Gå til innhold

Plingos treningsdagbok


Store My

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å trene igjen etter flere år uten treningslyst.

Akkurat nå driver jeg med et prosjekt: svømme 10 000 meter før 31.mars.

Tidligere har jeg unnagjort to økter:

#1 Mål: 500m Svømt: 500m

#2 Mål: 525m Svømt: 800m

i dag gjennomførte jeg økt tre:

#3 Mål 550m Svømt: 600m

Tilsammen 1900m

Gjennstående 8100m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Lykke til med treninga, du er jo godt i gang allerede ser det ut som! :heiajente: Har du meldt deg på den svømmekonkurransen jeg ikke husker navnet på i farta? Eller, for å si det på en annen måte som kanskje er lettere for deg å svare på, har du meldt deg på en konkurranse? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Den svømmekonkurransen var jeg med på for noen år siden :)

Kom faktisk videre fra vår kommune, men ja, ikke i landet. Synes godt de kunne delt ut litt flere reiser :P

Men så flink du er til å svømme :) Synes det er kjempedeilig! Stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så det er flere som driver og svømmer til Sardinia ja? Jeg stemmer og for flere reiser. Kjedelig og svømme og svømme og aldri komme noe sted! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, svømmer til Sardinia, jeg.. Vet ikke om jeg kommer til å rekke det, men det er skikkelig bra motivasjon synes jeg. Tror ikke jeg kommer til å vinne, men bare VIL klare 10 000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Lykke til med treninga, du er jo godt i gang allerede ser det ut som! :heiajente: Har du meldt deg på den svømmekonkurransen jeg ikke husker navnet på i farta? Eller, for å si det på en annen måte som kanskje er lettere for deg å svare på, har du meldt deg på en konkurranse? :fnise:

ja, det har jeg vet du.. fin motivator det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med treningsdagok :duskedame:

Flink du er til å svømme :tommelsmil:

Takk. :) Skal egentlig på pilates i morgen, men har ikke lyst. Har heller lyst til å svømme. Men har ikke så veldig lyst til å dra alene.

:rope: Halloooo? Vil noen bli med?

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de fått svømmebasseng hos SiT nå?

Flink du er med svømminga,forresten! :fisk:

Nei, men man kan svømme på pirbadet gjennom NTNUi for 400 eller noe i året (i tilegg til NTNUis kontigent). De har leid pirbadet tre kvelder i uka.

Men jeg svømmer ikke der, jeg svømmer på Husebybadet på Saupstad. Er MYE billigere, og jeg slipper å svømme "midt på natta".

Takk, forresten! :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg, det nærmer seg :)

Ja. har trua på at jeg får det til. og da kan jeg lage en nytt mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier litt her jeg :) Siden jeg allikevel er på vei til 10.000m selv! :)

så hyggelig. vi får heie på hverandre. tviler på at jeg vinner noe uansett, jeg bare VIL komme meg til 10.000. Og kan vi lage nytt mål sammen etterpå, kanskje ;) Eller hver vårt. Men vi kan hjelpe hverandre.

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du plingo.. Du svømmer ikke via Sit gjør du det? Ser de har sånn svømmegruppe, men jeg svømmer jo bare for gøy og har null konkurranseinnstinkt.. Føler på meg at de som er i svømmegruppa er de som var proff før.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du plingo.. Du svømmer ikke via Sit gjør du det? Ser de har sånn svømmegruppe, men jeg svømmer jo bare for gøy og har null konkurranseinnstinkt.. Føler på meg at de som er i svømmegruppa er de som var proff før.. :P

jeg gjorde det før, men nå svømmer jeg på husebybadet fordi sit har bare treningstid så sent på kvelden.

de har tre baner for folk som svømmer bare for å svømme. og den nærmest vinduet er for de som svømmer saktest. og så går det fortere og fortere. og de tre-fire borteste banene er for folk som svømmer langt og etter program. så du kan godt svømme gjennom sit uten å ha konkurranseinnstinkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...