Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelp, svake menneske... Har akkurat brukt 300kr på ebay på lys. Som jeg aldri har luktet på! Jaja. Blir spennende ;)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om det finnes yankee candle mygglys? Har kikket inne på yankeestore.no men kunne ikke finne noen der. Yankee candle-lysa lukter jo så godt og det hadde vært flott med mygglys som ikke lukter kunstig sitron :P

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er SÅ skuffet nå! Gikk til innkjøp av masse Yankee Candles når jeg nylig var i utlandet (hadde jo lest så mye bra om det her), og lysene lukter jo ingenting! Kan ikke skjønne hva som er galt?! Jeg har en veldig god luktesans, så den er ikke meg det er noe galt med. Har prøvd både sånne voks og lys, men nesten ingen lukt. Bare veldig, veldig svakt. Må si at Nille-lysene jeg har kjøpt hittil har luktet mer.. :S

Noen andre med lignende opplevelse?

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg er SÅ skuffet nå! Gikk til innkjøp av masse Yankee Candles når jeg nylig var i utlandet (hadde jo lest så mye bra om det her), og lysene lukter jo ingenting! Kan ikke skjønne hva som er galt?! Jeg har en veldig god luktesans, så den er ikke meg det er noe galt med. Har prøvd både sånne voks og lys, men nesten ingen lukt. Bare veldig, veldig svakt. Må si at Nille-lysene jeg har kjøpt hittil har luktet mer.. :S

Noen andre med lignende opplevelse?

Hvilke lys kjøpte du egentlig...? Finnes utrolig mange forskjellige dufter, kanskje noen av dem ikke er fullt så sterke?!

Her lukter i alle fall hele leiligheten min når jeg brenner et lys <3

Noen som har prøvd Mountain Lodge forresten?

Endret av Bond
Skrevet

Nå har det blitt billigere frakt fra yankeestore.no :bolledeig:

Skrevet (endret)

Hvilke lys kjøpte du egentlig...? Finnes utrolig mange forskjellige dufter, kanskje noen av dem ikke er fullt så sterke?!

Her lukter i alle fall hele leiligheten min når jeg brenner et lys <3

Noen som har prøvd Mountain Lodge forresten?

Jeg har prøvd disse voksene: Sparkling Lemon, Tutti Frutti, Sweet Strawberry, Fresh Peach + Mango Peach Salsa i stor krukke. Er veldig skuffet :( Noen som kan tipse om duftvoks som lukter noe ala frukt/bær/godteri?

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Har du prøvd Tropical Fruit? :)

Endret av Bond
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

har fruit sallad i skapet faktisk. får vente til en av de andre har brent bort (det tar jo eeeevigheter :P), og prøve den. håper den lukter bra, ellers blir jeg rett og slett forbanna. kjøpte sååå mange lys, og de lukter halvparten av de gode nille-lysene du får til en ti'er :(

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Har du prøvd Tropical Fruit? :)

nei det har jeg ikke. kan du garantere at den lukter mye? :P jeg har ikke særlig stor leilighet, så å kjenne lukten fra lyset burde jo egentlig ikke være så veldig vanskelig.

Endret av Bond
Skrevet

Så merkelig. Har prøvd flere av de du mener lukter lite, og her lukter det i hele leiligheten når jeg brenner for eksempel sweet strawberry.

Skrevet

Så merkelig. Har prøvd flere av de du mener lukter lite, og her lukter det i hele leiligheten når jeg brenner for eksempel sweet strawberry.

hmmm... så rart. blir nesten litt frustrert her jeg. lukter det mye altså? såpass at folk kommenterer det og sånn? for hverken jeg eller kjæresten min lukter noe særlig, med mindre vi står rett over lyset. og ingen som har vært på besøk har noen gang kommentert at det lukter godt. kan de ha vært gamle?

Skrevet (endret)

Kanskje det? Har aldri opplevd at noen lys fra yankee candle har luktet LITE, snarere tvert i mot.

Når mamma brenner et yankee candle lys så dufter det godt i hele huset, og det huset er ganske stort :)

Prøv å kjøpe et lys fra en annen butikk? De billigste, duftvoks og smeltelys, er jo ikke så dyre akkurat... perfekt til å prøve ut nye dufter med! Lykke til da!!! :)

Endret av nissejenta
Skrevet

Må ha vært noe rart med de lysene ja... De pleier jo å lukte masse! :)

Nå har jeg en ny favoritt, Welcome Christmas! :) Får sånn gode julestemning-grøsninger av å lukte på den! :nigo:

Skrevet

ja jeg får nesten prøve å bestille et annet sted. også jeg som kjøpte lys til 200 kroner :(

men kan de seriøst gå ut på dato?

Skrevet

ja jeg får nesten prøve å bestille et annet sted. også jeg som kjøpte lys til 200 kroner :(

men kan de seriøst gå ut på dato?

Jeg vet ikke, du... Det hørtes jo rart ut om de kan det, men hvis de er veldig gamle, og har blitt oppbevart på en måte som gjør at de har tørket ut på et vis? Det hørtes usannsynlig ut, gjør det ikke? Nei, jeg vet jammen ikke! :klø:

Dette svaret ble du klokere av tenker jeg... :sarkasme:

Skrevet (endret)

Hvor i utlandet kjøpte du de egentlig? Kan det ha vært noe kopi-tulle-greier? Vet jo at man får kjøpt kopi-parfymer og slikt enkelte steder... Bare en tanke som slo meg! :roll:

Fikk pakke med duftlys i dag, deriblant Sparkling Snow som jeg har hørt så mye bra om og den sto virkelig til forventningene! :rødme: Anbefales på det varmeste :jepp:

Endret av Bond
Skrevet

jeg kjøpte mine i sverige, i en butikk som het himla fint eller noe sånt. det var i hvert fall en interiørbutikk, og virket ikke som noe snuskete greier egentlig =/ synd dette her, jeg som hadde gleda meg. får holde meg til nille-lysene med vaniljelukt jeg da... :(

Skrevet

Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg også måtte ha. Fikk pakka i dag og jeg er VELDIG skuffa!

Det lukter jo ingenting :snurt: Kjøpte Ginger Citrus som nå har brent en times tid. Jeg sitter rett ved siden av til og med!

Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...