Gå til innhold

Erfaringer fra Høgskolen i Lillehammer?


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

En av mine beste venner går der(ikke psykologi da), men han sier det er en kjempefin skole iallefall. Lett å bli kjent med folk, flinke lærere og bra kantine ;)

Har vært på besøk og syntes skolen virket kjempekoselig, vurderer å ta et par fag der selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi gikk årstudium psykologi der, jeg gikk noe annet.

Pensum var på engelsk, om det har noe å si.

Koselig skole og passe stor by syns jeg, men nå er ikke jeg vant med noen storby heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk der for 3 år siden, og jeg savner stedet og atmosfæren fremdeles!!! =)=) Lilelhammer er en fantastisk studie by, spesielt om vinteren:)

HiL er også en kjempe fin skole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk der selv for et par år siden, men ikke psykologi da...

men kan anbefale HIL og lillehammer på det sterkeste.

skolen har mange flinke lærere og er en utrolig kul skole!!

og når man studerer så er jo studentlivet viktig... i lillehammer er det et "lite" miljø(iforhold til oslo), men sinnsykt bra!! man blir kjent med masse folk og det er mye tilbud for studentene...

er du glad i ski, så har du jo hafjell rett bortenfor!! afterskien er også ganske bra!:)

så spør du meg.... SØK på HIL!! :)

ps: jeg kjenner mange som har gått der oppe både årene før meg og etter, og alle er veldig fornøyde..uten unntak faktisk!!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Ser at dette er en litt gammel tråd, men i disse dager hvor man får tilbakemeldinger på hva man har kommet inn på så vil jeg slenge meg på å si at Høyskolen i Lillehammer er fantastisk bra! Jeg går der selv og stortrives. Byen er trygg og god og superbra å være student i! Anbefaller det på det varmeste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...