Gå til innhold

Betatt av kompisen til samboeren min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Møtte en kamerat av min samboer, og har skjønt nå noen dager seinere at jeg faktisk ble skikkelig betatt av han. Hvordan er det mulig? Trodde jeg hadde det bra med min samboer jeg! Vi var på kafé, og så kom noen av hans venner og tok en kaffe sammen med oss. Skikkelig koselig, og jeg har ikke tenkt noe konkret over han i det hele tatt. Men så har jeg hatt så lyst til å treffe de igjen etterpå, og nå har jeg vært inne på min samboers facebook og sett på profilen til denne kameraten sikkert 6-7 ganger etterpå. han var bare så utrolig snill og god, og gjorde et kjempeinntrykk på meg. Vi skal på samme fest neste helg, og jeg gleder meg helt sinnsykt og har kjøpt nytt antrekk og alt.

Er ikke dette et utrolig dårlig tegn? Eller er det normalt at sånt skjer selv om man har kjæreste, og så går det over igjen? Jeg har prøvd å kose meg med samboeren min i helga, men plutselig er det som om jeg ikke føler noe som helst. Jeg føler jeg ble skikkelig betatt av han kameraten, ved første blikk. Og det er i mot min vilje. Så jeg bør jo aldri treffe han igjen i så fall. huff, synes dette er en kjempekjip situasjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er kompisen til samboeren din!

Jeg tror ikke det er normalt å bli så betatt av kompisen til samboeren sin, og jeg tror du kanskje ikke er helt fornøyd i ditt forhold siden du får øynene opp for andre.

Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden og ikke alltid førsteinntrykk stemmer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er veldig vanlig,har skjedd med meg to ganger, begge gangene når jeg hadde det veldig bra med kjæresten min. Det gikk heldigvis over til at jeg greide å se dem som venner etter hvert, og det greier nok du også. Er ofte slik at noen nye og spennende, kjekke gutter kan virke veldig spennende og fristende.

husk det er lov å se på menyen så lenge du spiser hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt uvanlig å bli betatt av andre mens man er i et forhold.... Men at det er kompisen til samboeren din, og at dere kommer til å treffes med jevne mellomrom kompliserer jo det hele.

Hold litt avstand, forsøk å komme over det. Hvis du har det bra i forholdet ditt, og jobber med det, kommer det til å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt redd for at Tanita har rett, og at jeg kommer til å miste følelsene for min samboer og alt går til h....

Men får følge de 2 siste rådene her. Skal såklart bare overse dette, holde avstand og samtidig pleie forholdet til min samboer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du liker noen, synes de er flotte og kjempehyggelige ( blir betatt) og sjarmert så betyr det ikke at man trenger å gjøre en så stor deal ut av det.

Du bygger det opp med å gjøre det større en det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt redd for at Tanita har rett, og at jeg kommer til å miste følelsene for min samboer og alt går til h....

Men får følge de 2 siste rådene her. Skal såklart bare overse dette, holde avstand og samtidig pleie forholdet til min samboer! :)

God plan ;) Er ikke sikkert det er noe, er kanskje bare litt betatt nå i begynnelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du liker noen, synes de er flotte og kjempehyggelige ( blir betatt) og sjarmert så betyr det ikke at man trenger å gjøre en så stor deal ut av det.

Du bygger det opp med å gjøre det større en det er.

Jeg må bare fortelle en ting om meg selv, og det er at jeg blir så utrolig sjelden forelska. Kan telle på en hånd gutter jeg har vært betatt av opp igjennom. Og i tillegg har det alltid tatt så lang tid for meg før jeg kunne bli betatt av noen, måtte møte de mange ganger og bli kjent før det kom følelser osv. Så dette er så veldig nytt for meg, det som skremmer meg litt :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du istedenfor å dra på den festen i helga burde sitte hjemme å faktisk finne ut av følelsene dine og forholdet ditt til samboeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du istedenfor å dra på den festen i helga burde sitte hjemme å faktisk finne ut av følelsene dine og forholdet ditt til samboeren?

Jeg har jo aldri tvilt på følelsene før. Det var noe som kom som lyn fra klar himmel sist helg. Jeg har tenkt tanken på om jeg burde droppe festen, men har litt lyst til å dra fordi jeg tenker at jeg kommer til å se at det ikke var noe og så kan ting gå tilbake til det normale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aldri tvilt på følelsene før. Det var noe som kom som lyn fra klar himmel sist helg. Jeg har tenkt tanken på om jeg burde droppe festen, men har litt lyst til å dra fordi jeg tenker at jeg kommer til å se at det ikke var noe og så kan ting gå tilbake til det normale...

Jeg tenker litt på respekten ovenfor samboeren din jeg da, at det å dra på fest med alkohol(?) der det er en fyr du veit du tiltrukket av er... Da ville jeg faktisk heller holdt meg langt unna. Har du viljestyrke utpå kvelden etter halvannen flaske vin til å ikke gjør noe du ikke burde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gleder seg jo noe så sinnsykt. Og det er jo for å drikke at man skal miste det siste man har igjen av samvittighet.

Alle mennesker må snart være enige om konsekvensene av drikking, - Ingen gjør handlinger de ellers ikke ville gjort om de ikke var fulle, - Mennesker gjør kun de handlinger de egentlig innerst inne ville gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å oppleve dette flere ganger i livet..også når du er godt gift,..alle opplever det..hva du gjør med det er hva som utgjør forskjellen.

Dette er ikke noe magisk den rette som har dalt ned fra en sky..det er helt naturlig..og det vil også skje igjen.

Er ikke alle som forelsker seg ofte..gjør ikke det selv..og da er det så lett å legge mye mye mer betydning i det..men det er akkurat det samme som skjer for alle.

Noen oftere enn andre.

I fra at du ble betatt..forsatte du å bygge dette opp i sinnet ditt..og da gjør du det mye større enn det faktisk er..så begynner du etterhvert å spinne litt dagdrømmer og fantasier og kjenner på hvor fint det føles..og så spinner det videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du burde ligge med ham, men skal du tørre det burde du drikke først.

Fordelen er at du for du greie på om det var han du var hypp på eller om det bare var et hint til samboeren din om at han må skjerpe seg litt mer og vise litt mer at han er betatt av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært i samme situasjon.. Eller, er der vel enda..

Fyren var en kompis i klassen til samboeren min... Vi hadde vært sammen i ett år da.. Det nærmet seg russetiden og siden eg var ganske så avholds på den tiden og de sa ja takk til å ha en jente med i bilen som kunne være sjåfør så var eg stortsett med de.. Ble gode venner med de alle sammen.. Så forstod eg ene gangen vi hadde vannkrig at eg var ganske betatt av han.. Etter russetiden var over fortsatt vi å være med han av og til.. og han lot det komme frem en gang på en fest at han likte meg veldig godt... og var skikkelig betatt av meg.. Så sjarmerte han meg gang på gang med ting han sa og gjorde.. og den dag i dag har meg og han kontakt av og til selv om samboeren min og han ikke snakker sammen lengre.. kameraten har fremdeles lyst på meg og er fremdeles betatt av meg.. Vi har desverre klint og kyssa noen ganger på fylla for noen år siden.. Noe samboeren aldri fikk vite.. Men utover det har eg aldri villet gå lengre.. selv om eg vet at kameraten ikke hadde tvilt på det om han hadde fått lov..

Så mitt tips til deg er rett og slett at du ikkje skal gjøre noe som du kan komme til å angre på.. Det kommer ingenting godt utav det.. hvis du har det godt i lag med samboeren din.. så lar du det bli med det.. men selvfølgelig.. må jo kle deg pent på festen slik at han får sett hva han går glipp av:p vet av erfaring at dersom det er noe som får liv i samboeren min så er det når omtrent alle gutta i vennegjengen lurer på hvorfor meg og han egentlig er sammen når de mener at eg ville hatt det bedre sammen med de... Selv om eg virkelig ikke er så pen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man kan bli betatt og kanskje tenke litt ekstra på en person som har gjort et sterkt inntrykk på en, men det høres ut som om du har tatt det litt lenger? At man blir betatt av noen trenger heller ikke å bety at man har det dårlig sammen med kjæresten. Så lenge du ikke gjør noe mer ut av det, så har det vel fint lite å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville dratt på festen jeg. Om du holder deg unna vil du jo aldri finne ut av hva dette er og selvom det virker som alle her er enige om at det er en forbigående greie synes jeg du skal dra og se om du føler det samme når du møter ham gang #2. Kanskje du vil finne ut at han er en idiot når du blir bedre kjent med ham? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset er grønnest på den siden du vanner det.

Gå på festen men styr deg selv. Du vil bli betatt av mange karer i løpet av livet, du vil vel ikke bytte mann hver gang?

Klart typen kan bli kjedelig når det dukker opp en spennende mann, men hallo..

Spice up det du har da kvinnfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, snakk om å dømme meg nord og ned. Jeg ville aldri gjort noe sånt! Samboeren min betyr alt for meg, og jeg har store planer om å fortsette dette forholdet. Dessuten ville denne kompisen ALDRI gjort noe sånt mot min samboer. Han er alt for real til det, og sikkert ikke interessert i meg heller :)

Jeg fatter ikke hvorfor jeg føler som jeg gjør. Det har aldri skjedd meg før :/ Men jeg får bare jobbe meg igjennom det. Sykt at følelser kan være så ute av kontroll... Nå har jeg bare truffet denne gutten én gang, så dersom jeg treffer han flere ganger kan det jo være at det går over. Håper da virkelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...