Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Creamy caramel var første forsøk ut og den likte jeg IKKE! Lukta jo bare krydder og lite karamell av den :kvalm:

Hihi, likte den jeg :jepp:

Men akkurat nå er Beach escape favoritten! Savner sommeren... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker pine tree duften! og apple and cinnamon, det minner jeg som om julen og lukter frisk juletre :jepp:

Vi har plastikk juletre om julen, høres kanskje utrivelig ut men det er det ikke, og da må vi jo ta inn litt juletre duft slik at det hverfall lukter litt gran i stua, ååå det er sååå koselig :sjenert: elsker julen :nissegutt:

Skrevet

Jeg har ikke orket å lese igjennom hele tråden... :sjenert: Men er det noen som vet hvos disse selges i Oslo? Jeg liker ikke duftlys noe særlig, og er ihvertfall kresen på lukter, så tenkte kanskej det var bedre å få kjent lukter før jeg kjøpte. Må si jeg blir litt fristet av denne tråden. :)

Skrevet

Nå har jeg prøvd alle jeg kjøpte for litt siden, og det virker som om jeg er den eneste som ikke synes Fluffy Towels var noe å skrive hjem om. :sjenert: Men Drift Away er helt nyyydelig og herved min (foreløpige) favoritt. Lurer på om jeg skal investere i en stor krukke som kan stå på badet. :jepp: (Hvor store er de største krukkene egentlig? I cm?)

Skrevet (endret)

Hihi, likte den jeg :jepp: Men akkurat nå er Beach escape favoritten! Savner sommeren... ;)

Dagen etter at jeg hadde brukt den lurte ei vennine på hvorfor det stinka karri i hele leiligheten :fnise:

Edit :Creamy caramel stinka karri altså,ikke beach escape :gjeiper:

Endret av Iza'bella
Skrevet

Likte beach walk veldig godt :hjerte: Clean cotton var not my cup of tea. Men syns fortsatt det lukter veldig lite jeg da :(

Skrevet

Jeg har ikke orket å lese igjennom hele tråden... :sjenert: Men er det noen som vet hvos disse selges i Oslo? Jeg liker ikke duftlys noe særlig, og er ihvertfall kresen på lukter, så tenkte kanskej det var bedre å få kjent lukter før jeg kjøpte. Må si jeg blir litt fristet av denne tråden. :)

Søk på yankee candle oslo på google så finner du sikkert en oversikt over butikker som selger dem i oslo :) Ellers så kan du kjøpe noen av duftvoksene som er ganske billige (21 per stk) og prøve forskjellige dufter :) Men sikkert lurt å prøvelukte i en butikk først hvis du aldri har luktet på de først :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg prøvd alle jeg kjøpte for litt siden, og det virker som om jeg er den eneste som ikke synes Fluffy Towels var noe å skrive hjem om. :sjenert: Men Drift Away er helt nyyydelig og herved min (foreløpige) favoritt. Lurer på om jeg skal investere i en stor krukke som kan stå på badet. :jepp: (Hvor store er de største krukkene egentlig? I cm?)

Veit ikke hvor store de er, men de varer i alle fall kjempelenge :D Hatt min beach escape i flere måneder nå og har brent den masse :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Å herlighet, nå har jeg fått meg en ny yankee candle favorittduft! Warm Spice - denne var helt nydelig. Krydret og varm akkurat som lovet, men kanskje enda litt søtere enn jeg hadde antatt. Antydning til karamell/vaniljeaktig. Denne kommer jeg nok til å kjøpe igjen, og kanskje gi bort noen til jul også. Deilig!

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet

Nå har jeg bestilt masse duftvoks for første gang. Fikk mammas gamle duftvoksholder. Gleder meg til å prøve!

Skrevet

Til alle yankee candle-fans: Fant denne konkurransen der man kan vinne sitt eget duftlys-sett! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Et annet tips til dere som bruker duftvoks: på Indiska selger de aromalamper (egentlig oljebrennere, men jeg har prøvd med voks og det funker kjempefint) til 40 kr. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Min nye favorittduft er herved "Orchard Pear",den var bare nydelig! Og i tillegg 25% rabbat på denne hos yankeestore denne mnd :jepp: *hamstre hamstre* :nigo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har en skuff full av duftvoks nå! :fnise: Hekta, jeg? :fnise:

Neste kjøp blir Christmas Memories]! Gleder meg! :rodmer:

Innlegget er ryddet for reklamelink

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
Skrevet

Var på svenske grensa og handla lys for 500kr jeg :romeo:

Skrevet

Jeg er sikker på de har noe i de lysene som stimulerer lykkehormonene i hjernen og som gjør at man blir hekta,akkurat som sjokolade :fnise:

Skrevet

Jeg er sikker på de har noe i de lysene som stimulerer lykkehormonene i hjernen og som gjør at man blir hekta,akkurat som sjokolade :fnise:

Kanel-lyset gjør meg ihvertfall kjempe trøtt :fnise:

Skrevet (endret)

Det skulle jammen ikke forundre meg! Føler meg nesten rusa når jeg brenner sandalwood vanilla :fnise:

Endret av Kosemose
Skrevet

Var på svenske grensa og handla lys for 500kr jeg :romeo:

Hvor var dette? Har tenkt meg til Sverige snart :lur:

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...