Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Hvor var dette? Har tenkt meg til Sverige snart :lur:

På Norby senteret. Nå du kommer inn kjellerinngangen har du en barnebutikk på ene siden(bare for å si hvilken inngang det er) da går du opp den lille trappa og da kommer du til butikken på venstre side av REA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Norby senteret. Nå du kommer inn kjellerinngangen har du en barnebutikk på ene siden(bare for å si hvilken inngang det er) da går du opp den lille trappa og da kommer du til butikken på venstre side av REA

oii, da må jeg sende med bestemor en handleliste neste gang hun skal på harrytur ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd alle jeg kjøpte for litt siden, og det virker som om jeg er den eneste som ikke synes Fluffy Towels var noe å skrive hjem om. :sjenert: Men Drift Away er helt nyyydelig og herved min (foreløpige) favoritt. Lurer på om jeg skal investere i en stor krukke som kan stå på badet. :jepp: (Hvor store er de største krukkene egentlig? I cm?)

Her står størreslen på alle krukkene og forsåvidt alt det andre de har også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om man kan få tak i yankee candles i Gjøvikområdet? Helst duftvoksen. Eller i nærheten av Volda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Jeg lurte på no, jeg knuste min aromalampe da jeg støvsugde for noen dager siden, kan jeg bruke en sånn keramikkrukke istedet? Dere vet en av de med stearinlys under, men istedetfor glassplate på toppen så er det en keramikkrukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Jeg lurte på no, jeg knuste min aromalampe da jeg støvsugde for noen dager siden, kan jeg bruke en sånn keramikkrukke istedet? Dere vet en av de med stearinlys under, men istedetfor glassplate på toppen så er det en keramikkrukke.

Jeg bruker sånn med stort hell,men brekker duftvoksen i 2 for det er ikke plass til hele oppi "skåla" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg bruker sånn med stort hell,men brekker duftvoksen i 2 for det er ikke plass til hele oppi "skåla" :jepp:

Kjempefint! Da gidder jeg ikke stresse med å kjøpe en ny med glassplate, da bruker jeg heller de pengene på mere duftvoks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Kjempefint! Da gidder jeg ikke stresse med å kjøpe en ny med glassplate, da bruker jeg heller de pengene på mere duftvoks :fnise:

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen erfaringer med å handle på yankeestore.no?

Hadde tenkt å handle meg en del lys derfra når lønna kommer:) Ser ut som de har bra med utvalg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt rundt forbi tidligere, men etter at yankeestore fikk større utvalg har jeg bare handlet der!

Servicen er i alle fall upåklagelig!!! De har til og med tatt inn duftlys jeg har foreslått! :jepp:

Stort sett fått pakka ett par dager etter at jeg har bestilt! En gang fikk jeg den dagen etter... ja, alt i alt veldig fornøyd! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet på juleduftene nå :D Brekker voksplatene i biter, for da varer en plate så mye lengre :) Er det noen som har luktet på årets nye juledufter? Og er det noen som vet om noen ebay-selgere som har nye dufter? Jeg pleier å handle hos Yankeecandlescent2u (kjøpte ca 15 forskjellige juledufter for ikke så lenge siden), men de har bare gamle dufter på voksplatene.

Har kjøpt White christmas, og den var i alle fall veldig god! Fikk akutt julestemning :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar:) Da skal jeg ta sjansen på å bestille derfra!

Er det sånn at det er 49,- i frakt uansett hvor mye man handler der? Lønner seg å kjøpe mye i gangen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt masse duftvoks, og er klar for høsten! Har kjøpt de tidligere, og syns egentlig de varer lenge og vel jeg.

Har bestilt:

- Fluffy Towels

- Cinnamon Stick

- White Christmas

- Sandalwood Vanilla

- Early Sunrise

- Natures Paintbrush

Jeg har tidligere likt Clean Cotton godt, jeg er generelt mest fan av "rene" dufter. Sandalwood og Home Sweet Holiday Home som jeg bestilte for en stund siden syns jeg ble litt vel sterke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Brente nettopp litt egyptian cotton, jammen er det fart i de voksene! Ti minutter så var hele leiligheten godluktende og jeg kunne blåse ut stearinlyset :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...