Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei

Hva er duftvoks........og hvordan bruker man det? :-)

ja det lurer jeg og på! Har en aroma/oljebrenner, men ikke sikker på hvordan jeg skal gå frem..skal det has i vann slik som me duftolje, eller skal voksen legges rett i skåla?

Hilsen clueless :)

Skrevet
Voksen legges rett i skåla :)

Oki..takker :)

Spent førstegangbruker :D

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Skal bestille for første gang. Anbefaler dere å kjøpe krukke med lys eller smeltelys? De tomme krukkene de selger, er det for å ha smeltelysene oppi? Skjønner ikke helt forskjellen jeg :sjenert:

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet
Oki..takker :)

Spent førstegangbruker :D

Er dette lett å få vekk igjen? Om man bruker oljebrenner i keramikk for eksempel, smelter voksen helt vekk eller blir det noe liggende igjen som hos vanlige lys?

• 4 uker senere...
Skrevet
Er dette lett å få vekk igjen? Om man bruker oljebrenner i keramikk for eksempel, smelter voksen helt vekk eller blir det noe liggende igjen som hos vanlige lys?

Den forsvinner ikke, men er enkel å fjerne. Bruker gjerne en kniv til å løsne voksen med. Enkelt og raskt :)

Skrevet
Den forsvinner ikke, men er enkel å fjerne. Bruker gjerne en kniv til å løsne voksen med. Enkelt og raskt :)

Eller så heller man litt varmt vann på baksiden av skåla, så løsner det så lett som bare det :)

Skrevet

Silver bells lukter julegran og er helt nydelig. Noen som har bestilt fra ebay? Iså fall, hvor?

Skrevet
Silver bells lukter julegran og er helt nydelig. Noen som har bestilt fra ebay? Iså fall, hvor?

Den har jeg bestilt! Bestilte en god del fra yankee store :)

Har ikke bestilt fra Ebay enda, men har planer om å gjøre det! Må bare få lysene mine og få vite hvordan de er først :)

Men har sett litt etter, og jeg syns de her http://myworld.ebay.com/lovethepuppy/ virker bra :)

Jeg fikk i hvert fall lyst til å bestille av dem :)

Yankee Candles of all sizes, Aromatherapy and occasional Pet Supplies to help pay for our ongoing Animal Rescue Effort. Purchases made here are donated 100% to rescuing animals and paying for their medical treatment.

Får enda mer lyst til å bestille av dem da ;)

Skrevet

Lovethepuppy har jeg bestilt fra, og ja, de gjør en god jobb for dyrene, men en ikke like god jobb for kundene. Tok lang tid før jeg fikk det jeg bestilte, og da det endelig kom manglet det en del. Etter litt om og men fikk jeg tilbake pengene for det som manglet, men det var jaggu ikke så lett. Ga ikke negativ feedback likevel, for jeg fikk jo tross alt pengene tilbake, og vil ikke hindre andre fra å støtte et godt formål.. Men be warned.

Skrevet (endret)

Har også bestilt fra Love the Puppy, og det tok en stund før lysene kom, men ingen problemer ellers. Billig er det også.

Men den beste selgeren er uten tvil denne dama. Kjempehyggelig, og serviceinnstilt. Har bestilt det maange ganger, og EN gang sendte hun feil lys (vanlig "home sweet home" istedet for den grønne (FANTASTISKE!!!) juleutgaven). Hun beklaget så mye, og sendte de rette lysene dagen etter, som priority mail, og ba meg beholde de hun sendte feil. :jepp:

*edit* Tror nesten jeg må prøve den Silver Bells nå. Hihi.

Endret av Bloodless
Skrevet

Motherføcker! Ignorer linken i mitt forrige innlegg. Favorittselgeren min har sett seg nødt til å slutte å sende utenfor USA, fordi det ikke finnes gode nok muligheter til å spore pakkene om de blir borte. Hvor skal jeg handle nååå da? :tristbla:

Skrevet

Silver bell lukter såååå godt og julete... :nissekonekyss:

Skrevet (endret)

Denne tråden skulle jeg ha sett og lest før jeg sniffet rundt på et kjøpesenter i Berlin i helgen, der de hadde en egen Yankee Candle-avdeling...

Jeg holdt nesten på å kjøpe noen, men det ble litt for mange å velge mellom :sjenert:

Endret av ejoty
Skrevet

tror jeg har tabbet meg ut på et kjøp hos ebay.kjøpte hos tressure et eller annet.

betalte 396 kr for lysene og 467 kr for shipping.

går det ann...

han har tatt like mye porto for hvert item ,men det kommer i samme pakken.

hva skal jeg gjøre?klage?

Skrevet (endret)
tror jeg har tabbet meg ut på et kjøp hos ebay.kjøpte hos tressure et eller annet.

betalte 396 kr for lysene og 467 kr for shipping.

går det ann...

han har tatt like mye porto for hvert item ,men det kommer i samme pakken.

hva skal jeg gjøre?klage?

Har du BETALT dette allerede? Sånt må man jo ta før man betaler. De fleste kombinerer jo frakt. Det vil si at selv om det står f.eks. 50 kroner i frakt per lys, så betyr det ikke at du må betale 500 kroner for 10 lys. De har jo noe ala norgespakken i andre land også, der du kjøper en eske til en fast pris og pakker den så full du måtte føle for. Finn ut nøyaktig hva butikken heter, så kan jeg kikke litt.

Bestilte forresten noe en gang til $10 i frakt, men glemte at jeg ikke var pålogget, så etter jeg logget inn, og de registrerte at jeg var fra Norge, ikke USA, ble jo frakten naturligvis mye dyrere. $40. Sendte en mail, og forklarte situasjonen, og selger kansellerte hele salget. De fleste vil jo gjerne være kundevennlige.

*edit* typo.

Endret av Bloodless
Skrevet
Har du BETALT dette allerede? Sånt må man jo ta før man betaler. De fleste kombinerer jo frakt. Det vil si at selv om det står f.eks. 50 kroner i frakt per lys, så betyr det ikke at du må betale 500 kroner for 10 lys. De har jo noe ala norgespakken i andre land også, der du kjøper en eske til en fast pris og pakker den så full du måtte føle for. Finn ut nøyaktig hva butikken heter, så kan jeg kikke litt.

Bestilte forresten noe en gang til $10 i frakt, men glemte at jeg ikke var pålogget, så etter jeg logget inn, og de registrerte at jeg var fra Norge, ikke USA, ble jo frakten naturligvis mye dyrere. $40. Sendte en mail, og forklarte situasjonen, og selger kansellerte hele salget. De fleste vil jo gjerne være kundevennlige.

*edit* typo.Ja betalte med en gang jeg fikk e-mailen.trodde han kom til å justere det etterpå .det har andre gjort.han kaller seg treasureisland100.

har ikke handelet på ebay før.

tabbet meg helt ut.

Skrevet (endret)

Har du sendt mail og forklart saken? Kan jo ikke regne med at folk skal betale SÅ mye i frakt, uansett om du burde reagert tidligere. Det er null problem for selger å overføre penger tilbake. Synes det er forkastelig at h*n ikke sa ifra med en gang h*n mottok betalingen din. Sleipt.

Men altså.. "betalte 396 kr for lysene og 467 kr for shipping." Mener du da at lysene kostet 396, og MED frakt ble det 467? Eller 396 PLUSS 467 i frakt? Altså 863 til sammen?

Endret av Bloodless
Skrevet

Jeg kjøpte en del lys fra den yankeestore, men har vært forkjøla i 3 uker nå, så har ikke så luktesans hele tiden, så har bare giddet å tent på ett lys :ler:

Fint om folk bare kommer med bra Ebay selgere!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...