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #24 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ja, og drit fort gjort. Det skal bare være i ovnen i 15-20 min. Pluss det er snadder godt, og ikke noe dyrt heller. Jeg skal også lage maisstuing til det imorgen Edit: GRATTIS MED INNLEGG 100!!! Endret 26. februar 2009 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå gleder jeg meg til middag, og å lage noe nytt!! Så kan jeg kanskje imponere Mr B med ny oppskrift og greier...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #26 Del Skrevet 26. februar 2009 Har du sånn blender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nei, har ikke blender.. Var i byen og kikka etter det forrige uke, men fant bare en LITEN og dyr en.. Ønsker meg en som passer inn med det andre jeg har på kjøkkenet. Dvs i stål og sort.. Endret 26. februar 2009 av Helly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #28 Del Skrevet 26. februar 2009 Æsj. Har du ingenting som kan røre og mose? For da skulle du ha imponert med maisstuing til middagen igår. Jeg lagde det til N på sånn 2,4 års dag og valentines dag. Biff, fløtegratinerte poteter og maisstuing. Og han eeeelsker det, og ble skikkelig imponert. Da bare tar du en mais boks, eller to. Kommer an å på hvor mye du vil ha. For oss var det nok med en sånn liten "stor". Sånn firstprice kjøpte jeg. Så freser du det litt med smør, og heller på ca 2 dl fløte. Så bare lar du det koke. Så krydrer du med alt, pepper og litt muskatt. Muskatt er snadder i stuinger Men må ikke ha for mye, bare litt. Også hev jeg det da over i soothie maskinen min, mikset det til "grøt", også opp igjen i pannen for å varme den litt. Fyyy faen så godt det var. Men var litt rart også. Men var sinnsykt godt. Overraskende godt. Du kan jo prøve å lage det. Vis du har en håndmikser, eller en moser eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 26. februar 2009 har en stavmikser her et sted iallefall... Får nesten lage en handleliste til butikken idag da.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #30 Del Skrevet 26. februar 2009 Ooh, ja den funker sikekrt Da mååå du prøve å lage det imorgen, det er suuuper godt til stekt kjøtt. Og var veldig godt sammen med sånn der fløtegratinerte poteter. Jeg og gleder meg som en unge til middagen imorgen. Tipper vennene mine blir overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 26. februar 2009 Da er Helly igang med Nå har jeg ryddet ut boss fra badet, og tatt med meg det av søppel jeg fant på veien. Så har jeg ryddet bort klesstativet og lagt på plass klærne.. Da var det bare MASSE igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #32 Del Skrevet 26. februar 2009 Det går fort unna når du har på høy musikk Jeg har allerede tatt kjøkkenet, vasket alle benker og tatt inni oppvaskemaskinen, eg har støvsuget stuen og gangen grunidig. Satt på kokevask, hengt det opp, satt på klær som er snart ferdig, det hiver jeg i tørketrommel Pleier så og si aldri bruke den. Så har jeg ryddet masse, og kastet masse. Det jeg har igjen no er å vaske badet og gulvene. Ikke såå mye egentlig. Går fort! Vi er flinke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei huff.. Vettu hva, jeg er litt verpesjuk jeg.. Går på Cerazette, og har mistet mensen pga det.. Derfor tar jeg av og til graviditetstester for å være sikker på jeg ikke er gravid. "Problemet" er bare at jeg tror jeg hadde blitt glad om testen plutselig en dag var positiv!! Skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå er det skikkelig HELG!!! :hoppe: Igår hadde meg og Mr. B besøk av to venninner av han. Kjempekoselig! Vi laget taco og koste oss masse. På slutten av kvelden så vi på high school musical 3 Artig film, mye forskjellig musikk på den i forhold til de andre.. I dag skal jeg prøve å rydde bort noen klær, også skal meg og Mr. B kjøre bort noe boss. Etter det skal vi kose oss og spise ute Ønsker alle en GOD HELG!!! Forresten er jeg blitt flink i medikamentregning nå.. Tok en test igår og bestod.. 100% riktig vil det si. Hehe. bare sånn øvningstest.. Men gøy å klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 1. mars 2009 Denne helgen har vært skikkelig koselig Fått gjort mye, vært sosial med venner, hatt besøk og så er leiligheten ryddig og ren. Deilig. Nå passer meg og Mr. B på en liten hund. Vi hadde en kongepuddel her en uke nå, men så måtte vi heller passe på en annen. Så nå har vi en liten dvergpuddel på besøk. Det er skikkelig kos. Ho ligger bare på sofaen og snorker og koser seg :rødme: Imorgen er det skole, men denne gangen er jeg ikke så skeptisk til en ny ukestart. Syns det er litt spennede og gøy med medikamentregning. Iallefall når jeg får det til! Så i morgen hiver jeg meg på bussen, tar med meg en bok og en penn og regner matte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 3. mars 2009 Aww...... Nå ligger mini voff og snorker på fanget mitt!!!! :rødme: Så nydelig! Skikkelig kose hund dette her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikveld sitter jeg i leiligheten helt aleine. Mr. B har dratt på linke-party så da er jeg aleine hjemme helt til i morgen kveld! Merkelig egentlig hvor stille det plutselig blir. Glad jeg iallefall har den lill hunden på besøk da. Er veldig koselig og få kos og høre på den lille som snorker! Tnåh... Ho er bare helt skjønn.. I kveld skal jeg kose meg med frukt og dipp, og se på noen gode programmer på tv.. (hvis jeg finner noen). Jeg skal iallefall se Ghost Wisperer siden episoden igår var en sånn der "to be continued......." Skikkelig irriterende! Arg. Nå skal jeg kutte opp noe frukt, og kose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 5. mars 2009 #38 Del Skrevet 5. mars 2009 Slenger meg på som følger av dagboka di Helly! Burde gjort det for lengesiden, men har vært LITT dårlig med KG besøk på meg i det siste. Bruker blogspot for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 5. mars 2009 #39 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva er blogspot? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 5. mars 2009 Koselig du kommer innom da! Har skjønt du heller har vært på blogspot i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå