Pingting Skrevet 13. februar 2009 #1 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har blitt veldig glad i å høre på podcasts når jeg går tur, holder på med tanketomme greier på PC'en, mes jeg lager mat, når jeg ikke får sove...ofte, med andre ord. Er det noen som har tips om noen gode skeptiker/vitenskapspodcast? (eller noen andre som er bra, for den sakens skyld) Jeg abonnerer på/har lasta ned Skeptoid, Skeptic's guide to the Universe, Verdt å vite, Evolution 101 og Språkteigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 13. februar 2009 #2 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva med ; Sciencefirday Science Magazine Nature Nova PBS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 13. februar 2009 #3 Del Skrevet 13. februar 2009 Banden på P3. Kanskje ikke helt i det du var ute etter men en del skeptikerstoff er det i alle fall. Veldig god underhodning og dagsaktuelle saker, min favorittpodcast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva med ; Sciencefirday Science Magazine Nature Nova PBS Knall! Skal sjekkes ut! Banden på P3. Kanskje ikke helt i det du var ute etter men en del skeptikerstoff er det i alle fall. Veldig god underhodning og dagsaktuelle saker, min favorittpodcast hmmm...er det Osenbanden du tenker på? :klø: Eller det et program jeg ikke har fått med meg? Der gav du meg et tips uansett ihvertfall, for Osenbanden er jo ganske kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 14. februar 2009 #5 Del Skrevet 14. februar 2009 Osenbanden har skifta navn til Bande, fordi Are Sende Osen har slutta. Men det er fremdeles et kjemebra brogram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 14. februar 2009 Osenbanden har skifta navn til Bande, fordi Are Sende Osen har slutta. Men det er fremdeles et kjemebra brogram! Aha! Jeg bor i utlandet nå, så det har ikke jeg fått med meg (ikke at det egentlig er noen unnskyldning når man har nett...). Abonneres skal det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 18. februar 2009 #7 Del Skrevet 18. februar 2009 På iTunes laster jeg ned Skeptoid, Skeptics Guide to The Universe, SGU 5x5, All in the Mind, og et par andre. "All in the mind" er australsk og de har en god del interessante ting på podcast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 23. februar 2009 #8 Del Skrevet 23. februar 2009 her er mange flere podcaster http://pod.amobil.no/?sid=23&l=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 23. februar 2009 #9 Del Skrevet 23. februar 2009 Kom på en til: Schrødingers katt Du får den som videopodcast. Går an å streame den fra nett-tven til NRK og hvis du vil det. Veldig bra vitenskapsprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 3. mars 2009 #10 Del Skrevet 3. mars 2009 TED har foredrag som er vel verdt å få med seg fra den årlige TED-konferansen, om alt mellom himmel og jord og utenfor. Rss- eller itunesfeed ligger rundt omkring et eller annet sted. Egentlig best å se i videoform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå