Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du sendt mail og forklart saken? Kan jo ikke regne med at folk skal betale SÅ mye i frakt, uansett om du burde reagert tidligere. Det er null problem for selger å overføre penger tilbake. Synes det er forkastelig at h*n ikke sa ifra med en gang h*n mottok betalingen din. Sleipt.

Men altså.. "betalte 396 kr for lysene og 467 kr for shipping." Mener du da at lysene kostet 396, og MED frakt ble det 467? Eller 396 PLUSS 467 i frakt? Altså 863 til sammen?

JA.863 KR TILSAMMEN.

HAR SENDT MAIL TIL HAN ,MEN IKKE FÅTT SVAR.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motherføcker! Ignorer linken i mitt forrige innlegg. Favorittselgeren min har sett seg nødt til å slutte å sende utenfor USA, fordi det ikke finnes gode nok muligheter til å spore pakkene om de blir borte. Hvor skal jeg handle nååå da? :tristbla:

[/q.com

scentedcandleshop.com

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
Hvor kjøper dere disse da?

Sjekk ut Hatlem Import i Oslo; Er forhandler for Norge.

Skrevet

Jeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker Silver Bells eller ikke. :tunge1:

• 2 uker senere...
Gjest Miss puddel
Skrevet

jeg bruker å kjøpe mine lys på butikken "trend" på nordbysenteret på Svinesund jeg, (bor i indre østfold, så jeg er ofte over og handler)

min favoritt er clean cotton, den lukter så friskt, jeg synes sånne med frukt og blomster ofte lukter litt klissent. Men nå da jeg var over fant jeg et nytt lys som het egyptian cotton eller noe, så nå har jeg den i stua i steden, de ble billigere, for de var ikke i krukke, men som store kubbelys.

Forresten, jeg har hest og gikk tom for for her i forrige uke fordi leveandøren min var på ferie og hadde satt igjen for lite til meg, så i ren nød kjørte jeg innom en venninne og fikk med meg 200 kg ensilage, (silofor) i bilen min, jeg trodde aldri jeg skulle få bort lukta fra bilen igjen, men med en sånn bil-duft frisker med clean cotton så lukter bilen min normalt igjen!

Skrevet
Men nå da jeg var over fant jeg et nytt lys som het egyptian cotton eller noe, så nå har jeg den i stua i steden, de ble billigere, for de var ikke i krukke, men som store kubbelys.

Synes Egyptian Cotton er mye bedre enn Clean Cotton. :)

Skrevet
Synes Egyptian Cotton er mye bedre enn Clean Cotton. :)

ja jeg lurer på om ikke det er i ferd med å bli min nye favoritt. Håper de fortsetter å ha den. Men om de ikke gjør det så er clean cotton grei den altså!

• 2 måneder senere...
Skrevet
:sjenert: Er det noen her som har noen butikker på eBay å anbefale når det kommer til duftvoks? Vil gjerne velge ut selv hvilke lukter og hvor mange jeg vil ha, og har ikke klart å finne fram til noen med et bra utvalg.
Skrevet

Hvordan er det man gjør det når man bestiller ulike ting der da? Venter med å betale til selger har slått sammen kjøpene og beregnet ny frakt? Må man da sende melding til selger først?

Gjest Gjest_michelle_*
Skrevet

Så artig at flere har oppdaget Yankee candle :)

Jeg kjøpte en luftfrisker på plantasjen med clean cotton lukt som jeg forelsket meg helt i og fant ut at jeg skulle gå på nett for å se om de hadde noen flere produkter.

Så nå har jeg clean cotton i bilen og det lukter så frisk og deilig!

Kjøpte også noen andre lukter, men de likte jeg ikke like godt.

Dere som liker egyptian cotton bedre enn clean cotton, er det stor forskjell i lukt?

Skrevet
http://myworld.ebay.com/yankeecandlestores/

Jeg kjøper fra denne butikken, kjempefornøyd :)

Hei!

Jeg lot meg friste og har nettopp kjøpt fra denne butikken. Ser dog at dem selger ikke de krukker til Norge. Men det var mye å velge i så nå venter jeg spent :)

Ellers har jeg kjøpt fra Yankeestore i norge,kjapp levering og veldig bra kundeservice!

Skrevet
For dere som bor i sunnmørsregionen har jeg nå observert yankee candles på "Tante Bruun" på Moa senteret. :)

Og på LiveIN på Ålesund Storsenter :)

Skrevet
Forresten, jeg har hest og gikk tom for for her i forrige uke fordi leveandøren min var på ferie og hadde satt igjen for lite til meg, så i ren nød kjørte jeg innom en venninne og fikk med meg 200 kg ensilage, (silofor) i bilen min, jeg trodde aldri jeg skulle få bort lukta fra bilen igjen, men med en sånn bil-duft frisker med clean cotton så lukter bilen min normalt igjen!

hvor får du tak i det om jeg kan spørre :)

Skrevet

De er råbillige på ebay! Se på den her : http://myworld.ebay.com/yankeecandlestores/ Koster 3-4 pund for 3 i en og frakt under 2 pund OG gratis frakt om du bestiller flere slike car jar :) Jeg har nettopp bestilt fra den selgeren etter tips i denne tråden,så venter i spenning:) Frakta var utrolig rimelig.

Eneste minus jeg ser er at de ikke har Yankee Candle i krukke/glass... ??

Skrevet
Dere som liker egyptian cotton bedre enn clean cotton, er det stor forskjell i lukt?

Nei, de er ganske like, men jeg synes Clean Cotton blir litt for stram. Blir litt voldsomt for min del. Egyptian Cotton lukter mye den også, men jeg synes den er mer behagelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er noe med Clean Cotton jeg ikke takler over lengre tid.

Gjest Gjest_michelle_*
Skrevet
Nei, de er ganske like, men jeg synes Clean Cotton blir litt for stram. Blir litt voldsomt for min del. Egyptian Cotton lukter mye den også, men jeg synes den er mer behagelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er noe med Clean Cotton jeg ikke takler over lengre tid.

Takk for svar :)

Tror jeg skal prøve den da. Jeg har merket jeg har fått litt vondt i hodet i det siste når jeg har satt varmen på maks i bilen og så kjenner jeg plutselig veldig stram clean cotton lukt.

Skrevet

Hvor kjøper dere Egyptian Cotton?

Skrevet

Har du sjekket yankeestore.no? De har fått inn ganske mange dufter etterhvert :)

Skrevet

Har handlet der en gang,superfornøyd med servicen,men de har ikke inne Egyptian Cotton såvidt jeg kan se... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...