Gå til innhold

Plingos treningsdagbok


Store My

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Rakk du det?

Svømte 600meter i dag også. Og så fikk jeg vite at jeg hadde svømt 300meter mer enn jeg trodde, må ha regna feil en eller annen gang, så jeg endte opp med 10 900 meter.

Nei, gjorde dessverre ikke det, ble dårlig midt i innspurten. Så nå heier jeg på deg når det gjelder turen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, gjorde dessverre ikke det, ble dårlig midt i innspurten. Så nå heier jeg på deg når det gjelder turen. ;)

Jee! du får følge spent med. haha. tror ikke akkurat jeg vinner turen, da.. men jeg vant over meg selv, og klarte å svømme 10 000 meter. det er bra nok for meg.

Det er et bra mål du har satt deg :Nikke:

Så flink du er som står på :hug:

takk. det ble dårlig med å nå målet mitt denne uken da (hvis jeg ikke på magisk vis gjør det på lørdag). var helt kaputt i dag. hadde tenkt å gå tur rundt et nydelig vann i stedet for å svømme, for å gjøre noe liksom.. men det var helt og totalt stopp. eneste jeg klarte var å ligge på sofaen og gråte. men jeg tar det igjen siden. og siden jeg er så lite motivert til trening for tida er jeg egentlig fornøyd med at jeg i alle fall kommer meg av gårde én gang i uka. jeg har trua på at det tar seg opp igjen siden. det viktigste er tross alt at jeg ikke gir helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

svømte 600 meter i dag. er litt stolt av det, for jeg hadde absolutt null motivasjon. ellers i uka har jeg gått hjem fra skolen to ganger (1t 15min). Ble svett begge gangen. og i går gikk jeg tur med ei venninne og hunden. har vært flink til å røre meg hver dag denne uka (untatt mandag, men da også gikk jeg tur, selv om den var verdens korteste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke vært særlig flink denne uka. Gikk tur med venninner på onsdag, torsdag og lørdag. Men ikke veldig langt, og ikke særlig fort. Svømte 600 meter i dag. Gikk hjem fra mamma og pappa. Hey.. jeg har jo vært litt flink denne uka likevel. :tommelopp:

I tillegg gikk jeg til byen på mandag. Selv om det ikke er noe langt, gidder jeg aldri å gå når jeg er alene. Pleier alltid å ta buss. Men på mandag gikk jeg.

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som du har vært riktig så flink jeg! :hoppe: Deilig å gå tur nå som været endelig har blitt litt bedre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...