Gå til innhold

Plingos treningsdagbok


Store My

Anbefalte innlegg

så hyggelig. vi får heie på hverandre. tviler på at jeg vinner noe uansett, jeg bare VIL komme meg til 10.000. Og kan vi lage nytt mål sammen etterpå, kanskje ;) Eller hver vårt. Men vi kan hjelpe hverandre.

Det kan vi jo ;) Er godt på vei til 10.000 da! :) Har bare igjen ca 5000! Føler meg flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vi jo ;) Er godt på vei til 10.000 da! :) Har bare igjen ca 5000! Føler meg flink :)

Hehe. Ja, jeg leste litt i dagboka di, men jeg fikk prestasjonsangst og tuslet stille ut igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du hadde nok ikke fått det om du hadde sett meg svømme :fnise: Jeg har en tendens til å ta endel pauser, også svømmer jeg kjempe-sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du hadde nok ikke fått det om du hadde sett meg svømme :fnise: Jeg har en tendens til å ta endel pauser, også svømmer jeg kjempe-sakte!

Jeg svømmer bare 20-25 minutter foreløpig. men skal bli mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres lenge ut med 25 minutter svømming jeg! :fnise:

Men du trener jo mer enn 25 minutter hver gang du trener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du trener jo mer enn 25 minutter hver gang du trener..

Ja, men svømming! :dåne: Jeg orker knapt å svømme i et par minutter jeg.. Men så får jeg panikk når jeg er på dypet også da... :sjenert: Er ikke akkurat noen :fisk: for å si det sånn! :ler:

Du er jo snart halvveis jo! Kjempebra! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men svømming! :dåne: Jeg orker knapt å svømme i et par minutter jeg.. Men så får jeg panikk når jeg er på dypet også da... :sjenert: Er ikke akkurat noen :fisk: for å si det sånn! :ler:

Du er jo snart halvveis jo! Kjempebra! :klappe:

ja, det har du rett i. det la jeg ikke merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#8 Mål: 600m hemmelig mål da jeg oppdaga at jeg hadde dobbelt så lang tid som vanlig: 1200

Svømt: 1350m

Tilsammen: 5900m

Gjennstående: 4100m

Dager igjen: 27

------------------

Var på trimsvømming i dag. svømte fram og tilbake i min egen verden. koselig. helt til en bråkmaker begynte å svømme ved siden av meg. så ut som han svømte oppå vannet og prøvde å angripe det. han laga masse bølger og skvulpa vann inn i øynene mine. ødela litt av trivselen.. hehe. men han var det ikke for alltid, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du har vært! :hoppe:

takk :) var litt gele i beina etterpå, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Du er flink :)

takk. så hyggelig å høre.

(jeg tør fremdeles ikke gå inn i din treningsdagbok.. flinka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trimsvømming i dag. svømte fram og tilbake i min egen verden. koselig. helt til en bråkmaker begynte å svømme ved siden av meg. så ut som han svømte oppå vannet og prøvde å angripe det. han laga masse bølger og skvulpa vann inn i øynene mine. ødela litt av trivselen.. hehe. men han var det ikke for alltid, heldigvis.

:ler: Var en gang jeg fikk en ved siden av meg som brukte et sånt lite flytebrett foran seg, og for å få fremdrift plasket han villt med føttene, slik at det hørtes og så ut som om han hadde slengt på seg en påhengsmotor. Herlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

#9 Mål: 600m Uoffisielt mål: 800m

Svømt: 800m

Tilsammen: 6700m

Gjennstående: 3300m

Treninger igjen: 5-6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#9 Mål: 600m Uoffisielt mål: 1000m

Svømt: 1000m

Tilsammen: 7700m

Gjennstående: 2300m

Treninger igjen: 4-5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å rekke "fristen" din med god margin! :hoppe: Kjempebra! :jepp:

passer på å svømme litt ekstra hver gang nå, i tilfelle jeg blir syk eller noe.

jeg svømte som en racer i dag. 1000m på ca 30 minutter. nesten så jeg begynner å lure på om jeg telte feil. (gjorde ikke det da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...