Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det noen som har prøvd å mikse duftvoksene? :) Har lyst til å prøve det, men vet ikke helt hvilke so passer til å mikse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i utlandet kjøpte du de egentlig? Kan det ha vært noe kopi-tulle-greier? Vet jo at man får kjøpt kopi-parfymer og slikt enkelte steder... Bare en tanke som slo meg! :roll:

Fikk pakke med duftlys i dag, deriblant Sparkling Snow som jeg har hørt så mye bra om og den sto virkelig til forventningene! :rødme: Anbefales på det varmeste :jepp:

:danser: Jeg bestillte Sparkeling snow og en haug med andre juledufter i dag.....og nå GLEDER jeg meg til å prøve :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Jeg bestillte Sparkeling snow og en haug med andre juledufter i dag.....og nå GLEDER jeg meg til å prøve :hoppe:

Heldiggris :D Neste gang jeg skal bestille blir det årets duftende julegaver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Det var dyrt på den Yankeestore.no! Jeg pleier å betale $7.99 for de medium krukkene på butikker som Marshalls, TJ Maxx o.l

Patchouli er favoritten nå om dagen, etterlevning fra Halloween-feiringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hender at jeg deler voksen i to, men kan jo dele den i så mange biter du vil! :fnise: Spørs jo hvor sterk duft du ønsker å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen lys nå og er storfornøyd! :) Kjøpte Holiday Home Sweet Home Medium krukke og samboer kommer hjem nesten hver kveld og lurer på om jeg har bakt ;)

Så til spørsmålet mitt.. disse duftvoksene. Hvordan gjør jeg med dem? Kjente jeg på måte ikkje kjente til disse... har kjøpt noen av dem og da, men har ingen peiling på hvordan de skal brukes, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen lys nå og er storfornøyd! :) Kjøpte Holiday Home Sweet Home Medium krukke og samboer kommer hjem nesten hver kveld og lurer på om jeg har bakt ;)

Så til spørsmålet mitt.. disse duftvoksene. Hvordan gjør jeg med dem? Kjente jeg på måte ikkje kjente til disse... har kjøpt noen av dem og da, men har ingen peiling på hvordan de skal brukes, hehe.

Ahhh, holiday home sweet home er herlig! Har tilogmed fått foreldrene mine hekta på akkurat den duften. Da det var farsdag i fjor var jeg kjempeblakk, og pappa sa at han kunne jo få en boks med sånne telys som lukta så godt, for han visste jeg hadde mange av de. :fnise: Og her snakker vi om en mann på 60.

Ang. duftvoksen så bryter du en bit av voksen og har den i en såkalt "aromalampe". Sånn som denne. Du legger voksen i skålen, og varmer den opp med et vanlig telys. Men bruk små biter i gangen, for om du varmer opp den samme voksen flere ganger, forsvinner lukten til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne fra kitchn som jeg brenner duftvoks i. Funker kjempebra og er i tillegg stilig. :)

Min favorittduft for tiden er Autumn Fruit (eller hva den heter, den er lilla). Har masse juletarts på lager da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brenner denne nå i førjulstiden! Utrolig koselig med lys som brenner når det er så kaldt ute, og den lukter jo heeelt nydelig! :) Men når julaften kommer, da må jeg selvfølgelig brenne ! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke julaften uten Christmas Eve ;) Har brent den på julaften i mange år nå, og den er like obligatorisk som juleribba :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sitter her å lurer på om jeg skal bestille noen :) Har hatt lyst på lenge men har liksom aldri kommet så langt til at jeg har bestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driver og brenner Strawberry Buttercream her for tida.. Lukter som skikkelig godis :fnise: (fin substitutt når man har sukkerslutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av denne tråden har jeg også kjøpt yankee candles...

Prøvd French Vanilla, Clean Cotton og Drift Away hittil, og de lukter deilig alle sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noen igår, jeg.. :sjenert:

Det ble ett par duftvokser; canary island banana, cherry blossom, beach walk, clean cotton og early sunrise. Jada. Må skal hjemmet lukte herlig (håper jeg). Og så ble det en clean cotton car jar :) Gleder meg til de kommer i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...